Vinkkejä 18-vuotiaalle poitsulle

Jepulis elikkä kaljuuntumista suvussa. Viimeisten kuukausien aikana hiukset ruvennu harvenemaan ohimoilta. Ärsyttää ku niitä jo irronneita hiuksia tuntuu löytyvän kymmenittäin päästä ja ne hiukset tulee sillee juurineen irti. Pystyisköhän lääkäri antamaan parhaan analyysin? Mitenköhän kannattais toimii? Tuskinpa tää lupailee kovin hyvää jatkoa ajatellen mut jos edes jotain apua löytyis ni olisin tyytyväinen. Pystyykö siis lääkäri antamaan parhaan arvion? Kaikki asialliset viestit on enemmän ku tervetulleita. :)
8420
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Jos et aivan tyhmän näkönen jätkä ole ja tiedät että pääsi on kohtuullisen hyvän muotonen niin en stressaisi asiaa turhaan, sitten parin vuoden päästä kun homma on mennyt jo niin pitkälle että näyttää tukka tyhmältä niin vedä loputkin pois ja jätä parin millin sänki. siinä mun ohje
toki on lääkkeitäkin joita kannattaa tietty koittaa, finasteridi näistä tehokkain, otetaan pillerinä kerran päivässä, hidastaa ja jopa pysäyttää hiustenlähdön useaksi vuodeksi. mutta tällä lääkkeellä on kaameat sivuvaikutukset mutta nämä tietysti tyyppi kohtaisia. itselläni ilmeni erektiohäiriötä, kyllä seiso mutta ei samallailla kuin ennen ja siitä en pitänyt..
mutta jos haluat jotain koittaa niin hae fina resepti lääkäriltä, jos sivuvaikutuksia ei tule niin sitten on mahtava pilleri se!

Äänestä
  • Kiitos! Ehkä pitäis sit kokeilla tota kamaa vaikka vähän arveluttaa. Lyhyet hiukset on aina sopinu mulle tosi hyvin, toivottavasti myös sänki/kalju sitten kun on sen aika.

    Äänestä

  • Hieman surkeena kirjoitti:

    Kiitos! Ehkä pitäis sit kokeilla tota kamaa vaikka vähän arveluttaa. Lyhyet hiukset on aina sopinu mulle tosi hyvin, toivottavasti myös sänki/kalju sitten kun on sen aika.

    kannattaa aloittaa fina ajoissa, jos se toimii niin nykyiset hiukset pysyvät päässä ja lisääkin voi kasvaa.

    Äänestä

  • jjan kirjoitti:

    kannattaa aloittaa fina ajoissa, jos se toimii niin nykyiset hiukset pysyvät päässä ja lisääkin voi kasvaa.

    Vois vaikka alottaa. Voiko tapahtua pysyviä muutoksia? Esim. rinnat joista ei pääse eroon ku leikkauksella? :D Lääkäri varmaan kertoo lisää? Kannattaako hakeutuu siis suoraan ihotautien lääkärille? Kiitoksia vinkeistä! :)

    Äänestä

  • Hieman surkeena kirjoitti:

    Vois vaikka alottaa. Voiko tapahtua pysyviä muutoksia? Esim. rinnat joista ei pääse eroon ku leikkauksella? :D Lääkäri varmaan kertoo lisää? Kannattaako hakeutuu siis suoraan ihotautien lääkärille? Kiitoksia vinkeistä! :)

    Netistä löytyy kyllä parhaiten tietoa ja myös käyttäjien kokemuksia.

    Itse sain reseptin finaan ihan omalta lääkäriltä. Ihotauti lääkäri tietäisi varmaan sivuvaikutuksista enemmän, mutta itse tiesin kaiken oleellisen ja pelkkä resepti riitti.

    Äänestä

Luin noista finasteridin mahdollisista sivuvaikutuksista. Jos hiukset tippuu ni sit tippuu mut siihen en taida koskea. Hain tänään tollasta Nisim nimistä shampoota ja hoitouutetta. Ainakin testien perusteella pitäs tapahtuu jotain ilman ikäviä sivuvaikutuksia. Jos on vielä jollain vinkkiä tehon varmistamiseksi ni kiitän ja ylistän. :)

Äänestä
  • ...ovat ylipaisuteltua huuhaata. Kokeile nyt ainakin helvetissä. Niitä tulee todella harvoille ja nekin poistuvat muutaman kuukauden käytön jälkeen. Väitän, että suuri osa ns. sivuvaikutuksiasta valittavista vain oireilevat psykosomaattisesti, kun asialla on peloteltu ja muutenkin kaljuuntumisen kanssa psyyke kovilla. Itse sain mielenrauhan kyseisen lääkkeen myötä, eikä minkäänlaisia sivuvaikutuksia tullut edes aivan käytön alkaessa. Nyt kolme vuotta takana ja sama määrä tukkaa päässä eikä mitään ongelmia. Älä helvetissä tuhlaa rahojasi ja aikaasi noihin tehottomiin litkuihin, joilla ei ole edes FDA:n hyväksyntää.

    Äänestä

  • a-1123 kirjoitti:

    ...ovat ylipaisuteltua huuhaata. Kokeile nyt ainakin helvetissä. Niitä tulee todella harvoille ja nekin poistuvat muutaman kuukauden käytön jälkeen. Väitän, että suuri osa ns. sivuvaikutuksiasta valittavista vain oireilevat psykosomaattisesti, kun asialla on peloteltu ja muutenkin kaljuuntumisen kanssa psyyke kovilla. Itse sain mielenrauhan kyseisen lääkkeen myötä, eikä minkäänlaisia sivuvaikutuksia tullut edes aivan käytön alkaessa. Nyt kolme vuotta takana ja sama määrä tukkaa päässä eikä mitään ongelmia. Älä helvetissä tuhlaa rahojasi ja aikaasi noihin tehottomiin litkuihin, joilla ei ole edes FDA:n hyväksyntää.

    Noista sivuvaikutuksista oon kuullu niin riistiriitaisia kokemuksia etten oikein tiedä mitä ajatella. Ton Nisim-litkun tehosta en tiedä mutta kovin vakuuttavasti sitä ainakin mainostetaan. Yksi uhri lisää? Voi olla.... :D En sulje finaa kokonaan pois.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Hieman surkeena kirjoitti:

Jepulis elikkä kaljuuntumista suvussa. Viimeisten kuukausien aikana hiukset ruvennu harvenemaan ohimoilta. Ärsyttää ku niitä jo irronneita hiuksia tuntuu löytyvän kymmenittäin päästä ja ne hiukset tulee sillee juurineen irti. Pystyisköhän lääkäri antamaan parhaan analyysin? Mitenköhän kannattais toimii? Tuskinpa tää lupailee kovin hyvää jatkoa ajatellen mut jos edes jotain apua löytyis ni olisin tyytyväinen. Pystyykö siis lääkäri antamaan parhaan arvion? Kaikki asialliset viestit on enemmän ku tervetulleita. :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu