todella

mukavaa luettavaa

Palstamme äärioikeistolaiset porvaritollot ovat saaneet tällä menneellä viikolla selkäänsä taas oikein kunnolla.
Palstalaiset ovat nyt kurmuuttaneet erityisesti tätä nimim.antipunikkia eli tutummin kallea.
Kalle on jo nin sekaisin ja shokissa kurmuuttamisestaan että ei enää edes ymmärrä häipyä palstalta ajoissa.
Joten tuo kallen nöyryyttäminen sitten vaan jatkuu,jatkuu,jatkuu jatkuu.Eikä loppua ole edses näkyvissä tuolle kallen nöyryyttämiselle.Hyvä niin.

25

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomannut

onko näin?

• Olet sitten

Ihan sokea jos et ole huomannut.

• intoa täynnä niin laita edes pari esimerkkiä jossa porvaritollot olisivat saaneet selkäänsä! Minusta se on aivan päinvastoin, komut joutuvat uskontoaan puolustamaan mielikuvin kun faktaa ei löydy ainakaan tältä vuosituhannelta jos edelliseltäkään kun katsotaan peli loppuun.

Täällä komuja kyykytetään ja se on ihan oikein, mitäs tappoivat kymmeniä miljoonia NL alkuaikoina ja olivat lisäksi vielä Aatun kanssa kompuksessa sotaa aloittamassa. Hyi HYI!

• linkki..

• nuo sinun

Valheesi yhtään mihinkään.
        Sinä voit kyllä natsioppeinesi osallistua tietysti keskusteluihin.Tämähän on vapaa maa.
        Mutta erilaisista asioista sinä nyt kumminkin näytät olevan pihalla kuin lintulauta.Valitettavasti

• nuo sinun kirjoitti:

Valheesi yhtään mihinkään.
        Sinä voit kyllä natsioppeinesi osallistua tietysti keskusteluihin.Tämähän on vapaa maa.
        Mutta erilaisista asioista sinä nyt kumminkin näytät olevan pihalla kuin lintulauta.Valitettavasti

perustella.

Mitä minä nyt olen valehdellut? Kerro ainakin yksi mojova valhe jonka olen lasketellut ja kerro myös miten asia oikeasti on jotta et tule merkityksi tollojen ryhmään.

Missä minä olisin natsioppeja saanut? Nürnbergin aikaan olin vielä vaipat housuissa. Äärettömän epätodennäköistä jotta niistä ajoista olisi jotain periytynyt.

Mistäs asioista minä olen pihalla? Laitapa eritellen!

Kumma juttu miten palstan komukat vain heittelevät väitteitä vähääkään välittämättä siitä onko niissä perää vai ei. Taitaa kommunismi olla huuhaa henkilöiden oppi jossa ei tarvitse tosiasioista juurikaan välittää jos vain saadaan joku juttu sopimaan teoriaan.

LAITAPAS NYT PERUSTELLEN.

• sinä nyt kovin
        Työeläkeläinen kirjoitti:

perustella.

Mitä minä nyt olen valehdellut? Kerro ainakin yksi mojova valhe jonka olen lasketellut ja kerro myös miten asia oikeasti on jotta et tule merkityksi tollojen ryhmään.

Missä minä olisin natsioppeja saanut? Nürnbergin aikaan olin vielä vaipat housuissa. Äärettömän epätodennäköistä jotta niistä ajoista olisi jotain periytynyt.

Mistäs asioista minä olen pihalla? Laitapa eritellen!

Kumma juttu miten palstan komukat vain heittelevät väitteitä vähääkään välittämättä siitä onko niissä perää vai ei. Taitaa kommunismi olla huuhaa henkilöiden oppi jossa ei tarvitse tosiasioista juurikaan välittää jos vain saadaan joku juttu sopimaan teoriaan.

LAITAPAS NYT PERUSTELLEN.

Hätäisesti aloit selittelemaaän tekemiäsi tai tekemättä jättämiäsi?
        Sinulla ei taidakkaan olla ihan puhtaat jauhot pussissasi.
        Vaivaako sinua sittenkin näin jo vanhoilla päivilläsi tuo todella synkkä menneisyytesi?

• sinä nyt kovin kirjoitti:

Hätäisesti aloit selittelemaaän tekemiäsi tai tekemättä jättämiäsi?
        Sinulla ei taidakkaan olla ihan puhtaat jauhot pussissasi.
        Vaivaako sinua sittenkin näin jo vanhoilla päivilläsi tuo todella synkkä menneisyytesi?

syytöksiä joten minä vain pyysin perustelemaan niitä, itse kun en itseäni niistä tuntenut.

Taidat olla puppelipoikia kun järki ei tuon vertaa juokse.

• saakin esittää

syytöksiä joten minä vain pyysin perustelemaan niitä, itse kun en itseäni niistä tuntenut.

Taidat olla puppelipoikia kun järki ei tuon vertaa juokse.

Ihan minkälaisia syytöksiä vin.Häpeäisit.
        Mikä sinua muuten tuossa aunuksessa nyt niin kovasi kiinnostaa?
        Yritähän sinäkin nyt vain olla niinkuin mies.

• totuus .fi
        saakin esittää kirjoitti:

voi jos eläkeläinen riehaantuu vanhana http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus

ja mitä natsityöeläkeläiseen tuleen niin se on vieraillut väärällä sivulla.http://hikipedia.info/wiki/Natsi

Natsit ovat rauhaa ja sotaa rakastava ihmisryhmä, jotka tarjoavat hyvät suihkumahdollisuudet mm. juutalaisille sekä kestotilauksen Avotakalle ja Kotiliedelle.

• saakin esittää kirjoitti:

mutta jos joku näkee täällä natseja suosittelen Specsaverin uusia halpoja klaseja, kalliimpoiin teillä tuskin on varaa.

Voidaan myös todeta, puhe siitä mistä puute joten joltain muulta palstalta saanette niitä homokavereita helpommin kuin täältä.

Kun katsoo työeläkeläisen kommentteja niin verrattuna teihin soheltajiin on niissä järkeä ja asiaa ihan keskusteluun asti joka kyky teiltä näyttää puuttuvan kokonaan.

• saakin esittää kirjoitti:

näet natseja?? Minä en näe kuin historiankirjoissa ja uutisissa kun Putin-nuoret niin muistuttavat Hitlerjugendia. Putin näyttää haluavan uudeksi Hitleriksi, joten siltä suunnalta voimme odottaa natsien vyöryä.

• vain sinäkin peiliin
        karva.naamari kirjoitti:

mutta jos joku näkee täällä natseja suosittelen Specsaverin uusia halpoja klaseja, kalliimpoiin teillä tuskin on varaa.

Voidaan myös todeta, puhe siitä mistä puute joten joltain muulta palstalta saanette niitä homokavereita helpommin kuin täältä.

Kun katsoo työeläkeläisen kommentteja niin verrattuna teihin soheltajiin on niissä järkeä ja asiaa ihan keskusteluun asti joka kyky teiltä näyttää puuttuvan kokonaan.

Niin näet silloin välittömästi yhden natsin.

• hiukan syuvemmälle

näet natseja?? Minä en näe kuin historiankirjoissa ja uutisissa kun Putin-nuoret niin muistuttavat Hitlerjugendia. Putin näyttää haluavan uudeksi Hitleriksi, joten siltä suunnalta voimme odottaa natsien vyöryä.

Päässäsi sitä koppalakkiasi ja kiristä samalla hihamerkkiäsi.
        Sinä olet jo korttisi paljastanut.Joten nyt olet ihan jatkuvasti sitten vain pihalla kuin lumiukko.

• hiukan syuvemmälle kirjoitti:

Päässäsi sitä koppalakkiasi ja kiristä samalla hihamerkkiäsi.
        Sinä olet jo korttisi paljastanut.Joten nyt olet ihan jatkuvasti sitten vain pihalla kuin lumiukko.

antamaan järkevää vastausta! Onko herneet loppu nuppipuolelta???

• mukavaa luettavaa

antamaan järkevää vastausta! Onko herneet loppu nuppipuolelta???

Taitaa koppalakkisi nyt puristaa hiukan liikaa päätäsi.
        Sen verran sairasta ja järjetöntä ainakin on tuo kirjoittelusi.

• T Urpo

Ja linkki puuttuu taas normaaliin tapaan provolta.

On se jotenkin mukavaa seurata punikkilan hörhöjä hokemassa "myö voitettii""!!!!!

Väitteen voimalla josta puuttuu viite ja lähdetieto.

Laitas nyt reilusti linkki Kallen nöyryyttämisestä ettei jää ihan paskan puhumisen asteelle.

• linkki..

• älähän nyt suutu

Eihän tällä palstalla ketkään muut provoile ja trollaile kuin pelkästään sinä ja kalle.
        Joten ottakaahan nyt te kaksi mainitsemaani itseänne niskasta kiinni ja opetelkaa hiukan käytöstapoja.
        Siitähän sitten taas teidän kahden mainitsemani olo hiukan helpottuu ihan varmasti kun opitte edes käyttäytymään kunnolla.

• T Urpo
        älähän nyt suutu kirjoitti:

Eihän tällä palstalla ketkään muut provoile ja trollaile kuin pelkästään sinä ja kalle.
        Joten ottakaahan nyt te kaksi mainitsemaani itseänne niskasta kiinni ja opetelkaa hiukan käytöstapoja.
        Siitähän sitten taas teidän kahden mainitsemani olo hiukan helpottuu ihan varmasti kun opitte edes käyttäytymään kunnolla.

Pelkkää tyhjää löpinää eikä yhtään linkkiä "kurmoottamiseen".

Tiesin ettei löydy.

Hyvää viikonloppua vaan punikkilaan ja mutusteletta aamu- ilta- väli ja muiksi paloiksi setukan
        satoja rästejä.

Siinä ne leuat JAUHAA!!!

HOHHOHOHOHOHOHOHHOHOHOHOHOO!!!!

• myös huomasit
        T Urpo kirjoitti:

Pelkkää tyhjää löpinää eikä yhtään linkkiä "kurmoottamiseen".

Tiesin ettei löydy.

Hyvää viikonloppua vaan punikkilaan ja mutusteletta aamu- ilta- väli ja muiksi paloiksi setukan
        satoja rästejä.

Siinä ne leuat JAUHAA!!!

HOHHOHOHOHOHOHOHHOHOHOHOHOO!!!!

Että et sinä tule täällä pelkästään provoilemalla ja kiroilemalla pärjäämään yhtään mitenkään.
        Tiedoksesi vain että takkiisi tulet saamaan jatkossakin jos käytöksesi ei muutu yhtään mihinkään.

• T Urpo
        myös huomasit kirjoitti:

Että et sinä tule täällä pelkästään provoilemalla ja kiroilemalla pärjäämään yhtään mitenkään.
        Tiedoksesi vain että takkiisi tulet saamaan jatkossakin jos käytöksesi ei muutu yhtään mihinkään.

Kaikki otsikossa.

• mukavaa luettavaa
        T Urpo kirjoitti:

Kaikki otsikossa.

Et sinä tule pärjäämään täällä yhtään mitenkään pelkästään lässyttämällä ja hohottamalla.
        Saat aina turpaasi.Mutta omapahan on valintasi.

• HUUTONAURUA

Urpokin se taas hyppäsi heti pää edellä ämpäriin että kolina vain kuului.
      Ovat nuo äärioikeistolaiset porvarit vain liian helppoja vastuksia meile muille palstalaisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4100
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3181
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2313
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2148
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      83
      1906
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1837
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1820
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1567
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1537
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1511
    Aihe