Minulla on levoton olo sisälläni. Nythän kaiken pitäisi olla hyvin. Vai onko? Huomaan itsessäni, että yhtäältä alan epäillä taas mieheni todellista tahtoa muuttua ja tänä uutena avoimena itsenään ottaa myös minun tarpeeni, mitä tulee hellyyteen ja huomioimiseen, huomioon. Siksikö epäröin nyt itsekin avautumista hänelle?
Vai ovatko tunneongelmani paljon syvemmällä, kauempana menneisyydestä kumpuavia? Kenties aiemmista elämistäni?
Oliko tuo toinen mies, joka tavallaan avasi silmäni ymmärtämään, että elämäni on muututtava, rehellinen minulle tunteissaan? Vai leikkikö hän vain minun kanssani?
Autatko Cherrykirsikka
2
199
Vastaukset 2
Suurten tunnekuohujen ja aallonpohjien ja -harjojen jälkeen tunteiden tasoittuminen ja luottamuksen uudelleen syntyminen vie aikansa. Älä kiirehdi asioita, ei kaikki voi muuttua hetkessä. Näen miehesi olevan vilpitön aikeissaan, mutta uusi tilanne vaatii häneltä opettelua ja aikaakin.
Se mitä koit tuon toisen miehen kanssa, oli todellista, mutta ei lopulta kovin syvälle menevää ja pysyvää. Te kummatkin elätte nyt elämänne etsikkoaikaa ja haitte vastauksia vieraista suhteista, sen sijaan että olisitte hakeneet niitä omista kumppaneistanne.
Elämän virta kantaa Sinut oikeaan suuntaan kun vain annat sen viedä. Rakkaudella cherry.- taivaitako kurottele
Kiitos Cherrykirsikka vastauksestasi; kunpa osaisin ja uskaltaisin elää niin, etten satuta toista - enkä itseänikään enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va421313Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831259Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai271894Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200858- 77843
- 42834
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br227796- 111749
- 61695
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu10637