minulla on viljakäärmenaaras noin 4v ja väri on normaali.
neitokainen on aiemmin syönyt hyvin ja pitänyt ruuat ja mölyt mahassaan eikä ole pienistä hetkahtanut mutta nyt näiden helteiden aikana on tullut jo 2 hiirulaista ulos parinpäivän kuluttua syömisestä...
Ruokaa saa normaalisti n.15-19 päivän välein ja täysikasvuinen hiiri on ollut hänelle riittävä.
käärme asuu yksin ja mitään ongelmia ei ole aiemmin ollut saati olosuhteet muuttuneet. terrassa päivälämmöt olleet 28-30 ja yö lämmöt 20-24. en ole aiemmin törmännyt tälläiseen ongelmaan enkä ole kuullut muistakaan mutta jos joku tietää mikä syynä niin olisin kiitollinen.
Käärmeen yleiskunto on muuten erittäin hyvä enkä toisaalta vielä ole erityisen huolissani..
oksentelu
kärmesnainen
1
484
Vastaukset 1
- -----m------
Johtuu varmasti näistä helteistä. Itse en kovimpina hellepäivinä pitänyt edes lämpömattoa ja -valoja päällä ettei yleislämpö nouse liian korkeaksi. Tiedän tapauksia missä käärme on oksentanut kun lämpöä on joko liikaa tai liian vähän. Tarkkailee lämpötiloja, kyllä ne joskus pullauttelee, haju on vaan kamala:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1652160
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta4111582Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1801135Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279774- 278675
- 33651
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12651- 191593
- 95568
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22557