minulla on viljakäärmenaaras noin 4v ja väri on normaali.
neitokainen on aiemmin syönyt hyvin ja pitänyt ruuat ja mölyt mahassaan eikä ole pienistä hetkahtanut mutta nyt näiden helteiden aikana on tullut jo 2 hiirulaista ulos parinpäivän kuluttua syömisestä...
Ruokaa saa normaalisti n.15-19 päivän välein ja täysikasvuinen hiiri on ollut hänelle riittävä.
käärme asuu yksin ja mitään ongelmia ei ole aiemmin ollut saati olosuhteet muuttuneet. terrassa päivälämmöt olleet 28-30 ja yö lämmöt 20-24. en ole aiemmin törmännyt tälläiseen ongelmaan enkä ole kuullut muistakaan mutta jos joku tietää mikä syynä niin olisin kiitollinen.
Käärmeen yleiskunto on muuten erittäin hyvä enkä toisaalta vielä ole erityisen huolissani..
oksentelu
kärmesnainen
1
442
Vastaukset
- -----m------
Johtuu varmasti näistä helteistä. Itse en kovimpina hellepäivinä pitänyt edes lämpömattoa ja -valoja päällä ettei yleislämpö nouse liian korkeaksi. Tiedän tapauksia missä käärme on oksentanut kun lämpöä on joko liikaa tai liian vähän. Tarkkailee lämpötiloja, kyllä ne joskus pullauttelee, haju on vaan kamala:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954