Tere,
Mites HD miehet (ja naisetkin) toi pyörän malli? Pitääkö olla just joku perinteinen vai onko HD hd jos siinä niin lukee?
Kattelin tossa tota VRSCF V-Rod Muscle konetta, aika örmy kone - hyvännäköinen peli. Ite ajen Hondalla mutta kyllä noi uudet mallit on aika vetävän näkösiä. Ajettavuusta ei tietoo, en oo kokeillu mutta olettaisin, että kyllä noi on tehty ihan lujaakin ajettaviksi. Tosin ajoasento pitää olla kohtuu kyykky jos meinaa mennä jouhevasti lujempaa (mielipide tietty).
Eihän näillä teillä nyt lujaa saa ajaa, jotta kruisailuksi menee enimmäkseen mutta joskus vähän pitää kuiten kahvaa vääntää :)
Kuinka tarkaa on malli HD miehillä?
3
715
Vastaukset
- olla pitää
Minä aivan rehellisesti vieroksun V-Rodeja. Sinänsä kai ihan kelpo pyöriä (?) nekin, mutta ei iske ei.
Mutta kai siitä on opittava diggaamaan, sillä ilmajäähdytteisen Harleyn päivät alkavat pikku hiljaa olla saastenormien vuoksi luetut.
Koska uuden moottorin kehittäminen on kallista, tuleeko tulevaisuuden Sporsteriinkin V-Rodin kone? Voi hyvinkin tulla hieman muodikkaasti downsizettuna vaikkapa. Ja matkamalleja varten Rodi pitää tietysti porata kunnon kokoon!
Itellä on parikin Sporsteria. Jotenkin tykkään niistä enemmän kuin Big Twineistä, ovat paremman näköisiä ja kevyempiä noi Sporsterit.- Triumphisti+
"Itellä on parikin Sporsteria. Jotenkin tykkään niistä enemmän kuin Big Twineistä, ovat paremman näköisiä ja kevyempiä noi Sporsterit. "
Olen samaa mielipuolta Sporsterista, vaan on se V-rod:kin arhäkän näköinen peli, pitäisi oikeastaan käydä koeajolla...
- mallipyörä
road king on miest kunnon elämäntapa-homo harley.
drag queenit ajaa night trainilla.
pyllypojat street bobeilla.
Lihavasta maalaipojasta tykkäävät miehet fat boylla.
Hd on kunnon gay kieltä ja meininkiä !
Köntii rules ja gay festival, hd rules.
ja sitten noi japanilaiset sadomaso sidonta miehet ajaa v-rod japsi jäljitelmillä,
se onkin kinkkyä sakkia se...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247