Pelkään pahinta!

thh0510

Olin mieheni kanssa yhdynnässä h-hetkellä, varhain sunnuntaina aamuyöstä, sitten seuraavana päivänä alkoi ummetus, vatsakivut (vihlovaa) jne. Seuraavat pari päivää vatsa löysällä, edelleen kouristuksia vatsanpohjassa yms. Selkäkivut (alaselkä, eikä mitään pientä), väsymyskin piinanneet... Jossain vaiheessa tuli tosi hyvä ja rauhallinen olo, mä tiesin tai luulin tietäväni raskauden alkavan (tyhmä minä?)... Tänään ja eilen ollut taas kovempia vihlaisuja alavatsalla, kuin menkkakivut, mut kuitenkin erilaiset. Yleensä en ole ihmeemmin kipeä ennen menkkoja, vain pientä turvotusta tms... Aamulla sain "haamuplussan" testillä, joka saattoi toki olla viallinenkin. Pelkään kovasti, mikäli todella olisin/olisin ollut raskauden mahdollisuudessa kiinni, ettei tämä kestä. Nyt illalla tuli klöntti valkovuotoa, vähän vaaleanpuna- sävytteistä. En halua kuukautisia, haluan lapsen! Ovatko pelkoni turhia, ja oliko mitään hedelmöittymistä edes koskaan???

5

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RV8

Hei, ei ne oireet heti ala yhdynnän jälkeen, vaikka olisikin kuinka h-hetki tahansa. Kiinnittymis kipuja luulen niiden olevan ja hedelmöittyminen on siis tapahtunut jo aikaisemmin. Turhia haamuja/plussia ei tule, joten raskaushormooneja sinussa on. Onnea :) Valkovuotokin on täysin normaalia.

• Se siinä juuri onkin: en haluaisi kyseen olevan alkavista kuukautisista, temppuilevista hormoneista tai itsestään siirtyneestä kierrosta. Ennenkin ovat siirtyneet... siis ovulaatiokin olisi ollut myöhemmin... Taisin ladata liikaa odotuksia tähänkin kertaan! Uskallanko vielä toivoa?

• RV8
        thh0510 kirjoitti:

Se siinä juuri onkin: en haluaisi kyseen olevan alkavista kuukautisista, temppuilevista hormoneista tai itsestään siirtyneestä kierrosta. Ennenkin ovat siirtyneet... siis ovulaatiokin olisi ollut myöhemmin... Taisin ladata liikaa odotuksia tähänkin kertaan! Uskallanko vielä toivoa?

Tee uusi testi. Pissaa purkkiin ja kasta tikku siellä :)

• .

yhdyntä on tapahtunut?

Ja kemiallisia plussia kyllä tulee, ihan vain tiedoksi eräälle vastaajalle

• onko tästä apua?

Itse tein myös "haamuplussan". Viikon päästä siitä tein toisen testin, joka näytti plussaa, kuitenkin aika heikosti, vaikka edellisten menkkojen ja sen perusteella koska olisin voinut tulla raskaaksi, olisin ollut vko6
      Soitin sitten neuvolaan, jonne pääsinkin käymään seuraavalla viikolla.Siellä sitten selvisi, että kyse on tuulimunasta, eli valeraskaudesta. Sanottiin, että testi olisi voinut tulla voimakkaastikkin plussalle. Riippuu siitä, miten paljon raskaushormooneja jo on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27