Pelkään pahinta!

thh0510

Olin mieheni kanssa yhdynnässä h-hetkellä, varhain sunnuntaina aamuyöstä, sitten seuraavana päivänä alkoi ummetus, vatsakivut (vihlovaa) jne. Seuraavat pari päivää vatsa löysällä, edelleen kouristuksia vatsanpohjassa yms. Selkäkivut (alaselkä, eikä mitään pientä), väsymyskin piinanneet... Jossain vaiheessa tuli tosi hyvä ja rauhallinen olo, mä tiesin tai luulin tietäväni raskauden alkavan (tyhmä minä?)... Tänään ja eilen ollut taas kovempia vihlaisuja alavatsalla, kuin menkkakivut, mut kuitenkin erilaiset. Yleensä en ole ihmeemmin kipeä ennen menkkoja, vain pientä turvotusta tms... Aamulla sain "haamuplussan" testillä, joka saattoi toki olla viallinenkin. Pelkään kovasti, mikäli todella olisin/olisin ollut raskauden mahdollisuudessa kiinni, ettei tämä kestä. Nyt illalla tuli klöntti valkovuotoa, vähän vaaleanpuna- sävytteistä. En halua kuukautisia, haluan lapsen! Ovatko pelkoni turhia, ja oliko mitään hedelmöittymistä edes koskaan???

5

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RV8

Hei, ei ne oireet heti ala yhdynnän jälkeen, vaikka olisikin kuinka h-hetki tahansa. Kiinnittymis kipuja luulen niiden olevan ja hedelmöittyminen on siis tapahtunut jo aikaisemmin. Turhia haamuja/plussia ei tule, joten raskaushormooneja sinussa on. Onnea :) Valkovuotokin on täysin normaalia.

• Se siinä juuri onkin: en haluaisi kyseen olevan alkavista kuukautisista, temppuilevista hormoneista tai itsestään siirtyneestä kierrosta. Ennenkin ovat siirtyneet... siis ovulaatiokin olisi ollut myöhemmin... Taisin ladata liikaa odotuksia tähänkin kertaan! Uskallanko vielä toivoa?

• RV8
        thh0510 kirjoitti:

Se siinä juuri onkin: en haluaisi kyseen olevan alkavista kuukautisista, temppuilevista hormoneista tai itsestään siirtyneestä kierrosta. Ennenkin ovat siirtyneet... siis ovulaatiokin olisi ollut myöhemmin... Taisin ladata liikaa odotuksia tähänkin kertaan! Uskallanko vielä toivoa?

Tee uusi testi. Pissaa purkkiin ja kasta tikku siellä :)

• .

yhdyntä on tapahtunut?

Ja kemiallisia plussia kyllä tulee, ihan vain tiedoksi eräälle vastaajalle

• onko tästä apua?

Itse tein myös "haamuplussan". Viikon päästä siitä tein toisen testin, joka näytti plussaa, kuitenkin aika heikosti, vaikka edellisten menkkojen ja sen perusteella koska olisin voinut tulla raskaaksi, olisin ollut vko6
      Soitin sitten neuvolaan, jonne pääsinkin käymään seuraavalla viikolla.Siellä sitten selvisi, että kyse on tuulimunasta, eli valeraskaudesta. Sanottiin, että testi olisi voinut tulla voimakkaastikkin plussalle. Riippuu siitä, miten paljon raskaushormooneja jo on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      119
      7043
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      116
      4811
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      62
      4064
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      693
      2134
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      243
      1520
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1388
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1326
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1002
    Aihe