Palautin H&M:lle yhden aiemmin ostamani tuotteen jo 3 viikkoa sitten. Olin maksanut tuotteen debit-kortilla ja myyjä sanoi, että rahat voidaan siirtää suoraan kortille. No, olen seurannut tiliotettani verkossa ja rahoja ei ole vieläkään tullut takaisin tililleni. En saanut tuosta tapahtumasta mitään kuittia tai vastaavaa, niin mitenkäs tässä nyt voisi todistaa, että on tuotteen palauttanut, muttei ole saanut rahoja?
H&M + palautus
4
3086
Vastaukset
- asdasfdasg
Ei varmaan auta muu kuin mennä takaisin samaa liikkeeseen, etsit saman myyjän ja toivot tämän muistavan ja olevan auttamishaluinen.
- ab
"En saanut tuosta tapahtumasta mitään kuittia tai vastaavaa"
Miten se palautus sitten oikein tapahtui? Annoit myyjälle sekä tuotteen että ostoskuitin eikä mitään allekirjoituksia tarvittu vai miten?- dsvff
kuluttajansuojaan kun kirjoitat niin johan tulee rahat. Ne toimenpiteet saa kyllä koneeltakin.
- lrgnrlij
mäkin oon useasti palauttanut. kuitti ja käyttämätön tuote mukana ja jos on maksanut pankkikortilla, niin ne haluaa yleensä siirtää rahat kortille. eli kortti siihen laitteeseen ja tunnusluku, niin pitäs siirtyä rahat takaisin. kuitin ne jättää myymälää, joskus ovat jonkinlaista kuittia tosta palautustapahtumasta joissain kaupoissa tarvinneet, mutta arvaa tajuaako sitä tommosia tilanteita varten ottaa, kun ajattelee, että totta kai ne rahat takaisin tulee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723