Jack the Rooster 6.8.2010

Roost the Jacker

Moi. Oliks jengii kattomas?

12

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uliolk

      Oli. Tää oli aivan mahtava. Arin ääni on niin kuosissa.

      • Roosterissa

      • pojh

      • herrajumalasinä
        Roosterissa kirjoitti:

        kuulla ja katsella. Tuossa Immigrant Song:

        http://www.youtube.com/watch?v=jecGoDOd72M

        hyvä koivunen pilaa tätä mun kaikkien aikojen parasta biisiä , tämä on mun elämäni tärkein bändi ja tärkein solisti , jätä nyt jo rauhaan tee jotain omaa , älä puutu tähän pliiiiisss !!!!!!tyrkkää itses muualle ole hyvä .


      • herra,
        herrajumalasinä kirjoitti:

        hyvä koivunen pilaa tätä mun kaikkien aikojen parasta biisiä , tämä on mun elämäni tärkein bändi ja tärkein solisti , jätä nyt jo rauhaan tee jotain omaa , älä puutu tähän pliiiiisss !!!!!!tyrkkää itses muualle ole hyvä .

        Ari ei ole jumala, ei ainakaan vielä. Immigrant song oli hieno veto, huomasi jo videostakin.


      • auterinen
        herrajumalasinä kirjoitti:

        hyvä koivunen pilaa tätä mun kaikkien aikojen parasta biisiä , tämä on mun elämäni tärkein bändi ja tärkein solisti , jätä nyt jo rauhaan tee jotain omaa , älä puutu tähän pliiiiisss !!!!!!tyrkkää itses muualle ole hyvä .

        mikä parhaiten osaa. Ari on parhaimmillaan nimenomaan tuon tyyppisen hevin laulaja. Voi tietysti laulaa muunkinlaista, mutta se nyt vaan on niin. Kunnianosoitus on aina alkuperäisille tekijöille, jos joku osaa esittää heidän biisinsä omalla tyylillään, mutta niin että siitä kuuluu biisin oma luonne takaa. Arilla on se harvinainen ominaisuus näiden klassikkojen suhteen. Sitä älköön hukkaan heitettäkö.


      • jalat alta
        Roosterissa kirjoitti:

        kuulla ja katsella. Tuossa Immigrant Song:

        http://www.youtube.com/watch?v=jecGoDOd72M

        laulupuoli ihan ok, mutta esiintyminen olisi vielä tehokkaampaa, jos Koivunen käyttäisi yhtä parhainta ominaisuuttaan, upeaa katsettaan, edes hetken yleisökontaktiin. Nyt näyttää laulavan päänsä sisään tai sitten puoli metriä yleisön päitten yli. Tiedän kyllä että kaverin laulajapersoona on kiehtovalla tavalla cooli ja poissaoleva, mutta jatkuva etäisyys vieraannuttaa. Olisi vaan aika jalat alta vievä kokemus joutua hemmon katseen alle :)

        Vai pitäsikö sittenkin alkaa myös miettiä sitä, mitä tekstissä sanotaan, eikä pelkästään hahmottaa biisiä sointukulkuina ja rytmeinä? Jotain sellaistahan Koivunen on joskus sanonut jossain lehtijutussa.


      • WWWWWMMM
        jalat alta kirjoitti:

        laulupuoli ihan ok, mutta esiintyminen olisi vielä tehokkaampaa, jos Koivunen käyttäisi yhtä parhainta ominaisuuttaan, upeaa katsettaan, edes hetken yleisökontaktiin. Nyt näyttää laulavan päänsä sisään tai sitten puoli metriä yleisön päitten yli. Tiedän kyllä että kaverin laulajapersoona on kiehtovalla tavalla cooli ja poissaoleva, mutta jatkuva etäisyys vieraannuttaa. Olisi vaan aika jalat alta vievä kokemus joutua hemmon katseen alle :)

        Vai pitäsikö sittenkin alkaa myös miettiä sitä, mitä tekstissä sanotaan, eikä pelkästään hahmottaa biisiä sointukulkuina ja rytmeinä? Jotain sellaistahan Koivunen on joskus sanonut jossain lehtijutussa.

        musan hahmottaa parhaiten rytmist et se on se pääpointti. melodiat luo biisin tunnelmat ja sanotukset on toissijasii ja toimii parhaiten sillon ku ne tukee melodioit. periaattees sanotukset wois kertoo mist tahans jos biisiin on onnistuttu luomaan omanlainen fiilismaailma. se fililis pitää bändil olla hallus kun ne esittää sitä biisii eli olla insider muuten sitä biisii ei pysty siirtämään muille. must ari sisäistää warsinki noi perushewit hywin ja ne wälittyy sillon myös kuuntelijoil. johtuu osittain tietty biisien parhaudest et ne toimii. biisien duunailu toimiwaks ku on toisaalt niin yksinkertast et se on witun waikeet. se on yks ja sama tuijottaaks se kuuntelijoit samal ku laulaa koska musat siirtyy korwien..ja kropan kautta aiwoihin ei niinkää näön kautta. mut kai se siskoil on kiwa jos bändi wahtaa niit enempi tai wähempi;)))


      • tollaseen
        WWWWWMMM kirjoitti:

        musan hahmottaa parhaiten rytmist et se on se pääpointti. melodiat luo biisin tunnelmat ja sanotukset on toissijasii ja toimii parhaiten sillon ku ne tukee melodioit. periaattees sanotukset wois kertoo mist tahans jos biisiin on onnistuttu luomaan omanlainen fiilismaailma. se fililis pitää bändil olla hallus kun ne esittää sitä biisii eli olla insider muuten sitä biisii ei pysty siirtämään muille. must ari sisäistää warsinki noi perushewit hywin ja ne wälittyy sillon myös kuuntelijoil. johtuu osittain tietty biisien parhaudest et ne toimii. biisien duunailu toimiwaks ku on toisaalt niin yksinkertast et se on witun waikeet. se on yks ja sama tuijottaaks se kuuntelijoit samal ku laulaa koska musat siirtyy korwien..ja kropan kautta aiwoihin ei niinkää näön kautta. mut kai se siskoil on kiwa jos bändi wahtaa niit enempi tai wähempi;)))

        instrumentaalimusaan, jossa laulaja on vain yksi pilli muiden pillipiipareiden joukossa. toinen musan äärilaita lähtee liikkeelle tekstistä ja melodiasta mut se onki sit kokonaan toinen juttu.


      • WWWWWMMM
        tollaseen kirjoitti:

        instrumentaalimusaan, jossa laulaja on vain yksi pilli muiden pillipiipareiden joukossa. toinen musan äärilaita lähtee liikkeelle tekstistä ja melodiasta mut se onki sit kokonaan toinen juttu.

        sanotukset määrää rytmin ja on muuteski tärkeemmät tai yhtätärkeet ku melodiat mut metallis melodiat wie ja niist tulee biisin fiilis. siin suhtees klassinen ja metalli muistuttaa toisiaan ja monet diggaa molemmist mm. ite kuuntelen myös klassist puolta. laulajan rooli on nimenomaan olla osana kokonaisuutta ja mitä paremmin siihen sopii niin sen parempi. ihmisääni on yks monipuolisimpii soittimii ja äänen erilaiset saundit kuten esim aril on omanlaisens tuo siihen musan kokonaisuuteen oman mausteensa. laulajan ääni on aina osa kokonaisuudest oli se biisi sit alkukantast laulantaa ilman muit soittimii tai yhtenä osana useemman yhteistyötä. äänel pystyy luomaan biisin fiiliksii ihan samaan tapaan ku muillaki soittimil. se laulaminen ei oo itseisarwo waan hutunrakennusaine.


      • coverlevyä?

      • myös standup-
        coverlevyä? kirjoitti:

        Sitä sopii ihmetellä.

        coverit, tuossa alkuperäinen:
        http://www.youtube.com/watch?v=irzkplg7PcU
        ja tuossa coveri:
        http://www.youtube.com/watch?v=HBrX74gFyjs

        Mutta ehkä paremmin kumminkin sujuu tuo laulupuoli.
        Catch The Rainbow:
        http://www.youtube.com/watch?v=_NLUJUT9ipg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe