Näin viime yönä tosi kummaa unta. Olin isossa hallissa isäni ja 2 veljen kanssa. Halliin syttyi tulipalo joka näytti lähteneen seinästä ja leviävän tyliin bensan tms. myötä koko lattialle tietyksi epämääräisen muotoiseksi alueeksi. Minä yritin heittää siihen vettä lasten ämpärillä, kunnes isäni tuli ja tukahdutti peitolla sen. Vanhempi pikkuveljeni meni kerälle maton päälle ja sanoi:"voi miten ihanan lämmintä" ja oli käymässä nukkumaan. Minä olin aivan kauhuissani että mitä jos maton alla kyti ja se syttyisi palamaan ja veljeni siinä samassa. Tällävälin tuli oli saatu suhteellisen hyvin hallintaan, nuorempi pikkuveljeni kasteli nurkkia kastelukannulla ja liikkui aina minuun selin. Minulla ei jostain syystä ollut hänestä huolta koska hänellä oli kastelukannu mukana.
Hallin toisessa päässä oli ovi, josta oli tulossa paljon ihmisiä ja muistan käskeneeni ne ulos ja jonkun soittamaan palokuntaan ennekuin tuli jostain syystä jälleen riehaantui.
En muista mitä välissä tapahtui mutta muistan että hetkeä ennen heräämistä paikalle saapui palokunta ja kun etsin isäni ja veljeni käsiin ei vanhempaa pikkuveljeä ollutkaan siellä enää.
Mitä tämä tarkoittaa? Mitä tuli ja roihuava tulipalo tarkoittaa? Tulesta ei muistaaksen lähtenyt kauheasti savua eli tila oli "kirkas".
Tulipalo unessa
zormy
2
1083
Vastaukset
- Psykologi
Yleensä tulipalo kertoo patoutuneesta seksuaalisuudesta.
- harazo
Tuli tarkoittaa jotain suurta elavaa tapahtumaa elamassasi, siihen liitty perheesi myos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315736- 363781
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833313- 122728
- 292202
- 122147
- 1621906
- 161484
- 1051362
- 1371174