Hei!
Onko kellään tietoa/faktaa miten se siljan mainos jossa lokit kävelee kaiteella on tehty??
Meillä pikku veto asiasta mutta kun en voi todistaa?? Siis olen kuullut jostain että no olisi oikeita lokkeja??? mistä varmuus asiaan??
Siljan Mainos
6
1407
Vastaukset
- Tumppi
Kyllä ne todella ovat oikeita lokkeja, eikä se siipitemppu ole edes mikään trikki. Kyseinen mainos valittiin joku aika sitten "kuukauden parhaaksi" ja siinä samassa yhteydessä mainoksen tekijät kertoivat näistä lokeista (siis että ne ovat täysin aitoja sekä tuosta siipitempusta).
- Lokit
Niin sitä mieltä minäkin.. mutta netistä en löydä millä todistaisin??
olisiko vinkkejä?? - Tumppi
Lokit kirjoitti:
Niin sitä mieltä minäkin.. mutta netistä en löydä millä todistaisin??
olisiko vinkkejä??Netistä ei tosiaan taida löytyä juttua noista lokeista, joten ainoa vaihtoehto voittaa lyömäsi veto lienee se, että otat yhteyttä kyseiseen mainostoimistoon. Kyseisen mainoksen tekijäthän ovat seuraavat:
Mainostoimisto: Hasan&Partners
AD: Juha Larsson
copy: Niko Kokonmäki
projektin johto: Elina Tuori, Peter Barmer
luova johtaja: Timo Everi
tuotantosuunnittelija: Minna Kinnunen - Lokit
Tumppi kirjoitti:
Netistä ei tosiaan taida löytyä juttua noista lokeista, joten ainoa vaihtoehto voittaa lyömäsi veto lienee se, että otat yhteyttä kyseiseen mainostoimistoon. Kyseisen mainoksen tekijäthän ovat seuraavat:
tuotantosuunnittelija: Minna KinnunenKiitos tiedoista...
täytyy varmaan ottaa suoraan yhteyttä!
No äny wäy ihan hyvä mainos se on!!=) - Liner
Tumppi kirjoitti:
Netistä ei tosiaan taida löytyä juttua noista lokeista, joten ainoa vaihtoehto voittaa lyömäsi veto lienee se, että otat yhteyttä kyseiseen mainostoimistoon. Kyseisen mainoksen tekijäthän ovat seuraavat:
tuotantosuunnittelija: Minna KinnunenTuli muuten mieleen kysyä, kun oli Hasan & Partnersista puhe, että onko H&P vain käsikirjoitus/markkinointisuunnittelutalo, vai onko niillä esim. omaa kuvauskalustoa jne. Tällä hetkellä oon siinä käsityksessä, että he vain suunnittelevat kampanjat, käsikirjoitukset yms. ja teettävät ainakin TV-mainokset ulkopuolisilla. Onko näin?
H&P:n nettisivut kun ovat "hieman" laihat noin infon osalta.... ;) - Mr. White
Liner kirjoitti:
Tuli muuten mieleen kysyä, kun oli Hasan & Partnersista puhe, että onko H&P vain käsikirjoitus/markkinointisuunnittelutalo, vai onko niillä esim. omaa kuvauskalustoa jne. Tällä hetkellä oon siinä käsityksessä, että he vain suunnittelevat kampanjat, käsikirjoitukset yms. ja teettävät ainakin TV-mainokset ulkopuolisilla. Onko näin?
H&P:n nettisivut kun ovat "hieman" laihat noin infon osalta.... ;)On oikeita.... mutta eri tilanteissa kuvattuja ja ympätty sitten samaan spottiin......
Hasan on mainostoimisto, mikä tarkoittaa että he suunnittelevat kampanjat, printit ja käsikirjoitukset yms. TV- ja radiospotit "teetetään" ulkopuolella mutta tiimin AD ja copy ovat yleensä valvomassa ja antamassa ohjeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412795Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342363Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232292Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182110Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1411747Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241275Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,21180- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997