Wilsonin sapattisaarna

!!??!!

15

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bushmanni

      Minustakin Ted Wilsonin puhe oli aivan loistava.

      Minä myös erityisesti pidän siitä, että Tedin johdolla adventtikirkko joutuu takaisin onnettomien kulttien joukkoon, jonne se ansaitsee joutuakin.

      Lisäksi Ted Wilson muiden fanaatikkojen kanssa, mm. Clifford Golsteinin, joka sattuu olemaan Tedin "lähes" oikea käsi, karkoittaa loputkin tervejärkiset ja selväpäiset ihmiset adventikirkosta pihalle.

      Sitten siellä on enää !!??!!:n kaltaisia hassuja vekkuleita, jotka ovat oikein tyytyväisiä keskenään puuhastellessaan.

      Joten kyllä minusta kaikki ovat oikein tyytyväisiä Ted Wilsonin puheesta, jopa minä, mutta hiukan eri syistä kuin sinä, arvoisa !!??!!.

      Minun mielestäni nimimerkki "prof." ei ole typerys.

      Minusta hän vaikuttaa harvinaisen selväpäiseltä ihmiseltä, jonka ajatuksia on mukava lukea, toisin kuin eräiden, jotka keskittyvä lähinnä höpöilyyn.

      Adventtikirkko on vihdoin, monien seikkailuvuosiensa jälkeen, jälleen oikealla tiellä, eli se on riisunut lampaan viitan harteiltaan ja on taas oikea susi, kuten kuuluu ollakin, koska kultit ovat sellaisia.

      • !!??!!

        sinne pakanoiden palstalle, jonne kuulutkin.


    • 1. Tess. 5:21
      Koetelkaa kaikkea ja pitäkää se mikä on hyvää.
      ___________________________________________________________

      Tedin sapattisaarna Atlantassa ja O'baman tervehdyspuhe juhlayleisölle ...

      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9246455/45279216

      Katso myös endtime.net - edustaako Ted Wilson samaa linjaa Helinä Jokisen poppoon kanssa? Arvioita suuntaan jos toiseen ...viekö Ted adventsimia sittenkin taaksepäin,
      vaikka rohkaisee: "Mene eteenpäin!" ?
      http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9246455/45279216

      annu42 on silminnäkijä Atlantassa ...
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9245903/thread

      • !!??!!

        Wilson on konservatiivi, endtime.net änkyräfanaatikko.


      • !!??!! kirjoitti:

        Wilson on konservatiivi, endtime.net änkyräfanaatikko.

        Endtime.net suomeksi on nimenomaan konservatiivinen äkkijyrkkä Helinä Jokisen henk.koht. vastuulla oleva suureen taisteluun ja vastakkainasetteluun
        tähtäävä sivusto. Kun johtaja Ted Wilson korostaa juhlapuheessaan kolmen
        enkelin sanoman julistamiseen palaamista EGWn Suuren Taistelun pohjalta - sunnuntai pedonmerkki - niin sehän on täydellisesti yhtä endtime. net kanssa.
        Meillä Suomessa tehdään yhteistyötä eristäytymisen sijasta ja kenties
        sunnuntaista vielä joskus vaihdetaan lauantaihin, sillä katolinen kirkko
        ei mitenkään painavaa sanaa voi maassamme sanoa. Marginaalinen kun on.

        Sitä ei voi kiistää etteikö endtime.net sivusto olisi äärimmäisen äkkijyrkkä.

        http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm


      • !!??!!
        AnttiVKantola kirjoitti:

        Endtime.net suomeksi on nimenomaan konservatiivinen äkkijyrkkä Helinä Jokisen henk.koht. vastuulla oleva suureen taisteluun ja vastakkainasetteluun
        tähtäävä sivusto. Kun johtaja Ted Wilson korostaa juhlapuheessaan kolmen
        enkelin sanoman julistamiseen palaamista EGWn Suuren Taistelun pohjalta - sunnuntai pedonmerkki - niin sehän on täydellisesti yhtä endtime. net kanssa.
        Meillä Suomessa tehdään yhteistyötä eristäytymisen sijasta ja kenties
        sunnuntaista vielä joskus vaihdetaan lauantaihin, sillä katolinen kirkko
        ei mitenkään painavaa sanaa voi maassamme sanoa. Marginaalinen kun on.

        Sitä ei voi kiistää etteikö endtime.net sivusto olisi äärimmäisen äkkijyrkkä.

        http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm

        on, että Wilson ei ole äärimmäisen äkkijyrkkä.


      • Bushmanni
        !!??!! kirjoitti:

        on, että Wilson ei ole äärimmäisen äkkijyrkkä.

        >> että Wilson ei ole äärimmäisen äkkijyrkkä. >>

        Sinun kaltaisesi äärihihhulin mielestä Ted ei varmaankaan ole äkkijyrkkä, vaan koska molemmat olette yhtä kahjoja, niin sinusta hän tuntuu normaalilta.

        Se on selitys sille, että sinusta hän ei ole äärihihhuli.

        Tavallisen ihmisen mielestä hän on, kuten sinäkin.


      • !!??!!
        Bushmanni kirjoitti:

        >> että Wilson ei ole äärimmäisen äkkijyrkkä. >>

        Sinun kaltaisesi äärihihhulin mielestä Ted ei varmaankaan ole äkkijyrkkä, vaan koska molemmat olette yhtä kahjoja, niin sinusta hän tuntuu normaalilta.

        Se on selitys sille, että sinusta hän ei ole äärihihhuli.

        Tavallisen ihmisen mielestä hän on, kuten sinäkin.

        uskova tietää, että sinä olet jumalaton räksyttäjä, jolla ei ole pelastusta, joten mielipiteesi on tasan nollan arvoinen.


      • Bushmanni
        !!??!! kirjoitti:

        uskova tietää, että sinä olet jumalaton räksyttäjä, jolla ei ole pelastusta, joten mielipiteesi on tasan nollan arvoinen.

        >> että sinä olet jumalaton räksyttäjä, jolla ei ole pelastusta >>

        Ai sinä tiedät tämän jo nyt?

        No joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, lienee hyvä sanonta moiselle henkilölle, joka luulee omaavansa jumalallisia tietoja.

        Miksiköhän amerikkalaisissa kulteissa mukana olevia pidetään ylimielisinä tyyppeinä, joidenka kanssa ei kukaan oikein jaksa kaveerata?


    • .

      Kannattaa ottaa kaikkien saarnamiesten mallia!

    • Vaikutti siltä,

      että puhe ei ollut Pyhän Hengen voitelussa julistettua.

      • >>>> puhe ei ollut Pyhän Hengen voitelussa julistettua. >>>>

        Se hengen voitelu on a-kirkossa ihan tarpeetonta ylellisyyttä.

        Tärkeämpää on, että suuret pomot on "voideltu".

        En sano millä voideltu.


      • !!??!!

        Pyhää Henkeä tunne lainkaan.


      • luprikanttia
        Tuomas-kuoma kirjoitti:

        >>>> puhe ei ollut Pyhän Hengen voitelussa julistettua. >>>>

        Se hengen voitelu on a-kirkossa ihan tarpeetonta ylellisyyttä.

        Tärkeämpää on, että suuret pomot on "voideltu".

        En sano millä voideltu.

        Voitelu toteutettiin liukasteilla.

        Oliiviöljyä käytetään myös voideltaessa oikean käden keskisormella adventtipastorin otsaa.
        Otsaan tehdään ristinmerkki, joka samalla kuvastaa pedon mahtia.

        Viimeinen voitelu suoritetaan lahjakirjoin.
        Kaikki kuolevan omaisuus siirtyy liukkaasti adventtikultin johdon "hyppysiin".

        Ainoa mitä adventtikirkko kauhistuu on Pyhä Hengen voitelu.
        Sitä voitelua kartetaan, kuin tarttuvaa tautia.


      • !!??!!
        luprikanttia kirjoitti:

        Voitelu toteutettiin liukasteilla.

        Oliiviöljyä käytetään myös voideltaessa oikean käden keskisormella adventtipastorin otsaa.
        Otsaan tehdään ristinmerkki, joka samalla kuvastaa pedon mahtia.

        Viimeinen voitelu suoritetaan lahjakirjoin.
        Kaikki kuolevan omaisuus siirtyy liukkaasti adventtikultin johdon "hyppysiin".

        Ainoa mitä adventtikirkko kauhistuu on Pyhä Hengen voitelu.
        Sitä voitelua kartetaan, kuin tarttuvaa tautia.

        valehtelet, tuomiopäivänä saat sitten sen mukaan takaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe