kavereita ei ole kyllä liikaa enää=D olis kiva jos täältä sais juttuseuraa mielellään tytöistä koska tulen likkojen kans tosiaankin paremmin juttuun se on selvää:D itsehän olen poika ja 17v.-92 syntynyt:p.Elikkäs lähtisin ihan kaveripohjalta haeskeleen tosiaan meseen jotain seuraa(= siellä sitten voidaan tutustua paremmin:D olis hyvä jos olisit 16-18 mutta iällä ei ole kyllä väliä.tykkään ja jaksan jutella mistä tahansa maan ja taivaan välillä.urheilua olen harrastanut ja mukava olen;D heittäkää meseä jos siiltä tuntuu mulla on nimi tossa ni en viittis ihan välttämättä sitä tähän kuitenkaan laittaa.
lisää ystävii(=
10
686
Vastaukset
- kaisitten
lisääppäs jos siltä tuntuu: [email protected]
oon 16 vuotias tyttö.. - hipsulatvinkumaan
Hei mä oon kyl poika, mut olis kiva jos siitä huolimatta lisäisit mut meseen, kun mulla ei oo montakaan mesekamua, minä itte oon 16 :)
[email protected] - bambuu
lisää jos haluat: [email protected]
oon siis 17v. tyttö =)- alöittaja
kiitoksii(= Voisin tossa huamisen aikana lisäillä teitä meseen!(=
- nukkkkkkkkkkkkkke
Olen 92 syntynyt tyttönen. Voit lisäillä, jos vielä kiinnostaa saada uusia kavereita: [email protected]
- =)
jos viel kaipaat seuraa, laita sähköpostii osotteeseen [email protected] nii nakkaan mesen siel :D oon siis 17w tyttönen
- viestin aloitttanut
vittuako väliä:D voin mä tähän oman mesen heittää mulla kun temppuilee se nyt sillee että joudun käyttää nettipaskamesee joka on senverran kivikautinen että oksat pois xD elikkäs lisäilkää ihmeessä [email protected]:D trollit voi aina poistaa=D mutta tosiaan tossa olis mese=)
- elisamoi
Vaikutat mukavalta ja olis kiva tutustua. (: Ite oon 16v.tyttö Tampereelta.
Mese ossa ois : [email protected]
jutellaan siellä =) - Muistan sut!
Oot se pelottava ja julma ja ilkee poika! Mä niin muistan sut.Heitit mut niinkuin roskan meneen välittämättä vitunvertaakaan.En tiedä ooks elossa nykyään mutta aion ettiä sut käsiini ja saat ansiosi mukaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303731Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131503Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2301379Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1501074Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248930- 62928
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73928Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34923Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98859Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56744