lisää ystävii(=

....................

kavereita ei ole kyllä liikaa enää=D olis kiva jos täältä sais juttuseuraa mielellään tytöistä koska tulen likkojen kans tosiaankin paremmin juttuun se on selvää:D itsehän olen poika ja 17v.-92 syntynyt:p.Elikkäs lähtisin ihan kaveripohjalta haeskeleen tosiaan meseen jotain seuraa(= siellä sitten voidaan tutustua paremmin:D olis hyvä jos olisit 16-18 mutta iällä ei ole kyllä väliä.tykkään ja jaksan jutella mistä tahansa maan ja taivaan välillä.urheilua olen harrastanut ja mukava olen;D heittäkää meseä jos siiltä tuntuu mulla on nimi tossa ni en viittis ihan välttämättä sitä tähän kuitenkaan laittaa.

10

643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisitten
    • hipsulatvinkumaan

      Hei mä oon kyl poika, mut olis kiva jos siitä huolimatta lisäisit mut meseen, kun mulla ei oo montakaan mesekamua, minä itte oon 16 :)

      [email protected]

    • bambuu
      • alöittaja

        kiitoksii(= Voisin tossa huamisen aikana lisäillä teitä meseen!(=


    • nukkkkkkkkkkkkkke

      Olen 92 syntynyt tyttönen. Voit lisäillä, jos vielä kiinnostaa saada uusia kavereita: [email protected]

    • =)

      jos viel kaipaat seuraa, laita sähköpostii osotteeseen [email protected] nii nakkaan mesen siel :D oon siis 17w tyttönen

    • ---
      • viestin aloitttanut

        vittuako väliä:D voin mä tähän oman mesen heittää mulla kun temppuilee se nyt sillee että joudun käyttää nettipaskamesee joka on senverran kivikautinen että oksat pois xD elikkäs lisäilkää ihmeessä [email protected]:D trollit voi aina poistaa=D mutta tosiaan tossa olis mese=)


    • elisamoi

      Vaikutat mukavalta ja olis kiva tutustua. (: Ite oon 16v.tyttö Tampereelta.

      Mese ossa ois : [email protected]

      jutellaan siellä =)

    • Muistan sut!

      Oot se pelottava ja julma ja ilkee poika! Mä niin muistan sut.Heitit mut niinkuin roskan meneen välittämättä vitunvertaakaan.En tiedä ooks elossa nykyään mutta aion ettiä sut käsiini ja saat ansiosi mukaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6064
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      66
      3465
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      57
      2621
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      42
      1273
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1183
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1114
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      11
      961
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      843
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      811
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      803
    Aihe