Joku kiukutteli poistopyynnön yhteydessä etten hoida hommaani kun häirikköviestit vaan saavat olla. Kyseinen viesti oli ehtinyt olla varmaan muutaman tunnin.
Saatan tiedoksi etten vietä kaikkea aikaani netissä vaan minulla on ihan oikeakin elämä. Teen poistoja sen verran kuin ehdin ja oikeaksi havaitsen. Nytkin palvelutasoni on parempi kuin oikeastaan vapaaehtoistyöhön kuuluisi.
Muutamat etteivät näemmä edes uskalla laittaa sähköpostiosoitettaan poistopyyntöihin. Voin vastata henkilökohtaisesti jos sähköpostiosoite on näkyvillä. Ne eivät liiku minulta mihinkään ja noudatan rippisalaisuutta jos vaikka sp-osoitteesta sattuisi näkymään nimi.
Olin viikonlopun ihan muualla eikä käynyt edes mielessä käydä tietokoneella vaikka olisi ollut mahdollisuus. Tämä homma on prioriteetissa aika paljon ystävien ja muiden harrastusten perässä. Oikeastaan olen itsekin yllättynyt että siitä huolimatta ehdin tehdä tätä aika paljon. En edes ole eläkkeellä.
Tiedote
28
408
Vastaukset
- Herran siunausta
Jos kommunioidaan nimeltä tunnetun henkilön kanssa, niin silloin käytetään nimeä. Sähköpostiosoitetta ei voi antaa henkilölle jota ei tunne, ja joka ei itse halua ilmoittaa nimeään missään yhteydessä. Itse en ole arvostellut sheriffin hitautta, ymmärrän ettei täällä normaali ihminen laksa roikkua montaa minuuttia, tämä on vain meitä piikkimatolla makaavia fakiireja varten. Olen rukoillut Jumalaa päästämään minut pois tästä kidutuksesta.
- rivikristitty
sheriffi, olet hoitanut tehtäviäsi hyvin. Ei voi kun toivoa voimia ja kestävyyttä. Joskin toisaalta tässä epäkiitollisessa harrastuksessasi.
- savo ukko
tyytyväinen serifin poistoihin. Eikö serifi vielä kertoisi millaiset viesti ovat poistettavia. Noin vain selvyyden vuoksi minullekkin, kun vielä yritän täällä tuoda esiin omaa käsitystäni tämän osaston viesteistä ja lestaadiolaisuudessta, niin kuin oaston otsikkona seisoo.
savo ukko kirjoitti:
tyytyväinen serifin poistoihin. Eikö serifi vielä kertoisi millaiset viesti ovat poistettavia. Noin vain selvyyden vuoksi minullekkin, kun vielä yritän täällä tuoda esiin omaa käsitystäni tämän osaston viesteistä ja lestaadiolaisuudessta, niin kuin oaston otsikkona seisoo.
Terve Savon ukko. Vaikka en henkilökohtaisesti olekaan samaa mieltä läheskään kaikista esittämistäsi asioista, pidän yleensä rauhallisen leppoisasta tyylistäsi. Päinvastoin kuin joskus kuvitellaan, tämä palsta ei ole tarkoitettu vain lestadiolaisille vaikka tarkoitus onkin, että keskustelut edes väljästi ajatellen sivuaisivat herätysliikettä. Olen tulkinnut niin, että useimmat uskovan käytännön elämään ja Raamatun tulkintaan kuuluvat asiat täyttävät tämän tunnusmerkin.
Poistettaviksi kelpaavat pääsääntöisesti viestit, joissa toimitaan vastoin Eniron määrittämiä sääntöjä. Lisäksi poistoon joutuvat usein viestit, jotka tekevät yleisen ilmapiirin kireäksi ja kaunaiseksi. Joskus kun joku keskustelu lähtee ajautumaan hyvin repiväksi ja henkilökohtaiseksi ja on "miinoitettu" ikävillä viesteillä (esimerkiksi jatkuvaa repivää kaksinpuhelua) saatan poistaa koko ketjun.
On huomattava, että lestadiolaisuuden valtavirrasta poikkeavien mielipiteiden esittäminen EI ole sääntöjen rikkomista. Tällaisten mielipiteiden esittäjään kohdistuvat haukkumiset ja painostus (tyhmä, pysy pois, mee kottiin jne.) sen sijaan on. Oman lukunsa sitten muodostavat provokaatiot, joka on ikävää ja hajottavaa toimintaa. Toisinaan on hankala erottaa toisistaan kriittisyyttä ja provokaatiota ja on pakko seurata tilannetta jonkun aikaa ennenkuin tietää kummasta on kyse.
Jos on jotain epäselvää, kysy lisää.- nbvcfdx
Eslest kirjoitti:
Terve Savon ukko. Vaikka en henkilökohtaisesti olekaan samaa mieltä läheskään kaikista esittämistäsi asioista, pidän yleensä rauhallisen leppoisasta tyylistäsi. Päinvastoin kuin joskus kuvitellaan, tämä palsta ei ole tarkoitettu vain lestadiolaisille vaikka tarkoitus onkin, että keskustelut edes väljästi ajatellen sivuaisivat herätysliikettä. Olen tulkinnut niin, että useimmat uskovan käytännön elämään ja Raamatun tulkintaan kuuluvat asiat täyttävät tämän tunnusmerkin.
Poistettaviksi kelpaavat pääsääntöisesti viestit, joissa toimitaan vastoin Eniron määrittämiä sääntöjä. Lisäksi poistoon joutuvat usein viestit, jotka tekevät yleisen ilmapiirin kireäksi ja kaunaiseksi. Joskus kun joku keskustelu lähtee ajautumaan hyvin repiväksi ja henkilökohtaiseksi ja on "miinoitettu" ikävillä viesteillä (esimerkiksi jatkuvaa repivää kaksinpuhelua) saatan poistaa koko ketjun.
On huomattava, että lestadiolaisuuden valtavirrasta poikkeavien mielipiteiden esittäminen EI ole sääntöjen rikkomista. Tällaisten mielipiteiden esittäjään kohdistuvat haukkumiset ja painostus (tyhmä, pysy pois, mee kottiin jne.) sen sijaan on. Oman lukunsa sitten muodostavat provokaatiot, joka on ikävää ja hajottavaa toimintaa. Toisinaan on hankala erottaa toisistaan kriittisyyttä ja provokaatiota ja on pakko seurata tilannetta jonkun aikaa ennenkuin tietää kummasta on kyse.
Jos on jotain epäselvää, kysy lisää.eikö kumminkin Jeesuksen Oman Sanan pohjalle perustavat voimakkaat arvostelut olisi jätettävä esiin tai jos poistaa niin poistaa myös sen esille laittamisen aiheuttajan tekstin?
nbvcfdx kirjoitti:
eikö kumminkin Jeesuksen Oman Sanan pohjalle perustavat voimakkaat arvostelut olisi jätettävä esiin tai jos poistaa niin poistaa myös sen esille laittamisen aiheuttajan tekstin?
Jeesuksen Oman Sanan pohjalle perustavat voimakkaat arvostelut ovat täsmälleen samanarvoisia kuin kaikki muutkin tekstit. Katsos, melkeinpä jokainen kirjoittaja täällä tuntuu olevan sitä mieltä, että juuri HÄNEN kirjoituksensa ovat Jeesuksen Oman Sanan pohjalle perustuvia.
Joskus on niin että se, mitä sanot aiheuttajatekstiksi, ei riko palstan sääntöjä, mutta sen jälkeen tuleva teksti rikkoo.- b vcgfdxs
Eslest kirjoitti:
Jeesuksen Oman Sanan pohjalle perustavat voimakkaat arvostelut ovat täsmälleen samanarvoisia kuin kaikki muutkin tekstit. Katsos, melkeinpä jokainen kirjoittaja täällä tuntuu olevan sitä mieltä, että juuri HÄNEN kirjoituksensa ovat Jeesuksen Oman Sanan pohjalle perustuvia.
Joskus on niin että se, mitä sanot aiheuttajatekstiksi, ei riko palstan sääntöjä, mutta sen jälkeen tuleva teksti rikkoo.kiitos tunnustuksestasi!
rikokseen yllättäminen on suomi24 :n sääntöjen vastaista. - savon ukko
Eslest kirjoitti:
Jos on jotain epäselvää, kysy lisää.ja tasapuolisen tuntuinen ihminen. Toivon samoin rakentavaa ja uusia kysymyksiä ja keskusteluja, vaikka olenkin niin sanotusti minulle "sivuraiteilla"täällä. Tunnen kuitenkin jonkinlaista kiinnostusta just ihmisten erillaisiin käsityksiin Jumalasta ja Jeesuksesta.
Kerron nyt vielä oman käsitykseni keskusteluista. Nämä ovat hyvinkin toisia ahdistavia, kun kerrotaan ihmisen syntien määrästä ja niiden tulevista tuomioista, myöskin erillaisista niiden anteeksi pyytä'misistä ja antamisista. Minä kun olisin sitä mieltä, että pitäsi kertoa Jumalan ja Jeesuksen hyvyydestä ja siitä miten he meitä suojelee ja johdattelee. Kyllä jokainen meistä omat syntisä käsittelee, joko hartauskokouksissaan tai sitten yksinänsä omissa rukouksissaan.
Eniten se kyllästyttää, kun jatkuvasti joku toiselle jankuttaa miten vaan pelastutaan, ja pitää helvetin porttiaa raollaan. Se on tietysti hyvä hänelle itselleen kun on mielestään anteeksi saanut töppäilynsä ja niille jotka samaistuu siihen. Ei tuollainen hokeminen tuo tulosta, vaan päinvastoin. Minusta helvetti on kangastusta.
Olen kuin vapaa toimittaja, enkä kuulu mihinkään piiriin tai jonkun yhteisön sääntöjen pakottamana olemaan jotain, jota monet piireissä olijatkin jotenkin kiertävät.Olen saanut selaisen kasvatuksen, ettei minulla ole sieltäkään mitään pakotteita uskoni suhtee. Itse tulee kunkin huomata syntisyytensä ja niiden anteeksi saaminen.
Ai, nyt meni omaksi monolookiksi. Olen korvat kuumana taas! - savon ukko
savon ukko kirjoitti:
ja tasapuolisen tuntuinen ihminen. Toivon samoin rakentavaa ja uusia kysymyksiä ja keskusteluja, vaikka olenkin niin sanotusti minulle "sivuraiteilla"täällä. Tunnen kuitenkin jonkinlaista kiinnostusta just ihmisten erillaisiin käsityksiin Jumalasta ja Jeesuksesta.
Kerron nyt vielä oman käsitykseni keskusteluista. Nämä ovat hyvinkin toisia ahdistavia, kun kerrotaan ihmisen syntien määrästä ja niiden tulevista tuomioista, myöskin erillaisista niiden anteeksi pyytä'misistä ja antamisista. Minä kun olisin sitä mieltä, että pitäsi kertoa Jumalan ja Jeesuksen hyvyydestä ja siitä miten he meitä suojelee ja johdattelee. Kyllä jokainen meistä omat syntisä käsittelee, joko hartauskokouksissaan tai sitten yksinänsä omissa rukouksissaan.
Eniten se kyllästyttää, kun jatkuvasti joku toiselle jankuttaa miten vaan pelastutaan, ja pitää helvetin porttiaa raollaan. Se on tietysti hyvä hänelle itselleen kun on mielestään anteeksi saanut töppäilynsä ja niille jotka samaistuu siihen. Ei tuollainen hokeminen tuo tulosta, vaan päinvastoin. Minusta helvetti on kangastusta.
Olen kuin vapaa toimittaja, enkä kuulu mihinkään piiriin tai jonkun yhteisön sääntöjen pakottamana olemaan jotain, jota monet piireissä olijatkin jotenkin kiertävät.Olen saanut selaisen kasvatuksen, ettei minulla ole sieltäkään mitään pakotteita uskoni suhtee. Itse tulee kunkin huomata syntisyytensä ja niiden anteeksi saaminen.
Ai, nyt meni omaksi monolookiksi. Olen korvat kuumana taas!selkeälle seriffille.
- Jaakoo
Eslest kirjoitti:
Joskus on niin että se, mitä sanot aiheuttajatekstiksi, ei riko palstan sääntöjä, mutta sen jälkeen tuleva teksti rikkoo.Että tuosta hiriköstä , on vielä sulle harmia tulevaisuudessakin.
- nbvcgfx
Jaakoo kirjoitti:
Että tuosta hiriköstä , on vielä sulle harmia tulevaisuudessakin.
niin tai Jeesuksen sanan totuudelle!!!
- Herra armahda
Jaakoo kirjoitti:
Että tuosta hiriköstä , on vielä sulle harmia tulevaisuudessakin.
Kyseessä on epäilemättä mielisairas henkilö. Tällaisille ihmisille toisten loputon kiusaaminen on pakkomielle.
- Leeviläinen
"Teen poistoja sen verran kuin ehdin ja oikeaksi havaitsen"
Sinulle sheriffi on siis annettu valta ja voima poistaa viestit silloin kun ehdit ja oikeaksi havaitset? Millä kriteerillä erittelet oikeaksi havaitut tai ei oikeaksi havaitut viestit? Perustuuko sensurointisi omaan henk. kohtaiseen vakaumukseesi ja siitä eriäviin, esikoislaestadiolaisen herätysliikkeen toimintaa käsitteleviin, ehkä negatiivisiin mielipiteisiin? Sallitaanko tällä foorumilla myös erilaisten mielipiteiden julkituonti, poislukien hävyttömyydet ja tekstistä tunnistettuihin henkilöihin suunnatut viestit ja kommentoinnit? Luulisin, että sinä sheriffi et ole pakoitettu voimakeinoin tämän foorumin valvojaksi, vaan olet ottanut (anonut) viran vastaan kaikkine epämiellyttävyksineen? Kenelläkään ei mielestäni ole oikeutta vaatia sinulta 24 h/vrk päivystämistä foorumista. Mielestäni riittää, kunhan työelämäsi kiireiltä joskus, muutaman kerran viikossa, tahi kuukaudessa, ehdit läpilukea kaiken tämän mielipidetulvan tässä foorumissa! Siunausta työllesi!- Armoa Herralta
... jos lukee yli 5% viesteistä edes puoleen väliin. Itse en tuollaista edes yrittäisi. :-))))
Joitakin viestejä on toki lukemisen arvoisiakin. - savon ukko
Armoa Herralta kirjoitti:
... jos lukee yli 5% viesteistä edes puoleen väliin. Itse en tuollaista edes yrittäisi. :-))))
Joitakin viestejä on toki lukemisen arvoisiakin.kun ne menevät samaa rataa, ja tietää mikä lopussa seisoo...ja jospa joskus joku sanoisi jotain hyvääkin "vastustajastaan" mutta ei se on kuin punainen vaate jos on erimieltä. teuta joskus kyllä oikoo...
- Se tästä
savon ukko kirjoitti:
kun ne menevät samaa rataa, ja tietää mikä lopussa seisoo...ja jospa joskus joku sanoisi jotain hyvääkin "vastustajastaan" mutta ei se on kuin punainen vaate jos on erimieltä. teuta joskus kyllä oikoo...
Jos ei oteta lukuun hänen ahkeruuttaan! Ihminen joka vaeltaa vihollisen orjana kadotuksen tiellä pitäisi saada pysähtymään ja kääntymään. Se pysähtymiskehoitus ei tietenkään kuulosta hyvältä henkilöstä jolla hyvä itse tehty Jumala joka täyttää tekijänsä kaikki halut ja tarpeet. Koska en halua noin hyvän miehen menevän helvettiin en voi olla varoittamatta ja kehoittamatta kääntymykseen, koska tuon tien loppupäässä on 100% varmuudella kadotus.
Puhuttaisiin kyllä hauskoja mutta ei tälläpalstalla koska täällä on kysymys pelastuksesta. Pelastettujen kanssa tietysti ei muuta puhutakkaan kun ylistetään ja kiitetään yhdessä Jeesusta joka meidät veti varmasta kadotuksesta pelastukseen. Ja se puhe on todella hauskaa ja antoisaa. - savon ukko
Se tästä kirjoitti:
Jos ei oteta lukuun hänen ahkeruuttaan! Ihminen joka vaeltaa vihollisen orjana kadotuksen tiellä pitäisi saada pysähtymään ja kääntymään. Se pysähtymiskehoitus ei tietenkään kuulosta hyvältä henkilöstä jolla hyvä itse tehty Jumala joka täyttää tekijänsä kaikki halut ja tarpeet. Koska en halua noin hyvän miehen menevän helvettiin en voi olla varoittamatta ja kehoittamatta kääntymykseen, koska tuon tien loppupäässä on 100% varmuudella kadotus.
Puhuttaisiin kyllä hauskoja mutta ei tälläpalstalla koska täällä on kysymys pelastuksesta. Pelastettujen kanssa tietysti ei muuta puhutakkaan kun ylistetään ja kiitetään yhdessä Jeesusta joka meidät veti varmasta kadotuksesta pelastukseen. Ja se puhe on todella hauskaa ja antoisaa.näistä niin sanotuista silmänkääntäjistä, eli uhria hynoottiseen tilaan saamisesta. Täällä, muutamat harjoittavat sitä tekstien avuilla. Siinä alennetaan toisen moraalia halvetamalla hänen ajatuksia. Yritetään loihtia aivan taikurin tapaan sellainen sanonta joka laittaa kuulijan ajattelemaan omaa heikkouttaan. Lisäksi pelote helvetti on viimeisenä.
Se voi tehota heikkoihin oman suuntanasa helvettiin uskoviin ja lapsesta saakka sitä päähän päntättyihin kansalaisiin. Myös ojan pojilla kieriskeleviin elämässään epäonnistuneisiin kohtalon kovia pettymyksiä saaneisiin ihmisiin. Heitä on helppo manipuloida. Rikoksen teille ja rapakosta ulospääsemättömille, se on tietysti parempi vaihto-ehto, selviytyä kuiville. Ja hyvä näin.
Mutta.... kun on elämässään elänyt suhteellisen "kunnollista" elämää, ja tunnustaa Jumalamme, kiittäen elämästään rukoillen jatkuvaa suojellusta elämän loppuun saakka. Ja kun vielä tuntee, että suojelusa on ja rukouksia on kuultu, niin tuntuu hieman mahdottomalta, että se utuisen kangastuksen helvetin tie olisi edessä.
Pitäisi vain pysyä täällä nahoissaan, arvostellen ja vastavuoroisesti solvaajia niin, ettei tulisi suurta riitaa, ja jotenkin ymmärtäisimme toisiamme, vaikka sappi kiehuu solvauksien ja helvetin tervehdyksien alla. Toivon samaa toisillekin, yrittettäessämme hypätä sen armon riman yli sinne ikuiseen kirkkauteen. Se rima on vain kaikilla vielä korkealla. Ei ole sama jos yhdet synnit otaksuu saaneensa anteeksi, mutta jo olla taas uutta hankkimassa. Repun eväät katotaan vain viimeisellä rastilla. - Tämä tästä
savon ukko kirjoitti:
näistä niin sanotuista silmänkääntäjistä, eli uhria hynoottiseen tilaan saamisesta. Täällä, muutamat harjoittavat sitä tekstien avuilla. Siinä alennetaan toisen moraalia halvetamalla hänen ajatuksia. Yritetään loihtia aivan taikurin tapaan sellainen sanonta joka laittaa kuulijan ajattelemaan omaa heikkouttaan. Lisäksi pelote helvetti on viimeisenä.
Se voi tehota heikkoihin oman suuntanasa helvettiin uskoviin ja lapsesta saakka sitä päähän päntättyihin kansalaisiin. Myös ojan pojilla kieriskeleviin elämässään epäonnistuneisiin kohtalon kovia pettymyksiä saaneisiin ihmisiin. Heitä on helppo manipuloida. Rikoksen teille ja rapakosta ulospääsemättömille, se on tietysti parempi vaihto-ehto, selviytyä kuiville. Ja hyvä näin.
Mutta.... kun on elämässään elänyt suhteellisen "kunnollista" elämää, ja tunnustaa Jumalamme, kiittäen elämästään rukoillen jatkuvaa suojellusta elämän loppuun saakka. Ja kun vielä tuntee, että suojelusa on ja rukouksia on kuultu, niin tuntuu hieman mahdottomalta, että se utuisen kangastuksen helvetin tie olisi edessä.
Pitäisi vain pysyä täällä nahoissaan, arvostellen ja vastavuoroisesti solvaajia niin, ettei tulisi suurta riitaa, ja jotenkin ymmärtäisimme toisiamme, vaikka sappi kiehuu solvauksien ja helvetin tervehdyksien alla. Toivon samaa toisillekin, yrittettäessämme hypätä sen armon riman yli sinne ikuiseen kirkkauteen. Se rima on vain kaikilla vielä korkealla. Ei ole sama jos yhdet synnit otaksuu saaneensa anteeksi, mutta jo olla taas uutta hankkimassa. Repun eväät katotaan vain viimeisellä rastilla.En missään tapauksessa lue tyhjänpäiväisiä sepustuksiasi. Epäuskoisena onnettomuus odottaa sinua ja nyt tarvittaisiin parannus että pääsisit taivaaseen. Muusta ei keskustella.
- teu.
savon ukko kirjoitti:
näistä niin sanotuista silmänkääntäjistä, eli uhria hynoottiseen tilaan saamisesta. Täällä, muutamat harjoittavat sitä tekstien avuilla. Siinä alennetaan toisen moraalia halvetamalla hänen ajatuksia. Yritetään loihtia aivan taikurin tapaan sellainen sanonta joka laittaa kuulijan ajattelemaan omaa heikkouttaan. Lisäksi pelote helvetti on viimeisenä.
Pitäisi vain pysyä täällä nahoissaan, arvostellen ja vastavuoroisesti solvaajia niin, ettei tulisi suurta riitaa, ja jotenkin ymmärtäisimme toisiamme, vaikka sappi kiehuu solvauksien ja helvetin tervehdyksien alla. Toivon samaa toisillekin, yrittettäessämme hypätä sen armon riman yli sinne ikuiseen kirkkauteen. Se rima on vain kaikilla vielä korkealla. Ei ole sama jos yhdet synnit otaksuu saaneensa anteeksi, mutta jo olla taas uutta hankkimassa. Repun eväät katotaan vain viimeisellä rastilla.Mutta kun meistä uskovaisistakin sanotaan näin , että henkilö joka on hyvin onnistunut elämässä
paljonkin paremmin , mitä sinä toit noita seikkoja esiin , niin sittenkin uskovalle on sanottu että
koskaan ei saa tuudittautua siihen , että minä olisin jotenkin hyvä , vaan että olen syntinen
ja sitä mitä tarkoitan tällä , en nyt osaa sanoa , mutta oma hyvyys ei auta tippaakaan. - savon ukko
Tämä tästä kirjoitti:
En missään tapauksessa lue tyhjänpäiväisiä sepustuksiasi. Epäuskoisena onnettomuus odottaa sinua ja nyt tarvittaisiin parannus että pääsisit taivaaseen. Muusta ei keskustella.
ole paremminkin sillä puolen. Mutta jos näet kertomukseni saduksi, silloinhan koko eletty elämäni on ollut kuin satua.
- Auttaos Herra
savon ukko kirjoitti:
ole paremminkin sillä puolen. Mutta jos näet kertomukseni saduksi, silloinhan koko eletty elämäni on ollut kuin satua.
Siksi sinun on tarpeetonta satuilla minulle. Minä en puhu satuja, Jumalan sana joka sinun kohdallesi tulee epäuskoisena ihmisenä, on äärimmäisen vakava kehoitus kääntymiseen ja parannukseen.
Muuhun elämääsi koskevaan storyyn en ota kantaa, ne ovat kunkin oma asia. En kiioin lue juttujasi, olet äärimmäisen halveksiva ja kielteinen ihminen parannukseen kehoittavaa lähimmäistäsi ja Jumalan sanaa kohtaan. Samoin kun monet muutkin sellaiset ihmiset, joilla on omiin tarpeisin sorvattu, itse tehty jumala.
Jumalan sana on sellainen auktoritteeti jonka edessä jokaisen on polvistuttava. Joka ei sitä tee, on ikuiseen vaivaan menevä ihminen. Omat jumalat, olkoot minkä nimisiä ja kuinka kauniita tahansa eivät ihmistä pelasta helvetistä.
- Jaakoo
Minä se olin joka taas valitin ,,, Mahtooko seriffimme tietää , että Klo 24:00 kaikki entiset palaa .
Mitään ei jää jäljelle , vaikka kuinka monta valitusta olisi tehty !!!
Ei pahalla , mutta ei kaikki ole eläkkeellä .- Autuas aina
... jos näitä ottaa vakavasti, silloin henkilö on väärällä sivulla.
- jaakoo
Autuas aina kirjoitti:
vai kuka.
- teuta
Autuas aina kirjoitti:
Kaiken laisia kirjoituksia , hän on todella väärällä pastalla ,
nimittäin häijyt naurut ei kuulu kristillisyyteen ,
vaan siihen kuuluu vapautunut ilo . Mistä ? syntien anteeksisaamisesta. - teuta
Olen myös huomannut että kaikki valitukset on hukkaan heitetty jotka on tehty myöhään ,
illalla tai vähän ennen 24:00 siihen ei ole annettu mitään vastausta , miksi näin on ?
Mutta 00:01 ei ole moermaalisti yhtään valitusta , se voi vähän heittää , mutta käytännössä
se on sitä kun vuorokausi katkeaa listat on puhtaat , tämä on tehty valon lapsille. - Totuutta kaivataan
teuta kirjoitti:
Kaiken laisia kirjoituksia , hän on todella väärällä pastalla ,
nimittäin häijyt naurut ei kuulu kristillisyyteen ,
vaan siihen kuuluu vapautunut ilo . Mistä ? syntien anteeksisaamisesta.Siitä vaan sitten menoksi. :-))) Kukaan vähänkään älykäs ihminen ei ota tällaista viesteistä montaa vakavasti.
95 prosenttia viesteistä on narsistista (omaan itseen keskittyvää) ja asiasisällöltään perätöntä sontaa. - Asiaan pitäis pääst
teuta kirjoitti:
Olen myös huomannut että kaikki valitukset on hukkaan heitetty jotka on tehty myöhään ,
illalla tai vähän ennen 24:00 siihen ei ole annettu mitään vastausta , miksi näin on ?
Mutta 00:01 ei ole moermaalisti yhtään valitusta , se voi vähän heittää , mutta käytännössä
se on sitä kun vuorokausi katkeaa listat on puhtaat , tämä on tehty valon lapsille.Valittajat ovat useimmiten niitä jotka aktiivisesti häiritsevät palstan keskusteluja. On ihan oikein ettei sheriffi puutu sellaisiin ollenkaan. Helpoimmin päästään asiaan, kun valittajat ryhtyvät kirjoittamaan asiallisia viestejä. Ja ellei ole muuta asiaa kun kytätä toisia kirjoittajia, niin jättää silloin viestit kirjoittamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704