Huawei E1820 ja reititin

Saunalahti Nopsa ***

Mikä langaton reititin toimii Saunalahden Nopsan (Nettitikku Huawei E1820) kanssa?

Onko jollain hyviä kokemuksia?

Ostin reitittimen "Webee Wireless N Router", mutta sillä on ongelmia Hauwei E160 ja E1820 kanssa.
Ongelmiin sain vahvistuksen Webeen asiakastuesta (9.8.2010), jossa sanottiin, että E160:n kanssa on ollut pieniä ongelmia ja E1820 kanssa ei Webee ole yhteensopiva toistaiseksi.
Expert-liikkeessä kyllä myyjä sanoi, että osta vaan Webee, toimii mainiosti Saunalahden tikkujen kanssa.....

7

2685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elisa...since

Tietääkseni vielä E1820 ei ole yhteensopiva monenkaan langattoman reitittimen kanssa. E160 toimii hyvin esim.A-Linkin WNAP:in kanssa.

• tapsa700

Täällä Pohjanmaalla käytössä Saunalahti Nopsa Plus ja Huawei E1820 A-link WNAP (vanhempi malli). Hyvin pelittää E1820 A-linkin kanssa, kunhan ensin päivitti uusimman Firmwaren tuohon A-link WNAP:iin, softa löytyy netistä. Downloadnopeudet vaihtelee abput 4Mbit-8Mbit ja upload on abput 0.7Mbit-1.2Mbit.

• vaihdoin uudempaan
        tapsa700 kirjoitti:

Täällä Pohjanmaalla käytössä Saunalahti Nopsa Plus ja Huawei E1820 A-link WNAP (vanhempi malli). Hyvin pelittää E1820 A-linkin kanssa, kunhan ensin päivitti uusimman Firmwaren tuohon A-link WNAP:iin, softa löytyy netistä. Downloadnopeudet vaihtelee abput 4Mbit-8Mbit ja upload on abput 0.7Mbit-1.2Mbit.

Jos ostat A-Linkin Wnapin, niin katso, että USB liitin on sivussa (kyseessä on uudempi malli), jos se on takana, niin saattaa tulla vaikeuksia. Kyllä niitä voi tulla uudemmallakin, kyseessähän on kiinan-poikien tekele.

• meminirkki

Tuki tulee 15.9.2010 ja se on ladattavissa sen jälkeen www.daimler.fi sivuilta, vastattiin webee asiakaspalvelusta. Siis Huawei e 1820 tikulle.

• plug n pray

Rasti seinään jos se huomenna ilmestyy ;)

• vanhaäijäkökö
        plug n pray kirjoitti:

Rasti seinään jos se huomenna ilmestyy ;)

Ollaan vii´konpäivät tapeltu e1820 Huawein kanssa herjaa jatkuvasti tarkista asetukset....siis mitkä asetukset kertokaa kiitos

• fosman11

kyllä toimii todella hyvin Jensen AL3G langattoman reitittimen kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      2453
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      196
      1157
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      110
      1067
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      930
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      296
      888
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      858
    7. Kyllä me vaan

Tykätään toisistamme ❤️ siinä ei ole mitään väärää kenellekään
      Ikävä
      53