Niin, mulla on tässä ollut vista ja aina jotain vitun touhua. nytkään ei ole yli vuoteen päivitykset ei ole toimineet. Päivityshistoria on tyyliin 10 epäonnistunutta 1 onnistunut 12 epäonnistunutta... myöskään Service Pack 2 ei onnistunut. Tässä pari koodia: koodi 8E5E0147 koodi 663 koodi 80070020.. koodeja on niin paljon ettei niitä kaikkia mitenkään pysty luettelmaan. Kone heittää myös usein sinistä ruutua ja kaatuu. Mistä apu, auttaisiko uusi käyttöjärjestelmä vai pystyykö tämän korjaamaan.
Vista ei päivitä
1
433
Vastaukset
Normaalisti asennetaan uusiksi, jos päivitykset hajoaa niin kone saastuu helposti haittaohjelmista joten siksi seurauksena on uudelleen asennus.
Windows Vistasta jos on kyseessä kuluttajaversio, niin sitten kannattaa hankkia vaan uusi käyttöjärjestelmä kun Windowsin kuluttajaversioiden päivitykset loppuu niin äkkiä. Windows Vistan kohdalla loppuu huhtikuussa 2012, että ei toimita enää kuluttajaversiota asentaa uusiksi.
Jos on Windows Vista Business niin uusiksi vaan. Muussa tapauksessa uusi käyttöjärjestelmä. Jos aiot hankkia Windows -merkkisen käyttöjärjestelmän vielä jatkossa niin sitten Windows 7 Professional.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046