Olen tässä punninnut kahden paikallisen Kirpputorin välillä, että kumpaan minun kannattaisi viedä roippeeni myyntiin?
Valintakirppiksellä on tullut käytyä vaikka kuinka monta vuotta ja tilat ovat parantuneet huomattavasti siitä mitä ne olivat ennen kun liike sijaitsi Keskustassa, mutta nyt viime vuosina en sieltä ole kyllä oikein mitään enää löytänyt.
Nyt tuli käytyä tuolla Joen Jättikirppiksellä ekaa kertaa ja jäi jotenkin valju kuva... ei sieltäkään mitään nimittäin löytynyt, vaan kaikki oli nuhruista tai muuten todella huonokuntoista... tiedä sitten satuinko vaan huonolle jaksolle.
Tässäpä tämä ongelma onkin, uuteen en luota, mutta en ole siitä "vanhemmastakaan" varma. Pientä hintaeroa löytyy viikon vuokra-ajasta ja käytännöistäkin. Kuten jos oikein ymmärsin, niin Valintakirppiksellä lähtee tavara helposti vorojen mukaan ja siellä ei taida saada hälyttimiä jokaiseen vaatekappaleeseen (hinnakkaampi vaate tietysti) ja toisaalta sitten Joen Jättikirppiksen sivuilta ymmärsin että heillä olisi mahdollista laittaa hälyttimet kaikkiin yli 2e ylittäviin tuotteisiin ja hälyttimet kuuluisivat paikkavuokraan. Sitten mitä olen vielä vertaillut on se, että Joen Jättikirppiksen hyllyt ovat todella pienet ja ahtaat, joten tavaraa ei paljon mahdu esille, kun taas Valintakirppiksen hyllyt ovat HIEMAN isommat kumminkin. Kun vaatteitakaan ei kehtaisi taitella pinoihin kun ei moni niitä rupea penkomaankaan. Mitä tässä olen tuumaillut on se, että lähteekö se tavara miten hyvin kävelemään vorojen mukaan, tai saanko edes kummassakaan paikassa myytyä näitä romppeitani edes kunnolla, vai jääkö tavara sitten käsiin.. Kumminkin myytävien vaatteiden kunto on erinomainen ja joukosta löytyy paljon vähän käytettyä, siistiä, täysin puhtaita ja ehjiä vaatteita.
Onko siis kenelläkään kokemusta kummastakaan kirpputorista myyjänä tai ostajana, ja millaisia?
JOEN JÄTTIKIRPPIS OY (Joensuu), Kokemuksia?
2
1293
Vastaukset
- Kirppuli
Nostelen tätä keskustelua, sillä minulla on tällä hetkellä sama ongelma. Kokemuksia siis kaipaillaan!
- Sindi3
On myyjänä kokemusta kummastakin. Valintakirppiksellä varastettiin lusikat ja kotelo oli jätetty tyhjänä tilalle.
Joen Jättikirppiksellä ei varastettu mitään ja hälyt saa ilmaisin jos haluaa. Mielestäni jättikirppis on siistimpi ja parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti27345814Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!5011430Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy23311028Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump399820Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908658Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2856718Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23405Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j23249Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.253123Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle42973