JOEN JÄTTIKIRPPIS OY (Joensuu), Kokemuksia?

Olen tässä punninnut kahden paikallisen Kirpputorin välillä, että kumpaan minun kannattaisi viedä roippeeni myyntiin?

Valintakirppiksellä on tullut käytyä vaikka kuinka monta vuotta ja tilat ovat parantuneet huomattavasti siitä mitä ne olivat ennen kun liike sijaitsi Keskustassa, mutta nyt viime vuosina en sieltä ole kyllä oikein mitään enää löytänyt.
Nyt tuli käytyä tuolla Joen Jättikirppiksellä ekaa kertaa ja jäi jotenkin valju kuva... ei sieltäkään mitään nimittäin löytynyt, vaan kaikki oli nuhruista tai muuten todella huonokuntoista... tiedä sitten satuinko vaan huonolle jaksolle.
Tässäpä tämä ongelma onkin, uuteen en luota, mutta en ole siitä "vanhemmastakaan" varma. Pientä hintaeroa löytyy viikon vuokra-ajasta ja käytännöistäkin. Kuten jos oikein ymmärsin, niin Valintakirppiksellä lähtee tavara helposti vorojen mukaan ja siellä ei taida saada hälyttimiä jokaiseen vaatekappaleeseen (hinnakkaampi vaate tietysti) ja toisaalta sitten Joen Jättikirppiksen sivuilta ymmärsin että heillä olisi mahdollista laittaa hälyttimet kaikkiin yli 2e ylittäviin tuotteisiin ja hälyttimet kuuluisivat paikkavuokraan. Sitten mitä olen vielä vertaillut on se, että Joen Jättikirppiksen hyllyt ovat todella pienet ja ahtaat, joten tavaraa ei paljon mahdu esille, kun taas Valintakirppiksen hyllyt ovat HIEMAN isommat kumminkin. Kun vaatteitakaan ei kehtaisi taitella pinoihin kun ei moni niitä rupea penkomaankaan. Mitä tässä olen tuumaillut on se, että lähteekö se tavara miten hyvin kävelemään vorojen mukaan, tai saanko edes kummassakaan paikassa myytyä näitä romppeitani edes kunnolla, vai jääkö tavara sitten käsiin.. Kumminkin myytävien vaatteiden kunto on erinomainen ja joukosta löytyy paljon vähän käytettyä, siistiä, täysin puhtaita ja ehjiä vaatteita.
Onko siis kenelläkään kokemusta kummastakaan kirpputorista myyjänä tai ostajana, ja millaisia?

2

1214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirppuli

Nostelen tätä keskustelua, sillä minulla on tällä hetkellä sama ongelma. Kokemuksia siis kaipaillaan!

• Sindi3

On myyjänä kokemusta kummastakin. Valintakirppiksellä varastettiin lusikat ja kotelo oli jätetty tyhjänä tilalle.

Joen Jättikirppiksellä ei varastettu mitään ja hälyt saa ilmaisin jos haluaa. Mielestäni jättikirppis on siistimpi ja parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2900
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2545
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2249
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1870
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1706
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1652
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      311
      1561
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe