Koko ajan äänessä

oleva...

jousimiesnainen. Tunteeko joku muukin tällaisen jousimiesnaisen? Puhuu koko ajan, ei kestä kritiikkiä omia ajatuksiaan kohtaan, luulee/tietää olevansa aina oikeassa. Käyttäytyy epäkohteliaasti muita kohtaan. Menettää helposti kärsivällisyytensä jne...

10

1018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina oikeassa

      tunne, mutta olisi kiva tutustua ;)

    • juha8222

      Härkä ei menetä kärsivällisyyttä helposti lol...kuhan heitin tämmösen kommentin.

      Näin joskus Härkää mm on kuvattu...luulee olevansa aina oikeassa ja ei kestä kritiikkiä.

      mun kohdalla se ei ihan pidä paikkaansa.
      toisaalta en ole maailman paras ottamaan kritiikkiä vastaan.

      • vaikea...

        vähän, niin kuin jousimieskin ;)


    • mörri2010

      mun äitee on pahimman luokan jouskari ja anoppi kans..tosin äitee pessimisti ja anoppi itse aurinkoinen,mut siis joo just niin rasittavia kumpainenkin.Ite oon kattonut et oonpa hiljaa ja mutsi ainakin selittää ja selittää..anoppi nyt on hieman vieraskoree,mutta meidän lapsille se vänkää aina vastaan eikä tajua et hei tosiaan puhuu lapsen kanssa..ihan hirveitä ihmisiä en voi muuta sanoa.

    • Ystävä kaikille

      Jousimies/nainen ovat hyviä ihmisiä omine heikkouksineen kuten meillä kaikilla on. Emme voi ketään ihmistä kohdella huonosti sanoillamme tai tuomita.

      • paikkaansa,

        jousimies/nainen voi kohdella hyvinkin huonosti toista ihmistä ! Tekee sen seläntakana :( ja kuvittelee tekevänsä hyvänkin teon !!!


    • 27

      Nuo oireet eivät taida johtua aurinkomerkistä, vaan naisella on ongelmia korvien välissä.

    • mjldsggjsö

      Tiedän. Itserakas. Aina täytyy kumota toisen mielipide omallaan, vaikka se oma mielipide olisi täysin asian vierestä ja täysin järjetön, mutta sillä ei ole mitään väliä, kunhan saa luotua itselleen sen illuusion, että muka tietää asiat paremmin ja saa sanottua sen kuuluisan viimeisen sanan joka asiassa. Rakastaa omaa ääntään.

      En tiedä, voiko tuollainen luonne olla kuitenkaan tähtimerkkiin sidottu.

    • auringonkukka 124

      Itse olen Jousimies. Olen iloinen huumorintajuinen ja mukava persoona omasta mielestäni. Menetän kyllä kärsivällisyyteni useasti mutta tietyissä tilanteissa osaan käyttäytyä ja tiedän mikä on väärin ja mikä ei. En luule olevani aina oikeassa vaikka tykkäänkin kiistellä asioista. Kestän kritiikkiä enkä nyt niin kovin suurisuinen ole :) Meitä on moneen junaan!

      • MasterZeromus

        Sinun syntymä kartallasi? Ilmahan se väittelee vaikka kenen kanssa kun tuli haluaa olla yksinkertaisesti parrasvalossa.

        Minussa on todellakin vettä, maata ja tulta kohtuullisessa tasapainossa. En silti kestä kritiikkiä helposti koska chartissani näet on jääräpäistä Härkää ja erittäin ylpeetä Leijonaa puhumattakaan Kauriista vaikka olenkin Rapu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe