Luulin, että RUKin käynyt saa automaattisesti paremman tehtävän kuin AUKin käynyt. Itse pääsin RUK:ista apukouluttajaksi ja palkka on n. 1 300 €/kk. Samaan aikaan erikois-AUKista kotiutunut kaverini on sen sijaan insinööriluutnantti ja kertoi palkakseen 3 500 €/kk edut. Häntä oli kosiskeltu jo erikois-AUKin aikana puolustusvoiman virkaan.
Varasin välivuoden tätä varten ja nyt harmittaa, kun pitää tällaista hanttihommaa puskea...
Miten tässä nyt näin kävi?
RUK:n jälkeen puolustusvoimiin töihin - pettymys!
Hajonnut ylik
1
1405
Vastaukset
- Suomalainen sotilas
Kaverisi on insinööri ja tekee insinöörikoulutustaan vastaavia hommia. Sinä teet RUK-koulutusta vastaavaa hommaa. Tuskin kaverisi AUK-pohjalta apukouluttajana tienaisi sinua enempää. Millaisia tehtäviä sitten odotit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319