Horoskoopit ovat ihan huuhaata.Esim. kaloista sanotaan,että he ovat herkkiä,herttaisia ja myötätuntoisia ja bullshit.Tunnen sekä mies että naiskaloja ja he ovat kaikkea muuta kuin näitä hellanlettuja,todella ilkeitä,arvostelevia,itselleen kaiken sallivia ja muita tuomitsevia jne...kuntaas skorpparit ovat saaneet kannettavakseen kaiken ikävän,mutta tunnen monia heistäkin ja he ovat todella myötätuntoisia ja järkeviä jne....horoskoopit ovat ihmisten kirjoittamia satuja.Parempi tapa on tutustua ihmiseen.
ihan huuhaata
5
423
Vastaukset
- ihania.
Kerroit merkin negatiivisista puolista. Kalat ovat myös varkaita.
Jokaisella merkillä on negatiiviset- sekä positiiviset puolensa. Minäkin olen ihan valtavan ihana ihminen, tosin jotku ovat erimieltä. Kuu Ravussa se vasta onkin ihana ihminen. Tosin joskus joutuu miettimään, onkohan tämä sama ihminen, kuin eilen? - pintavaahto pettää
Ihmisin kannattaa tutustua ja myös horoskooppeihin kanattaa tutustua syvällisemmin. Horoskoopitkaan ei ole parhaimmillaan noin pintapuolisessa arvioinnissa. Ihmisen aurinkomerkki ei kerro hänestä koko totuutta astrologisessa mielessä.
- rakkaudessa.
Olet täysin oikeassa. Itse olen ihastunut Kuu-merkiin ihmisessä. Kuu Ravussa on ihastuttava ihminen. En tiedä johtuuko kiintymykseni häneen, koska minulla on MC Ravussa. Mutta tuo ihminen kantaa menneisyyttään hartaasti, oikea tulkinta olisi kenties hartaudella. Koska olen tutustunut astrologiaan, olen vain hiljaa tuon ihmeellisen, ainutlaatuisen miehen edessä ja annan hänen olla ja avautua omalla tahdillaan. Kun hän avautuu kaikki on kohdallaan ja luottamuksemme suhteeseemme kasvaa.
- juha82222
rakkaudessa. kirjoitti:
Olet täysin oikeassa. Itse olen ihastunut Kuu-merkiin ihmisessä. Kuu Ravussa on ihastuttava ihminen. En tiedä johtuuko kiintymykseni häneen, koska minulla on MC Ravussa. Mutta tuo ihminen kantaa menneisyyttään hartaasti, oikea tulkinta olisi kenties hartaudella. Koska olen tutustunut astrologiaan, olen vain hiljaa tuon ihmeellisen, ainutlaatuisen miehen edessä ja annan hänen olla ja avautua omalla tahdillaan. Kun hän avautuu kaikki on kohdallaan ja luottamuksemme suhteeseemme kasvaa.
onko se sama kuin perusmerkki(mikä on muuten Härkä itelläni) ??
muuten Härkiä ja Kaksosia syrjitään haukutaan eniten täällä SuomiKeskustelusivuilla.
heistä puhutaan eniten. - Härkä.
juha82222 kirjoitti:
onko se sama kuin perusmerkki(mikä on muuten Härkä itelläni) ??
muuten Härkiä ja Kaksosia syrjitään haukutaan eniten täällä SuomiKeskustelusivuilla.
heistä puhutaan eniten.Sinä olet paljon muutakin, kuin perusmerkkisi, eli aurinkomerkkisi. Sinä kuvastat hyvin Venus-merkkiäsi herkkää ja kaunista, Mars sekä Merkurius ovat Sinulla herkästi ja kauniisti esillä. Älä välitä, ketä haukutaan missä ja milloin. Ketään ei syrjitä. On vain tietämättömiä ihmisiä. Minä olen Härkä myös, olemme hyviä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa864446Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen262452Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,4572096Eipäs sitten ryypätä kesälomalla
Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo1802024- 271440
Pysyä yhdessä vai ei
En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p951320- 1121312
Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m2381178Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺111009Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘331007