Olenko pihtari? Mun mies haluaa mua koko ajan. Annan silti melkein joka päivä yli 1-2 kertaa miten jaksan ja saan silti kuulla että kiusaan sitä tai oon pihtari.
Pihtari?
5
651
Vastaukset
- o,ubgrefvdc
Vaihda miestä
- kirjastotätix
Enkä! Sen kanssa on ihanaa kun se nuolee mua tai hyväilee! Rakastan Oskariani
- Minervä
kirjastotätix kirjoitti:
Enkä! Sen kanssa on ihanaa kun se nuolee mua tai hyväilee! Rakastan Oskariani
Huomaathan erilaisia seksuaalisia menettelyitä kehossasi. Ne ovat hyvä asia ja säästävät aikaa ja rahaa. Seksisi ei pyri harlekiini-hahmoon ja on siksi hyvä asia, myös kapitaalin ja yhteiskunnan säilymisen kannalta. Vaikutat todella älykkäältä ihmiseltä, ymmärrräthän että kysymys on omasta vapaudesta ja käsitteiden Vapaus, Freedom ja Liberte tuntemisesta maailmanrauhaa tukien? Jos sulla on joku vihareaktio olet sairas tai sit se johtuu psykologisesti tällaisesta harlekiini-hahmosta. Mikähän sellainen olisi? Mistähän sen saisi?
- liittyy selibaattiin
miten?!? Painu trolli muualle meitä puutteessaolijoita ärsyttämästä.
- ilkka...
just nii.. jos saa sx 2kertaa paiväs, ei siinä 12tuntia pidempää selibaattia pääse syntyyn, et kyl tää keskustelu on ny vähä vääräl osastolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834