Erostani on jo yli kaksi vuotta. Mutta vieläkin vaivaa epätietoisuus , miksi hän jätti minut?
Olemme hyvä ystäviä vieläkin, se tässä on kaikkein kummallinta.
Jotenkin en pääse elämässäni eteenpäin.
cherrykirsikka
3
172
Vastaukset
Siinä se juju piileekin, että olitte / olette liian hyviä ystäviä ollaksenne rakastavaisia. Todellinen palava intohimo puuttui hänen puoleltaan, hän kyllä pitää sinusta ja arvostaa sinua, mutta ei ole sielunkumppanisi ja vastakappaleesi romanttisessa mielessä. Päästä vain hänet menemään ja jatka eteenpäin, matkasi varrella sinua odottaa eräs pitkätukkainen hujoppi jolla on sinulle vielä paljon annettavaa..
- ykxsavotar
Tauti on mennyt kovaa vauhtia eteenpäin, miten voin jatkossa ja entäs taloudellinen puoli....onko rakkausrintamalla edistystä, olenko yksin loppuelämäni...
Kiitos jos vastaisit - jätetty..
Näin pitkästä aikaa eilen erään tummatukkaisen miehen, jonka erosta ei ole kovin kauan.
Hän on saanut minut aina hyvälle tuulelle pelkällä läsnäolollaan.
Ainoastaan se ettei hän ollut vapaa, on estänyt minua tekemästä lähempää tuttavuutta.
Olisiko minä hänelle sielunkumppani, niinkuin luullakseni hän minulle?
Miten tästä eteenpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602