Kouvolan yksityiset hammaslääkärit

sssfsölfs

Osaako kukaan kertoa mikä kouvolan yksityisistä hammaslääkäreistä on omasta mielestään paras. Itsellä hammaslääkäripelko ja olisi kiva jos lääkäri olisi mukava yms?? Entäpä hintaluokkaa? Eritoten esim. Kouvolan hammastiimi kiinnostaisi, niin onko kenelläkään siitän kokemusta?

25

9793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      Hallituskadun Hammaslääkäriasema. Hyvä palvelu pelkojen suhteen ja hinnat suunnilleen samoissa luokissa kaikilla yksityisillä.

      • kaljuovimies

        Ilkka Anttila ehdottomasti paras,vastaanotto vanhasta paloasemasta seuraava talo uttiin päin.


      • hmlhml2
        kaljuovimies kirjoitti:

        Ilkka Anttila ehdottomasti paras,vastaanotto vanhasta paloasemasta seuraava talo uttiin päin.

        huomaathan, että koko keskustelusarja saattaa olla pelkkää bluffia. itse avattu ja vastattu mainostarkoituksessa. varokaa näitä nettikirjoituksia!


    • osfix

      osfix elimäen kirkonkylällä paras.
      http://www.osfix.fi/
      on erikoistunut pelkopotilaille..
      kato nettisivuilta lisää.. :)

      • :)

        Hassua,

        Osuin tänne vahingossa.

        Ilkka oli minun opissa yli 10 vuotta...
        Siis, eikun sulka omaan hattuun!

        Terv.
        Kari Osfixista


      • Rouva kaupungista
        :) kirjoitti:

        Hassua,

        Osuin tänne vahingossa.

        Ilkka oli minun opissa yli 10 vuotta...
        Siis, eikun sulka omaan hattuun!

        Terv.
        Kari Osfixista

        Tekniikan ja taidot voi ajan kanssa oppia ken tahansa jos haluaa, vaan asiakaspalvelu ja ihmisten kanssa työskentely on taito, joka joko on tai ei..


      • Anonyymi
        :) kirjoitti:

        Hassua,

        Osuin tänne vahingossa.

        Ilkka oli minun opissa yli 10 vuotta...
        Siis, eikun sulka omaan hattuun!

        Terv.
        Kari Osfixista

        Ilkasta tulikin parempi hammaslääkäri kuin karista koskaan. No eipä ole enää Karia eikä osfixia


    • Mielipide1

      Osfix on hinnaltaan n 20 % keskivertoa kalliimpi ja lisäksi käyntimaksu n kolminkertainen keskimääräisen verrattuna. Kahdesta siellä hoidetusta hampaasta minulla on huonoja kokemuksia. Niiden hoidon laatua on myös toinen hammaslääkäri ihmetellyt. En menisi kyseiseen paikkaan hoidattamaan hampaitani.

      • Peso1

        Minulla pelkästään hyviä kokemuksia Osfiksin toiminnasta. Suosittelen lämpimästi


    • xvbnmklop

      Kuusankosken hammaslääkäriasema on hyvä ja hinnat kilpailukykyiset ;) Palvelu todella ystävällistä!

    • PeikkoHammas

      Kouvolan Hammastiimi. Palvelu huippuluokkaa. Tarvittaessa, vaikka nukutuksessa.

    • zuninkaverit

      Rekolan Velanperintä Oy.
      Hampaat lähtee kerralla tai yksitellen.

    • ilaed

      Minä olen myös käynyt Hallituskadun Hammaslääkäriasemalla yli 15 vuotta.

      Tyytyväinen olen. Eikä ole maksettu mainos. :)

      (mitään takuita tai lupauksia en heidän puolestaan kuitenkaan tietysti anna)

    • Kouvolanparas

      Ääni Hallituskadulle täältäkin. Leena Mannonen ollut siellä oma hammaslääkärini.

    • UPM

      Hallituskadun hammaslääkärikeskus ja Leena Mannonen ehdottomasti. Kohtuulliset hinnat eikä muutenkaan mitään rahastusmeininkiä, minulle on aina sanonut että turhaan tulen joka vuosi, kahden vuoden välein riittää jos ei ole mitään erityistä syytä käydä. Edellisen hammaslääkärin kohdalla epäilin että tuo teettää hoitoja vaikka ei olisi edes tarvetta, melkein joka vuosi operoi aina sen verran että tuli sairaskassan maksikorvaukset melkein täyteen, eli tiesi tuon summan.

    • Anonyymi

      Paras ja ehdottomasti KIVOIN on Timo Mynttinen HAMMASTIIMISSÄ.

    • Anonyymi

      Älkää vaan eksykö Suu ja Hammas -hammaslääkäriasemalle! Joukossa varmaan hyviäkin lääkäreitä, mutta tämän Ömerin käytös asiakasta halveksuvaa ja huolimatonta - pyrkii vain maksimaaliseen rahastukseen. Virheitä nyt korjattu toisella hammaslääkäriasemalla useamman kerran, en tiedä saadaanko hampaat kuntoon. Ko kaverin hoidosta jäi maksimaalinen mielipaha ja menetetty terveys…

      • Anonyymi

        Itse kävin siksi, kun pelkoa. No pelosta ei puhuttu mitään ja hoito jätettiin kesken. Että niin ihana paikka!


    • Anonyymi

      Vilpittömästi suositten A.Kusimoa. Pienkonekorjaamo, jossa vihellys kuuluu ja ripeä, iloinen mies työssään, Kahvia saa pyytämättä. Pierunhaju on kaikille tuttu juttu, mutta siihen tottuu. Ymmärtävät sen kaikki kunnon työmiehet, jotka iloisesti vihellellen työnsä tekee ja pidättävät paskaansa, kunnes ansaittu pyhä paskahetki omassa vessassa sanomalehden parissa tulee jälleen. Pidättämisen ihana tunne ja paskankatku on euforiaa.
      Kusimo huoltaa pienkoneet, parturoinnin, remonttityöt, sekä tietysti hammashoidot. Vihellys kuuluu, kuin porankin vihellys.
      Ne ketä ei ole vielä Kusimolla käyneet, ni kandee käydä.
      Huomenna taas uusi työpäivä!

      • Anonyymi

        Vedetäänkö 1 hampi vai kaikki SAMAAN HINTAAN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedetäänkö 1 hampi vai kaikki SAMAAN HINTAAN!

        Helpottaa rahatilanetta ,kun ikenet ovat tyhjät! hähähääää


    • Anonyymi

      Itselläni kokemusta useammasta hammaslääkäristä ja Teresa de la Macorra on kokemukseni perusteella paras! Itselläni myös vahva pelko ja hän hoiti tilanteeni hyvin.

    • Anonyymi

      Kaikki hammaslääkärit ovat omasta mielestään parhaita.

      • Anonyymi

        No, mut ei täällä kommentoikaan hammaslääkärit vaan heidän asiakkaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mut ei täällä kommentoikaan hammaslääkärit vaan heidän asiakkaat

        Niin kun ette ole ymmärtänyt aloittajan kysymystä:
        "Osaako kukaan kertoa mikä kouvolan yksityisistä hammaslääkäreistä on omasta mielestään paras."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe