hirvee paikka

memmu85

kävin kavereitten kans sunny beachilla kolmisen viikkoo sit... ja melkeinpä kaikki meni pieleen... jotkut paikalliset oli tosi törkeitä, tarjoilija yritti kusettaa ravintolassa, melkein vuorokauden kestävä sähkökatkos (eli rahaa ei saanut automaatista), vessapaperia ei saatu tarpeeksi kolmelle hengelle, vessat oli melkeinpä joka paikassa likaisia ja maksullisia!!! ym ym.,.. kaikkia en edes jaksa kirjottaa, mutta pahin oli se miten "hevosmiehet" kohtelivat hevosiaan. Ihmiset saavat mennä hevoskärryjen kyytiin, jotka sitten kiertävät ympäri kaupunkia.. yhtenä iltana näimme kuinka ajuri repi hevosiaan riimuista ja POTKI mahaan ja kylkiluihin MONTA kertaa!!! :( kaverin kanssa huusimme miehelle ja vieressä oleva ajuri vain naureskeli ja levitteli käsiään!!!!! ja hevoset aloittivat "urakkansa" yleensä aamulla noin 9 aikaan ja tekivät töitä noin kello 1 yöllä!!!!! :( en tiedä saivatko hevoset välillä vettä tai pitivätkö edes taukoja.. :(
toivon että ihmiset eivät menisi hevosajeluille ja etteivät kannattaisi tuollaista toimintaa, missä hevosia pahoinpidellään!!! :(

53

3844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmiäkö ootte

      niin siis entä sitten, jos ette todellakaan osanneet varautua tuollaisiin asioihin kun kohteena oli Bulgaria niin omaa tyhmyyttähän on. Täytyhän jokaisen täysjärkisen ymmärtää jos matkustaa Turkkiin tai Bulgariaan niin tuollaisia asioita tulee vastaan.

      • Ei ikinä enää

        Ihan samaa mieltä olen aloittajan kanssa siitä, että Sunny Beach on ihan paska paikka. Jos sais valita sen ja Turkin väliltä, menisin mielummin Turkkiin, missä saa iloista ja hyvää palvelua joka paikassa. Bulgariassa (ainakin Sunny Beachilla) kaikki palvelualalla olevat olivat tympeitä eivätkä kaikki osanneet englantiakaan edes hotellin respassa, missä sitä kyllä kuuluisi mielestäni osata. Vessapaperia ei meillekään siivojaa jättänyt kertaakaan koko viikon aikana, vaan itse ne otettiin sitten siivojan kärrystä. Hevosia en nähnyt kenenkään hakkaavan mutta ihmettelin, saavatko raukat juotavaksi vettä ollenkaan. Lisäksi ruoka oli hirveää, ei maistunut miltään muulta kuin suolalta ja rasvalta. Loma meni kaiken kukkuraksi sairastellessa virusperäisen vatsataudin kourissa... Hirveä paikka! Onneksi sieltä pääsi pois.


      • tyhmmiäkö ootte
        Ei ikinä enää kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä olen aloittajan kanssa siitä, että Sunny Beach on ihan paska paikka. Jos sais valita sen ja Turkin väliltä, menisin mielummin Turkkiin, missä saa iloista ja hyvää palvelua joka paikassa. Bulgariassa (ainakin Sunny Beachilla) kaikki palvelualalla olevat olivat tympeitä eivätkä kaikki osanneet englantiakaan edes hotellin respassa, missä sitä kyllä kuuluisi mielestäni osata. Vessapaperia ei meillekään siivojaa jättänyt kertaakaan koko viikon aikana, vaan itse ne otettiin sitten siivojan kärrystä. Hevosia en nähnyt kenenkään hakkaavan mutta ihmettelin, saavatko raukat juotavaksi vettä ollenkaan. Lisäksi ruoka oli hirveää, ei maistunut miltään muulta kuin suolalta ja rasvalta. Loma meni kaiken kukkuraksi sairastellessa virusperäisen vatsataudin kourissa... Hirveä paikka! Onneksi sieltä pääsi pois.

        niin siis entä sitten, jos ette todellakaan osanneet varautua tuollaisiin asioihin kun kohteena on Bulgaria tai Turkki niin omaa tyhmyyttähän on. Täytyhän jokaisen täysjärkisen ymmärtää jos matkustaa Turkkiin tai Bulgariaan niin tuollaisia asioita tulee vastaan.


      • fiksu vai mitä?
        tyhmmiäkö ootte kirjoitti:

        niin siis entä sitten, jos ette todellakaan osanneet varautua tuollaisiin asioihin kun kohteena on Bulgaria tai Turkki niin omaa tyhmyyttähän on. Täytyhän jokaisen täysjärkisen ymmärtää jos matkustaa Turkkiin tai Bulgariaan niin tuollaisia asioita tulee vastaan.

        Kukahan tässä on tyhmä? Kyllä kaikki tajuaa että tommosta voi tulla vastaan mutta ei se tee sitä Hyväksyttäväksi tai oikeeksi, eikä kenenkään tervejärkisen pitäs katsella semmosta puuhaa ilman että sanoo jotain. Jos olet kasvanut sivistyksessä niin olet kai sivistynyt ja tiedät mikä on oikein ja mikä väärin?


      • memmu85
        Ei ikinä enää kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä olen aloittajan kanssa siitä, että Sunny Beach on ihan paska paikka. Jos sais valita sen ja Turkin väliltä, menisin mielummin Turkkiin, missä saa iloista ja hyvää palvelua joka paikassa. Bulgariassa (ainakin Sunny Beachilla) kaikki palvelualalla olevat olivat tympeitä eivätkä kaikki osanneet englantiakaan edes hotellin respassa, missä sitä kyllä kuuluisi mielestäni osata. Vessapaperia ei meillekään siivojaa jättänyt kertaakaan koko viikon aikana, vaan itse ne otettiin sitten siivojan kärrystä. Hevosia en nähnyt kenenkään hakkaavan mutta ihmettelin, saavatko raukat juotavaksi vettä ollenkaan. Lisäksi ruoka oli hirveää, ei maistunut miltään muulta kuin suolalta ja rasvalta. Loma meni kaiken kukkuraksi sairastellessa virusperäisen vatsataudin kourissa... Hirveä paikka! Onneksi sieltä pääsi pois.

        jep.. hyvä asia siinä oli että sieltä pääsi pois.. vaikkakin bussi lentokentälle oli yli puoli tuntii myöhässä ja mietittiin tännekö jäätiin.. ?!?! :D mut onnex ei.. kyl suomee osaa taas arvostaa sen jälkeen! :D


    • 0987654321ertsx

      Etkö sitten itse ole suomessa tavannut törkeitä ihmisiä?Viime aikoina on ollut suomessakin sähkökatkoksia jos et ole huomannut?Vessapaperia saa lisää kun sitä pyytää ja voihan sitä itsekkin ostaa ei ole mikään maailman kallein maa...Se että eläimiä potkitaan on tietenkin väärin, mutta eipä se ole uutta suomessakaan...joten ei kannata kumminkaan luulla menevänsä paratiisiin kun lähtee ulkomaille, joten paikallisiin tapoihin jne...kannattaa tutustua jo ennen matkaa niin ei tule yllätyksiä, ainakaan suurempia. Se että tarjoilia yritti "kusettaa" johtui varmaan siitä, että laskunne loppusumma ja annettujen rahojen erotus oli niin pieni, että hän tulkitsi sen tipiksi olenko oikeassa?

      • memmu85

        kyllä tajusin että siellä on hieman erilaista kuin suomessa, mutta vuos sitten olin turkissa ja siellä oli ihan erilaista kun bulgariassa!!! paljon parempi palvelu, ihmiset ym... ja olen huomannut myös suomessa olevan sähkökatkoja ym ym.. ja kyllähän me vessapaperia pyydettiin mut siivoojat ei osannu englantia!!!! joten pöllittiin sitten niitten kärryistä sitä lisää..
        ja bulgariastakin on NIIIIN monia mielipiteitä, että sen takia lähettiin sinne katsoon pitääkö paikkansa.. mutta tiedänpähän nyt etten sinne mene ikinä enää!!!!!
        ja edelleen en ole tyhmä, tiedän että suomessakin tapahtuu eläinrääkkäystä!!! mutta siihen myöskin jotkut puuttuu.. kun en muuten pysty vaikuttamaan bulgarian hevosten oloihin, niin ajattelin edes tätä kautta kertoo miten niitä kohdellaan!! että ihmiset eivät käyttäisi sellaista palvelua!!!!
        tajoilijan "kusetus" ei kyllä tuota tarkottanut.. vaan tarjoilija väitti että tilattiin kaljaa, vaikka kukaan ei ollut tilannut vielä juotaviaan!! sitten tilattiin pizzat omalla täytteellä, mihin ei otettu lihaa.. hetken päästä tarjoilija tuo pitsat missä on lihaa ihan v*tusti!! ja väitti että jokaiseen kuuluu liha!!! että näin!!!


      • ongelmanratkoja
        memmu85 kirjoitti:

        kyllä tajusin että siellä on hieman erilaista kuin suomessa, mutta vuos sitten olin turkissa ja siellä oli ihan erilaista kun bulgariassa!!! paljon parempi palvelu, ihmiset ym... ja olen huomannut myös suomessa olevan sähkökatkoja ym ym.. ja kyllähän me vessapaperia pyydettiin mut siivoojat ei osannu englantia!!!! joten pöllittiin sitten niitten kärryistä sitä lisää..
        ja bulgariastakin on NIIIIN monia mielipiteitä, että sen takia lähettiin sinne katsoon pitääkö paikkansa.. mutta tiedänpähän nyt etten sinne mene ikinä enää!!!!!
        ja edelleen en ole tyhmä, tiedän että suomessakin tapahtuu eläinrääkkäystä!!! mutta siihen myöskin jotkut puuttuu.. kun en muuten pysty vaikuttamaan bulgarian hevosten oloihin, niin ajattelin edes tätä kautta kertoo miten niitä kohdellaan!! että ihmiset eivät käyttäisi sellaista palvelua!!!!
        tajoilijan "kusetus" ei kyllä tuota tarkottanut.. vaan tarjoilija väitti että tilattiin kaljaa, vaikka kukaan ei ollut tilannut vielä juotaviaan!! sitten tilattiin pizzat omalla täytteellä, mihin ei otettu lihaa.. hetken päästä tarjoilija tuo pitsat missä on lihaa ihan v*tusti!! ja väitti että jokaiseen kuuluu liha!!! että näin!!!

        Eikö kannattaisi matkaa varatessa tutustua kohdemaahan? Joka ikisessä näkemässäni oppaassa kerrotaan että englanti ei ole siellä vahvuus. Wc-paperi pyydetään respasta, samoin kun hotellin muutkin ongelma-asiat hoidetaan yleensä respan kanssa...kokeile tätä reittiä seuraavalla matkallasi, mihin se sitten ikinä suuntautuukin. Sähkökatkoista...turha kommentoida. Monet järjestöt ovat puolestaan kampanjoineet sitä vastaan, että mitä eläimiin liittyviä palveluja turistit käyttävät ja miten se eläinten oloihin vaikuttaa. Eläinten kaltoinkohteluun törmää kaikissa niissä paikoissa missä turismi on valloillaan. Tiikerit, karhut, apinat, hevoset ym. ovat ympäri maailman rahantekovälineitä!


      • ruti ruti
        ongelmanratkoja kirjoitti:

        Eikö kannattaisi matkaa varatessa tutustua kohdemaahan? Joka ikisessä näkemässäni oppaassa kerrotaan että englanti ei ole siellä vahvuus. Wc-paperi pyydetään respasta, samoin kun hotellin muutkin ongelma-asiat hoidetaan yleensä respan kanssa...kokeile tätä reittiä seuraavalla matkallasi, mihin se sitten ikinä suuntautuukin. Sähkökatkoista...turha kommentoida. Monet järjestöt ovat puolestaan kampanjoineet sitä vastaan, että mitä eläimiin liittyviä palveluja turistit käyttävät ja miten se eläinten oloihin vaikuttaa. Eläinten kaltoinkohteluun törmää kaikissa niissä paikoissa missä turismi on valloillaan. Tiikerit, karhut, apinat, hevoset ym. ovat ympäri maailman rahantekovälineitä!

        älä ole ilkee, jos ihmiset tutustuisi etukäteen niin kaikki hauskuus olisi poissa, ei voisi valittaa ja rutista on sen olisi jo tiennyt. Nyt on reppanoilla kivaa kun saa valittaa.........


      • memmu85
        ruti ruti kirjoitti:

        älä ole ilkee, jos ihmiset tutustuisi etukäteen niin kaikki hauskuus olisi poissa, ei voisi valittaa ja rutista on sen olisi jo tiennyt. Nyt on reppanoilla kivaa kun saa valittaa.........

        no hohhoijjaaa.... en jaksa nyt enää ees vastata.....


      • Trakia
        memmu85 kirjoitti:

        kyllä tajusin että siellä on hieman erilaista kuin suomessa, mutta vuos sitten olin turkissa ja siellä oli ihan erilaista kun bulgariassa!!! paljon parempi palvelu, ihmiset ym... ja olen huomannut myös suomessa olevan sähkökatkoja ym ym.. ja kyllähän me vessapaperia pyydettiin mut siivoojat ei osannu englantia!!!! joten pöllittiin sitten niitten kärryistä sitä lisää..
        ja bulgariastakin on NIIIIN monia mielipiteitä, että sen takia lähettiin sinne katsoon pitääkö paikkansa.. mutta tiedänpähän nyt etten sinne mene ikinä enää!!!!!
        ja edelleen en ole tyhmä, tiedän että suomessakin tapahtuu eläinrääkkäystä!!! mutta siihen myöskin jotkut puuttuu.. kun en muuten pysty vaikuttamaan bulgarian hevosten oloihin, niin ajattelin edes tätä kautta kertoo miten niitä kohdellaan!! että ihmiset eivät käyttäisi sellaista palvelua!!!!
        tajoilijan "kusetus" ei kyllä tuota tarkottanut.. vaan tarjoilija väitti että tilattiin kaljaa, vaikka kukaan ei ollut tilannut vielä juotaviaan!! sitten tilattiin pizzat omalla täytteellä, mihin ei otettu lihaa.. hetken päästä tarjoilija tuo pitsat missä on lihaa ihan v*tusti!! ja väitti että jokaiseen kuuluu liha!!! että näin!!!

        Bulgariassa vähän pidempään asuneena voin sanoa, että onneksi Bulgaria ei ole pelkästään Sunny Beach. Bulgariassa on monia muitakin kohteita kuin Sunny Beach, ja vähän matkaoppaita selailemalla voi todella löytää itselleen rauhallisemman kohteen. Se, että mustalaiset kohtelee eläimiään noin huonosti on todella valitettavaa ja toivottavasti asiaan tulee muutosta tulevaisuudessa. Esim. Bulgarian hallitus kielsi mustalaisilta karhujen lemmikkinäpidon muutama vuosi sitten eli toivoa on. Tätä ihmisryhmää pidempään täällä seuranneena voin todeta, että he ovat pahempia kuin kulkukoirat! Toivon todella, että EU pitäisi turpansa kiinni, kun viimein sisällissota täällä saadaan aikaan niin päästäis kerralla eroon näistä loisista.


    • susa 115

      Olen samaa mieltä kanssasi että hevosia kohdellaan törkeästi. Heille pelkkää tuottoa ja rahastusta. Rannalla iltaisin mahdollisuus hetken ratsastaa, itse nähnyt kuinka taluttaja repii hevosta suitsista. Toivon että ihmiset ei siellä myöskään hevosajelun lisäksi pyri hevosenselkään. Ravintolassa saa kyllä laskun tarkastaa. Yrittävät aina lisätä laskuun jotain olematonta jota ei ole saanut eikä tilannut. Ravintoloissa huippu ku wc.t maksullisia. Pikkurahasta on kyse mutta periaate. Itse olen käynyt sunny beachilla 5 kertaa. Ihana upea hiekkaranta. Sää aina suosinut. Kahden viikon päästä taas menossa. Ajattelin ottaa hotellista puolihoidon niin ei tarvi tapella ravintolalaskuista. Sikäli sääli sillä on niin mukava reissussa testata eri ravintoloiden tarjontaa. Valkosipulileipä siellä erittäin hyvää minkä ruoan kans melkein vaan. Mafia hallitsee maata pitkälle. Rahanvaihdossa saa olla tarkka missä vaihtaa sillä näitä ihme kioskeja ilmaantuu iltasella ja tarjoavat muka parempaa kurssia. Raha voi olla väärennettyä jota sieltä saa ja tästä oppaat ei aina muista sanoa. Eli vaihtakaa raha Chrown pisteissä. Paras kurssi ja saa taatusti oikeaa rahaa.

    • Gigi89

      Paikan hirveys riippuu täysin siitä, mitä hakee. Itse olin tyttöjen lomalla viime kesänä ja ollaan ehdottomasti menossa ensi kesänä uudestaan! Halpaa alkoholia, loistava baarielämä, silmänkantamattomiin komeita ruotsipoikia - tympeitä suomalaisjätkiä onneksi yllättävän vähän - ja hotellit, joissa musiikkia saa luukuttaa niin kovaa kuin sielu sietää. Joten turha käydä kenenkään haukkumaan jos on itse valinnut lomakohteekseen tunnetun nuorten bilepaikan. Yöelämää ei voi edes verrata Suomen meininkiin, paras loma jolla olen koskaan ollut. :>

      • Pelkkää plussaa

        ainakin itse tykkäsin Sunny Beachista oli mukavaa ja hyvää palvelua lämmintä ja hyviä bileitä . hotelli oli pieni ja mukava ja henkilökunta oli nuorta rentoa ja hauskaa porukkaa, ei itselle jäänyt yhtään huonoa kokemusta. ja kun etelään lähdetään niin sähkökatkokset sun muut vaan kuuluu asiaan, ei kaikkialla ole asiat samallailla kuin suomessa, ja hyvä vaan.

        käytiin monessa paikassa ulkona syömässä ja kaikkialla tuli hyvää ja rehtia palvelua, ei kukaan käyttäytynyt epäkohteliaasti.


    • Matka mies maan

      Surkein mafian rahan keräyskohde, kaikki kusettaa, olen käynyt Kreikassa, Kroatiassa, Sloveniassa, Italiassa, Espanjassa, Unkarissa, Itävallassa, Slovakiassa, Tsekeissa, saksassa, baltian maat jne, mutta kaikista surkein paikka on Bulgaria.

      Sen mä ymmärrän että joku jätkäporukka menee sinne ryyppään ja nussiin viikoksi, ei voi olla että edes halpa hinta houkuttaa sellaiseen loukkoon.
      -varkaita
      -aina väärin rahasta takaisin
      -ruoka ei mitään ihmeellistä
      -myydään vesiviinapaukkuja
      -jne edelleen

      Muuta Bulgariaa ei viitsinyt katsella kun oli 2 viikkoo paska taudissa

      • cacerta

        Mahtoi harmittaa olla paskataudissa...paljonpa negatiivisia asioita kerkisit kumminkin löytää ripulin kourissa :) joka maassa kannattaa pitää tolkku viinan kanssa niin myös suomessa kyllä täälläkin on varkaita jotka putsaavat mielellään humalaisen...


      • sfafsv
        cacerta kirjoitti:

        Mahtoi harmittaa olla paskataudissa...paljonpa negatiivisia asioita kerkisit kumminkin löytää ripulin kourissa :) joka maassa kannattaa pitää tolkku viinan kanssa niin myös suomessa kyllä täälläkin on varkaita jotka putsaavat mielellään humalaisen...

        tällaista puolustusta bulgariaa kohtaan. Kaikki tietävät kohteen olevan halpamaalomakohde, miksi täällä ei saa kirjoittaa kaikista epäkohdista, jonne sinne matkustava kohtaa. En ole kuullut ensimmäisenkään kehuneen bulgariaa muulla tavoin, kun että matka oli halpa ja tiesi ettei paljoa voi odottaa.


      • zazada
        sfafsv kirjoitti:

        tällaista puolustusta bulgariaa kohtaan. Kaikki tietävät kohteen olevan halpamaalomakohde, miksi täällä ei saa kirjoittaa kaikista epäkohdista, jonne sinne matkustava kohtaa. En ole kuullut ensimmäisenkään kehuneen bulgariaa muulla tavoin, kun että matka oli halpa ja tiesi ettei paljoa voi odottaa.

        Jokainen kokee sen lomansa eri tavalla.Ja mitä matkan hintaan tulee niin samaan hintaan pääsee esim. egyptiin,madeiralle,kanarialle jne...matkan hintahan määräytyy suurelta osin hotellin tasosta...En tiedä itse muutaman kerran sunnylla käyneenä en ole kokenut mahatautia,minua ei ole ryöstetty,yritetty kusettaa eikä muutenkaan mitään epämiellyttävää....tokihan näitä kaikkia on varmasti jollekkin käynyt, mutta näitä sattuu oli sitten missä tahansa maailma jopa täällä pohjolan perukoilla....tietenkin jos lähtee jotain kulttuuria etsimään niin varmasti sunny beach on väärä kohde...bilettämään ja rantalomaa sinne mennään viettämään....ja oma asenne ratkaisee aika pitkälti miten matka onnistuu


      • matka mies maan
        cacerta kirjoitti:

        Mahtoi harmittaa olla paskataudissa...paljonpa negatiivisia asioita kerkisit kumminkin löytää ripulin kourissa :) joka maassa kannattaa pitää tolkku viinan kanssa niin myös suomessa kyllä täälläkin on varkaita jotka putsaavat mielellään humalaisen...

        Mutta rahat vietiin hotelli huoneesta noin 1200,- ja vain sillä aikaa kun kävin aamupalalla ja unohdin rahapussin typeryyttäni hotellihuoneeseen, ja sen verran olen mailmaa kiertänyt että tiedän miten siellä juodaan jos juodaan, ehdottomasti euroopan surkein lomakohde, en suosittele kenellekään, Kreikka, Kroatia ja Slovenia jopa Espanjan aurinko rannikkokin pesee mennen tullen Bulgarian.

        PS Hotelli oli Aurionkomatkojen kallein hotelli ja meidän 5 hengen matka maksoi noin noin 6500,- silloin.

        Eli lyhyesti euroopan paskin lomapaikka


      • ..........s...d....
        matka mies maan kirjoitti:

        Mutta rahat vietiin hotelli huoneesta noin 1200,- ja vain sillä aikaa kun kävin aamupalalla ja unohdin rahapussin typeryyttäni hotellihuoneeseen, ja sen verran olen mailmaa kiertänyt että tiedän miten siellä juodaan jos juodaan, ehdottomasti euroopan surkein lomakohde, en suosittele kenellekään, Kreikka, Kroatia ja Slovenia jopa Espanjan aurinko rannikkokin pesee mennen tullen Bulgarian.

        PS Hotelli oli Aurionkomatkojen kallein hotelli ja meidän 5 hengen matka maksoi noin noin 6500,- silloin.

        Eli lyhyesti euroopan paskin lomapaikka

        No jos jätät 1200€ näkyville missä tahansa niin taatusti häviävät taitaa olla monen siivoajan useamman kuukauden palkka...tilaisuus tekee varkaan usko pois...jos et usko niin tiputa lompakko kadulle ja katso palautuuko se rahoineen takaisin ihan supisuomessa?


      • ratkaise
        zazada kirjoitti:

        Jokainen kokee sen lomansa eri tavalla.Ja mitä matkan hintaan tulee niin samaan hintaan pääsee esim. egyptiin,madeiralle,kanarialle jne...matkan hintahan määräytyy suurelta osin hotellin tasosta...En tiedä itse muutaman kerran sunnylla käyneenä en ole kokenut mahatautia,minua ei ole ryöstetty,yritetty kusettaa eikä muutenkaan mitään epämiellyttävää....tokihan näitä kaikkia on varmasti jollekkin käynyt, mutta näitä sattuu oli sitten missä tahansa maailma jopa täällä pohjolan perukoilla....tietenkin jos lähtee jotain kulttuuria etsimään niin varmasti sunny beach on väärä kohde...bilettämään ja rantalomaa sinne mennään viettämään....ja oma asenne ratkaisee aika pitkälti miten matka onnistuu

        kaikki ongelmia tai puutteita mitä lomakohteessa on. Aika naiivia alkaa parantamaan huonon lomakohteeen mainetta lausumalla "Ei ollut oma asenne kohdallaan". Bulgaria on aivan kehitysmaa turismissa, kuten kaikissa muissakin inhimillisyyteen liittyvissä asioissa. Ei pelkkä hiekkaranta riitä tekemään lomakohdetta. Sunny Beachilla ovat kaikki epäkohdat hyvin näkyvissä. Yleisarvosanaksi annan huono!


      • tietää.
        matka mies maan kirjoitti:

        Mutta rahat vietiin hotelli huoneesta noin 1200,- ja vain sillä aikaa kun kävin aamupalalla ja unohdin rahapussin typeryyttäni hotellihuoneeseen, ja sen verran olen mailmaa kiertänyt että tiedän miten siellä juodaan jos juodaan, ehdottomasti euroopan surkein lomakohde, en suosittele kenellekään, Kreikka, Kroatia ja Slovenia jopa Espanjan aurinko rannikkokin pesee mennen tullen Bulgarian.

        PS Hotelli oli Aurionkomatkojen kallein hotelli ja meidän 5 hengen matka maksoi noin noin 6500,- silloin.

        Eli lyhyesti euroopan paskin lomapaikka

        "PS Hotelli oli Aurionkomatkojen kallein hotelli ja meidän 5 hengen matka maksoi noin noin 6500,- silloin"


        Mikä hotelli oli Aurinkomatkoilla se kallein Sunny Beachin hotelli?


      • jauhaa samaa
        tietää. kirjoitti:

        "PS Hotelli oli Aurionkomatkojen kallein hotelli ja meidän 5 hengen matka maksoi noin noin 6500,- silloin"


        Mikä hotelli oli Aurinkomatkoilla se kallein Sunny Beachin hotelli?

        Ei tuollainen jaarittelu tee bulgariasta yhtään sen parempaa tai tasokkaampaa. Täällä netissä on totuttu saivarteluun ja puheenaiheen kääntämiselle toiseen asiaan. Nyt ei ollut kyse siitä, mikä aurinkomatkojen kalleimmasta hotellista, vaan siitä että bulgaria on paskamaa ja siitä olen yhtä mieltä aloittajan kanssa..


      • 1234321
        jauhaa samaa kirjoitti:

        Ei tuollainen jaarittelu tee bulgariasta yhtään sen parempaa tai tasokkaampaa. Täällä netissä on totuttu saivarteluun ja puheenaiheen kääntämiselle toiseen asiaan. Nyt ei ollut kyse siitä, mikä aurinkomatkojen kalleimmasta hotellista, vaan siitä että bulgaria on paskamaa ja siitä olen yhtä mieltä aloittajan kanssa..

        No sinne ei tarvitse sitten matkustaa.Pitää mennä sitten egyptiin kusetettavaksi tai kanarialle syömään lihapullia...tietenkin jos pitempään aikoo olla niin thaimaaseen se on kanssa halpa maa ja nais/mies seuraa on vuokrattavissa edulliseen hintaan minkä takia paikka on suosittu :)


      • Vallu 2

        En ymmärrä sinun vuodatusta Bulgaariasta ja haukkumalla paskin lomakohde.Näytät olevan kuiteskin aika kokenut matkaaja niin kuin kerrot kohteet joissa olet käynyt.Millähän porukalla itse olit liikkeellä ja mitä kohteesta hait.Olitko hakemassa halpaa kohdetta vai halusitko ryypätä halpaa viinaa vai naisen puutteessako olit.Kysynkin sinulta kokeeneena matkaajana että etkö koskaa käy lukemassa esim. näitä sivuja mitä kohdemaasta kerrotaan tai edes viitsit ottaa ko. kohteesta jotain selvää mitä se pitää sisällään,ruoka,miten ravintolassa rahastetaan,paukut vetisiä,jne.
        Sanot myös että sinulta vietiin rahat hotellista 1200e.Onneksi sen edes myönsit omaksi virheeksi kun mitään muuta vikaa et itsestäsi löydä.Olit seudun parhaassa hotellisssa ja siellä varmaan löytyy huoneesta se tallelokero,mutta taisi se halpa viina pääsi sekoittaa ja unohdit rahasi pöydälle.
        Ps.Katso ensi kerralla kenen paukkua juot ja mitä juot että ei tarvitse paskantaa koko lomaa.Niin ja opettele se turistiripulin hoito se helppoa noin kokeneelle matkaajalle.


      • vuodatuksia
        Vallu 2 kirjoitti:

        En ymmärrä sinun vuodatusta Bulgaariasta ja haukkumalla paskin lomakohde.Näytät olevan kuiteskin aika kokenut matkaaja niin kuin kerrot kohteet joissa olet käynyt.Millähän porukalla itse olit liikkeellä ja mitä kohteesta hait.Olitko hakemassa halpaa kohdetta vai halusitko ryypätä halpaa viinaa vai naisen puutteessako olit.Kysynkin sinulta kokeeneena matkaajana että etkö koskaa käy lukemassa esim. näitä sivuja mitä kohdemaasta kerrotaan tai edes viitsit ottaa ko. kohteesta jotain selvää mitä se pitää sisällään,ruoka,miten ravintolassa rahastetaan,paukut vetisiä,jne.
        Sanot myös että sinulta vietiin rahat hotellista 1200e.Onneksi sen edes myönsit omaksi virheeksi kun mitään muuta vikaa et itsestäsi löydä.Olit seudun parhaassa hotellisssa ja siellä varmaan löytyy huoneesta se tallelokero,mutta taisi se halpa viina pääsi sekoittaa ja unohdit rahasi pöydälle.
        Ps.Katso ensi kerralla kenen paukkua juot ja mitä juot että ei tarvitse paskantaa koko lomaa.Niin ja opettele se turistiripulin hoito se helppoa noin kokeneelle matkaajalle.

        joita aina ilmaantuu kun kerrotaan mitä bulgarian matkailu todellisuudessa on. Avatkaa silmänne ja lopettakaa unelmoiminen luksuslomasta, sitä ette bulsussa tavoita.. Eihän köyhyys mikään sairaus ole, mutta on melkoista typeryyttä alkaa puolustamaan bulgarian matkailua :)

        PS. Kumma kun tuo turistiripuli iskee niin usein juuri bulgariassa. Sattumaako?


      • köyhä matkaaja
        vuodatuksia kirjoitti:

        joita aina ilmaantuu kun kerrotaan mitä bulgarian matkailu todellisuudessa on. Avatkaa silmänne ja lopettakaa unelmoiminen luksuslomasta, sitä ette bulsussa tavoita.. Eihän köyhyys mikään sairaus ole, mutta on melkoista typeryyttä alkaa puolustamaan bulgarian matkailua :)

        PS. Kumma kun tuo turistiripuli iskee niin usein juuri bulgariassa. Sattumaako?

        no "vuodatuksia" nimimerkki menee sitten varmaan rikkaitten palstalle, jos bulgariassa käy vain köyhät. Tunnen monta köyhää jotka ovat käyneet thaimaassakin taitaa olla sekin köyhien paikka.Jenkeissäkin on monta tunteemani köyhää käynyt että mihin mitää matkustaa, että on normaali tuloinen tai peräti rikas?Missä on sellainen kohde? Turha sanoa että bora bora ei ole kuulemma hääppöinen samat tyyppiset maisemat näkee muuallakin...


      • vhjn,mjhvgvnmn
        köyhä matkaaja kirjoitti:

        no "vuodatuksia" nimimerkki menee sitten varmaan rikkaitten palstalle, jos bulgariassa käy vain köyhät. Tunnen monta köyhää jotka ovat käyneet thaimaassakin taitaa olla sekin köyhien paikka.Jenkeissäkin on monta tunteemani köyhää käynyt että mihin mitää matkustaa, että on normaali tuloinen tai peräti rikas?Missä on sellainen kohde? Turha sanoa että bora bora ei ole kuulemma hääppöinen samat tyyppiset maisemat näkee muuallakin...

        Onko se matkan pakko olla luksusta?


      • jascara
        vhjn,mjhvgvnmn kirjoitti:

        Onko se matkan pakko olla luksusta?

        Sunny Beachille mennään bailaamaan se on sen kohteen ainoa tarkoitus ja helevetti sentään siinä se on onnistunut :) Istuskelkaa vain täällä peräpohjolassa seduloissa tai muissa "hyvissä" paikoissa itse ainakin suuntaan jälleen kesällä sunnylle bailaamaan koko skandinavian kanssa :) En kaipaakkaan yhtään suomalaista tiukkapipoa sinne ihmettelemään ja vertailemaan hintoja lähi alepan tai esson baarin pippuripihvien hinnassa...Suosittelen paikka erityisesti nuorille ihmisille me kun ollaan niitä köyhiä mitä tälläkin palstalla muistetaan kertoa.....Voisin kyllä kuvitella että oikein rahaihmisillä on muutakin tekemistä kun mollata suomi24 palstalla bulgarian matkailijoita köyhiksi...no netissä on helppo olla rikas, komea/kaunis,kaikki tietävä,maailman matkaaja :)


      • valehdellessa.
        jauhaa samaa kirjoitti:

        Ei tuollainen jaarittelu tee bulgariasta yhtään sen parempaa tai tasokkaampaa. Täällä netissä on totuttu saivarteluun ja puheenaiheen kääntämiselle toiseen asiaan. Nyt ei ollut kyse siitä, mikä aurinkomatkojen kalleimmasta hotellista, vaan siitä että bulgaria on paskamaa ja siitä olen yhtä mieltä aloittajan kanssa..

        Narraat vain olleesi Aurinkomatkojen kalleimmassa hotellissa, kun et edes nimeä tiedä. Olit jossakin brittinuorten kanssa samassa yhden tähden läävässä mutta et vain kehtaa tunnustaa sitä.


      • Erkki twistaa
        jascara kirjoitti:

        Sunny Beachille mennään bailaamaan se on sen kohteen ainoa tarkoitus ja helevetti sentään siinä se on onnistunut :) Istuskelkaa vain täällä peräpohjolassa seduloissa tai muissa "hyvissä" paikoissa itse ainakin suuntaan jälleen kesällä sunnylle bailaamaan koko skandinavian kanssa :) En kaipaakkaan yhtään suomalaista tiukkapipoa sinne ihmettelemään ja vertailemaan hintoja lähi alepan tai esson baarin pippuripihvien hinnassa...Suosittelen paikka erityisesti nuorille ihmisille me kun ollaan niitä köyhiä mitä tälläkin palstalla muistetaan kertoa.....Voisin kyllä kuvitella että oikein rahaihmisillä on muutakin tekemistä kun mollata suomi24 palstalla bulgarian matkailijoita köyhiksi...no netissä on helppo olla rikas, komea/kaunis,kaikki tietävä,maailman matkaaja :)

        tarkoittaa halpojen drinkssujen juomista mustalaismaassa bulgariassa. Suomalaiselle paras paikka mitä enemmän kännissä ja mitä halvemmalla. Eiköhän tuo teidän ajattelu ole juuri sitä peräpohjolaista mentaliteettiä, josta suomalaiset ja saksalaiset ovat tulleet tunnetuiksi. Ei sinusta tule yhtään kansainvälisempää sillä et käyt dokaamassa sunny beachin kaltaisissa turistiräkärysissä :)


      • tiedetään.
        Erkki twistaa kirjoitti:

        tarkoittaa halpojen drinkssujen juomista mustalaismaassa bulgariassa. Suomalaiselle paras paikka mitä enemmän kännissä ja mitä halvemmalla. Eiköhän tuo teidän ajattelu ole juuri sitä peräpohjolaista mentaliteettiä, josta suomalaiset ja saksalaiset ovat tulleet tunnetuiksi. Ei sinusta tule yhtään kansainvälisempää sillä et käyt dokaamassa sunny beachin kaltaisissa turistiräkärysissä :)

        Kyllä ne Erkin twistipaikat tiedetään. Kansainvälisyyttä mieheen ei saa vaikka päälle teipattaisiin...


      • Erkki twistaa
        tiedetään. kirjoitti:

        Kyllä ne Erkin twistipaikat tiedetään. Kansainvälisyyttä mieheen ei saa vaikka päälle teipattaisiin...

        olevan oikein kansainvälisiä bulgarian matkoinenne :)


      • ---
        valehdellessa. kirjoitti:

        Narraat vain olleesi Aurinkomatkojen kalleimmassa hotellissa, kun et edes nimeä tiedä. Olit jossakin brittinuorten kanssa samassa yhden tähden läävässä mutta et vain kehtaa tunnustaa sitä.

        On melkein se ja sama missä siellä asuu, koko turistirysä on paha läävä. Ei sillä kannata leuhkia että tyhmyyttään menee maksamaan enemmän viiden tähden läävästä kuin yhden tähden hotellista. Koko maa on katastrofi ja jäänne neukkuvallan ajoilta. Tätäkö suomalaiset lomamatkaltaan haluavat?


      • ....
        jauhaa samaa kirjoitti:

        Ei tuollainen jaarittelu tee bulgariasta yhtään sen parempaa tai tasokkaampaa. Täällä netissä on totuttu saivarteluun ja puheenaiheen kääntämiselle toiseen asiaan. Nyt ei ollut kyse siitä, mikä aurinkomatkojen kalleimmasta hotellista, vaan siitä että bulgaria on paskamaa ja siitä olen yhtä mieltä aloittajan kanssa..

        Suomi vaan on sata kertaa paskempi, että kivat sulle.


      • mklönjujk
        Erkki twistaa kirjoitti:

        olevan oikein kansainvälisiä bulgarian matkoinenne :)

        Minä en luule olevani kansainvälinen matkatessani Bulgariaan , vaan tiedän olevani. Onko se Bulgaria muuten uudellamaalla?


      • Helena Sands
        --- kirjoitti:

        On melkein se ja sama missä siellä asuu, koko turistirysä on paha läävä. Ei sillä kannata leuhkia että tyhmyyttään menee maksamaan enemmän viiden tähden läävästä kuin yhden tähden hotellista. Koko maa on katastrofi ja jäänne neukkuvallan ajoilta. Tätäkö suomalaiset lomamatkaltaan haluavat?

        Sunny Beachin paras hotelli ei ole bulgarialaisten omistama vaan espanjalaisten . Kuulluu RIU-konseniin.


    • Lomalle lompsis :)

      Uskomaton viestiketju :D Hohhoijaa :)
      Me lähdetään Sunny Beachille ensi kesänä viettämään ihanaa rantalomaa koko perheen voimin lapset ovat 4.v ja 10.v Odotetaan lomalta paljon ja uskon että paljon saadaankin. SB:hän on aivan mahtava paikka, upea ranta,hyvää ruokaa,paljon viihdykkeitä lapsille, halpa hintataso... Ihanaa- en malta odottaa :)
      Tuo teidän panettelunne on aivan typerää. Jokainen valitsee kohteen omia tarpeitansa vastaavaksi. Ja ikävää että olette sairastuneet lomallanne-mutta hei ensi kerralla parempi tuuri :)
      Ihanaa kevättä kaikille. Kohta pääsee lomalle lompsis

      • örkki vaan

        Et sitten ole koskaan ollut kunnon lomakohteessa, jos Sunny Beachia pidät mahtavana. Kyllä se on köyhien lomanviettopaikka ;(
        Ei paljon ole kertomista työkavereille, kun käy Bulgariassa lomalla. Ainiin, eihän työttömillä ole niitä työkavereitakaan :)


    • LomalleLompsis

      Hyvä örkki :D Hienoa :)
      Ei, en ole ollut koko elämäni aikana kunnon lomakohteessa. Olen lähinnä ollut koto suomessa, istunut koneella ja pilkannut ihmisiä, arvostellut heidän varallisuuttaan erinäisillä keskustelupalstoilla. Mutta minua kalvoi tunne että jotain puuttui elämästäni,ehkäpä lomamatka? Niimpä rohkaistuin ja varasin perheellemme loman Bulgarian Sunny Beachille. Koin että se on ehkä ainoa perheemme statukseen sopiva kohde. Ja nyt innolla odotan lomaamme, ja niitä muita varattomia ja työttömiä kanssamatkailijoita joihin aurinkoisella rannalla törmäämme.

    • jartsu1234567890

      Taitaa olla joku teini provoamassa...Ei kukaan Bulgariaan matkaava haekkaan mitään kulttuuria niinkuin ei myöskään kanarialle menevä, thaimaasta nyt puhumattakaan....Itse ainakin menen tänäkin kesänä olen pitänyt paikasta. Tietenkin jos ei flaksi käy niin voipihan se ruveta korpeamaan :)

    • äääaääaäääa

      Pakko kirjoittaa, vaikka onkin ketju aloitettu jo aikaa sitten.
      Itse varasimme matkan tammikuussa ensi kesälle, lähden mieheni ja vanhempieni kanssa.
      Vanhempani ovat käyneet em. kohteessa neljä vai viisi kertaa aiemmin?! ja eivät kertaakaan mitään negatiivistä ole puhuneet.
      Itse kaipaan lomaltani nähdä erilaista elämää (kuten täällä teksteissä tuntuu bulgariassa saavan), hiekkarantoja, aurinkoa, kokemuksia ja mikä tärkeintä, olla pois Suomesta!
      Ainoa asia mikä mua siinä pelottaa, on just tää "turistirysäys"... En ole itse käynyt etelässä kuin kaksi kertaa tätä aikaisemmin, Espanjan La Pinedassa ja Kreikan Loutrakissa. Kumpaankin olen ollut tyytyväinen, tosin vaikka La Pineda oli silloin uutuuskohde, siellä haistoi turismin.
      Kuvat joita olen vanhemmillani katsellut niin ah! niin ihanan erilaista! (:
      Totta kai, olemme puhuneet juuri siitä että kyseessä ei ole "etelänmatka" niinkuin minä olen reissannut, vaan kyseessä on alkeellinen paikka, joka on itseasiassa aika pieni...

      Mutta tiedättekö te mikä tekee reissaamisesta hauskaa, ja mikä paskaa?? SEURA! jos sulla on paska loma, silloin sulla on paskaa seuraa. Hyvä seura pelastaa loman AINA! Tapahtuu loma missä tahansa ja tapahtuu lomalla mitä tahansa.

    • Niin tai näin

      Olen ollut matkoilla Sunny-Beachillä useita ja useita kertoja. Paikkana ei mikään kulttuurin kehto, mutta ota taxi päiväksi ja mene vaikka visiitille vuoristoon. Siellä usein matkalainen kutsutaan kylään ja koet oikean Bulgarian. Viinit!!!!! Sophia viini on erinomainen seurustelu juoma ja junnuille halpa!!! Joo ja kaaos keskellä kesää jatkuen elokuun ensimmäiset viikot.....sen takia minä siellä käyn. Ihmisiä joka puolelta eurooppaa ja juhlintaa aamuun asti....Ja onhan siellä tietysti ystäviä, joita vuosittain käydään moikkaamassa. Menet mihin vain voi lomasi olla täysin paska/paras ikinä. Itse en pety koskaan kun en mitään ihmeellisyyksiä odota. Hienoja matkoja on tullut tehtyä ja tehdään edelleen...Hyvää kesää kaikille.... Ja tavataan taas tänäkin kesänä Lazurissa.

    • TIEDÄN!

      Lähdetään perheen kanssa SB:lle lomalle 2viikoksi, hotelli iskariin. Lapset ovat 13 ja 15, ja odottavat matkaa tosi kovasti. EMME MALTA ODOTTAA SINNE PÄÄSYÄ. ps. turistiripulin saa juuri kun syö " katukojuista", salaatteja tai majoneeseja. Ja suosittelen kaikille ottamaan rokotukset A- ja B-hepatiitti.. kun leviää se niin helposti esim. ruuasta, huonosta hygieniasta..

      JA EI TARVITSE VALITTAA, "YHY YHY" huonoa palvelua!!! onko suomessa nyt muka niin hyvää palvelua! KAUAN ELÄKÖÖN BULGARIA JA SB!

      • Súnny Beach Love =)

        Loma on loma vaikka viettäis sen nepalissa.. minä olen sitä mieltä että asenteesta on kaikki kiinni .. henkilökohtaisesti itse pidämme emännän kanssa sb tä Aurinkoa, biletystä, edullinen hintataso KAIKESSA ! hyvä safka etenkin Mamacitasissa =) 4.7 uudestaa kaveri porukalla ja saletisti natsaa ;)

        Suosittelen oikeesti jos haluaa nauttia edullisesta kohteesta sekä takuu auringosta mutta jos on joku viherpiipertäjä kaikesta valittaja jolle mikään ei ole hyvä niin muuta igluun.. ai nii mut siellähän on kylmä..

        Hauskaa kesää :)


      • Odottaen reissua
        Súnny Beach Love =) kirjoitti:

        Loma on loma vaikka viettäis sen nepalissa.. minä olen sitä mieltä että asenteesta on kaikki kiinni .. henkilökohtaisesti itse pidämme emännän kanssa sb tä Aurinkoa, biletystä, edullinen hintataso KAIKESSA ! hyvä safka etenkin Mamacitasissa =) 4.7 uudestaa kaveri porukalla ja saletisti natsaa ;)

        Suosittelen oikeesti jos haluaa nauttia edullisesta kohteesta sekä takuu auringosta mutta jos on joku viherpiipertäjä kaikesta valittaja jolle mikään ei ole hyvä niin muuta igluun.. ai nii mut siellähän on kylmä..

        Hauskaa kesää :)

        Samaa mieltä olen myös itse, kohta kolmannelle SB-matkalle lähtevänä. Pidän paikkaa rentoutumislomaan oikein hyvänä kohteena. Ensinnäkin lyhyt lentomatka oln jo plussaa, kun itselleni nuo pitkä lennot tuottavat fyysisiä kipuja. Toisekseen SB:n ranta on mukavasti loiveneva ja ei niin aallokkoinen kuin monessa muussa kohteessa, mikä on myös hyvä juttu. Kohtuullisen edullinen hintataso mahdollistaa myös ns. tuhlailun sekä eri ruokien kokeilun, eli kiva mennä syömään paikkaan kokeilemalla mitä erilaisempia lajeja, kun mahdollisen pettymyksen edessä kuitenkaan kyse ei ole isosta matkakassan "rokotuksesta". Säät ovat aina olleet myös oikein hyvät, ja hotellit myös. Toki mielelläni lähden matkalle myös muualle, mutta se ei vähennä SB:n antia.


    • Joskus uudestaan !

      Aivan huippupaikka ! ihmiset ystävällisiä ja oli lapsillekkin hieno elämys, rannalla loikoiltiin ja uitiin mustassa meressä, käytiin vesipuistossa nessebarissa joka oli kuin paratiisi suomen olosuhteisiin verrattuna. Suosittelen lämpimästi. Ainut kielteinen oasia on englannin kielen puute niin hotellissa kuin ostospaikoissakin, mutta ei mikään katastrooffi kuitenkaan kun tietää missä ollaan.

      • Joskus uudestaan !

        ainiin, ja suosittelen Bistro Bar Olimp :ia paras pizza ja henkilökunta !


    • Bg

      Joo! Lueskelin juttuja ja nyt on pakko vastailla. Olen käynnyt SB:llä Jo vuosia. Paikka on todellakin muuttunut. Enemmän on niitä yön perhosia ja taskuvarkaita, se on tosi. Meidätkin on rullattu, vaan mitäs oltiin kännissä. Olen tutustunut myös paikallisiin ihmisiin ja se on avartanut todella paljon. Ok, se on neukkujen vanha lomakohde, mutta hyvä sellainen minun mielestä ja taas menossa paikanpäälle. Muuten Gigi täällä ei ole sitten murjottavia suomipoikia..... Aamu tulee ennen minua.. Mutta paikka on hieman jäljessä kehitystä, mitä sitten. Ainakin mulle kelpaa paikka tosi hyvin. Eikä sitten tarvitse sanoa seuraavaksi että köyhälle kelpaa paikka kuin paikka. Itse olen nuo rysät jo kiertänyt mutta SB on minulle se pakopaikka. Rentoa menoa tai kunnon vilskettä löytyy.
      Nyt vaan hyvää matkaa kaikille ja nähdään kohteessa......

      Ps: ei enään niin teini

    • LomalleLompsis

      Perheen kanssa Sunny Beachille matkaavana, olen kauhulla lukenut teidän kirjoituksianne. Ymmärrän että jokainen kokee matkan omalla tavallaan ja omanlaisena, mutta tuo kapeakatseisuus, äärettömän vahvat mielipiteet puolesta ja vastaan ihmetyttävät.
      Ymmärrän nuorison halun bilettää ja nauttia halvasta hintatasosta, tavata muita nuoria ympäri eurooppaa etc...Mutta entä se kaikki muu ? Ettekö tosiaan nää Sunnyllä mitään muuta? Ja te, vankka vastarinta- miten ihmeessä yksi kaupunki voi vaikuttaa noin suurella kädellä ? Miten voi olla ettette löydä paikasta mitään hyvää sanottavaa ?
      Onhan loma toki iso asia, mutta että...

    • Säälitti heposet

      Huonoja kokemuksia myös meillä.
      Saatiin ensin hotellihuone missä ei parveketta vaikka oltiin se lisä maksettu.
      Ruoka hotellissa (puolihoito) oli ihan mitätöntä. Paitsi yhtenä iltana oli grilli-ilta ja siellä oli paljon hyvää syömistä. Ja aamiainen ihan OK.

      Hotellista lähtiessä väittivät että yksi kylpypyyhe puuttuu. Ja se piti maksaa tai muuten ei passia saanut takaisin. Sen lisäksi ostin 10 postikorttia respasta ja maksoin postikulut. Kukaan tutuistani ei saanut korttia :-(((((

      Kamalin oli ne hevosparat kun seisoivat kuumassa ja mitään vettä ei annettu.
      Ostin yhdestä kaupasta leluämpärin ja ison tonkan vettä ja juotin sitä. (se oli rannalla ratsuna). Olin ajatellut nimittäin ratsastaa mutten raaskinut hevosparkaa rääkätä. Silittelin sitä kuitenkin ja sain takaisin hepolta kirppuja ja puremia. Otin myös matkatoimistoon yhteyttä sitten ja mainitsin hevosten oloista. Toivottavasti useammatkin tekevät. Ei se paljosta olisi kiinni jos rakentasivat jotkut katokset että on varjoa ja sitten vettä. Uskon että useatkin jättää ne hevosajelut väliin ajatellen hevosia.

      Yhteen pikkukauppaan kun menin niin siellä oli kaksi lasta myymässä. Ketään aikuista ei ollut. Olivat ehkä noin 10 ja 12 vuotiaita. Kysyin sitten aikuisten perään mutta selittivät jotain että vanhemmat kuollu tai sairaita. Huonolla englanninkielellä jotta olen voinut ymmärtää väärin. Mutta olivat kyllä kovin surullisen näköisiä.

      Myös kerjäläisiä oli kävelyteillä. Vanhoja ihmisiä ja sitten pikkulapsia mukana ja kamalissa ryysyissä ja likaisia :-((((

      Ranta kuitenkin mukava ja useissa ravintoloissa hyvä ruoka ja reilut annokset.
      Hotellikin oli siisti ja mukava allasalue.

      Mutta...mutta.... enpä usko että toiste menisin.

      • 666870067606

        Mielenkiintoista. Miten mustalaiset käyttäytyivät? Kauppasivatko tytöt itseään?


    • hyviä ei huonoja

      Matkaijat on sivustoilta karkoitettu. Nyt enää ylläpidon täpy ja taustajoukot alottelee haukkumisketjuja sekä nostaa vanhoja juttuja esiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      218
      1852
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1162
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1080
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1055
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe