V50 Alumiinikattokaiteet

DRIVe 2009

Myykö noita kukaan muu, kuin marmoritiski ja kovaan hintaan?

7

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiska ma oon

Veikkampa jonkun tarvikeliikkeen myyvän. Ei muuta kuin google nauramaan.
      Näyttää siltä ettei ihmiset nykyään viitti itse hakea tietoa edes netistä vaan heittävät kysymyksen muille.

• DRIVe 2009

Kiva kun vaivauduit vastaamaan, googlehan oli mulle juu ihan tuntematon ja käyttämätön juttu...

Lisää itsestäänselvyyksiä, löytyykö?

• ADHD varaosat
        DRIVe 2009 kirjoitti:

Kiva kun vaivauduit vastaamaan, googlehan oli mulle juu ihan tuntematon ja käyttämätön juttu...

Lisää itsestäänselvyyksiä, löytyykö?

joko sait löysit kattokaiteet, ei muuta kuin voitaisi tämä viesti poistaa turhana.

• Vas-taaja
        ADHD varaosat kirjoitti:

joko sait löysit kattokaiteet, ei muuta kuin voitaisi tämä viesti poistaa turhana.

Volvon marmoritiskillä maksaa nuo kattokaiteet 680e asennettuna, eikai noita muualta löydä...Sama hinta mustana tai alumiinin värisenä.

2008 alkaen taitaa nuo mustat olla vakiona ja alumalli lisähinnalla paitsi Summum-mallissa vakiona.

Ole hyvä.

• RomuRansu
        Vas-taaja kirjoitti:

Volvon marmoritiskillä maksaa nuo kattokaiteet 680e asennettuna, eikai noita muualta löydä...Sama hinta mustana tai alumiinin värisenä.

2008 alkaen taitaa nuo mustat olla vakiona ja alumalli lisähinnalla paitsi Summum-mallissa vakiona.

Ole hyvä.

Romikselta, reilut 200e.

http://www.bildelsbasen.se/?index=stock&link=list&ggl=s16&searchmode=1&vc1=204&pc1=117&vc[0]=204127100&vcx1=5025&vcx2=3489&pc[0]=117105105&company_id=67

• another volvoman
        Vas-taaja kirjoitti:

Ole hyvä.

Summumissa vakiona ja osta myös takaluukun kromilista ; )

• veeeee50
        another volvoman kirjoitti:

Summumissa vakiona ja osta myös takaluukun kromilista ; )

Pelkkä kromilista, pitää vaihtaa koko kahva.
        Ja on merkkitiskillä mallia pirun kallis, Summum-kahvaa löytyy joskus Ruotsin romiksista kohtuuhinnalla.

Summum-look vaatii lisäksi 17-tuuman pyörät.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3149
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3047
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2902
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2574
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      43
      2088
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1657
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1610
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1556
    Aihe