Pakettiauton vuokraus?

tietämätön..

Tietäisikö kukaan mistä saisi edullisesti pakettiauton vuokralle, huoltoasemalta tai vastaavasta paikasta..?

18

5563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruma hovarilainen

karhulan robinhoodin vieres oli ainakii ennen halpa paikka. en kyl muista paikan nimee

• isa80
    • pakulla..

Neste Huttunen karhulassa vuokraa autoja.

• Delttaa vastapäätä

Neste Huttunen.

• Nekku83

www.pakut.fi vuokraa pakettiautoja ainakin Kotkassa

• J Kurasuutari

Kymin asemalta löytyy ja edullista on. Kuittia ei tosin kirjoitella mutta oikealla ajoituksella saatat saada matkaasi myös edullisen moottorisahan mallia "kotoisin Miehikkälästä".

• mä vaan

Voiko sinua sairaampaa olla olemassakaan?

• Anonyymi

Joo ...tuolt o edullinen paku joskusvuokrattu ....Sillo oli iso mese ainaski vuokral .... Reilu meini ki ....Halpa siis ....

• Vekki

Itse olen kerran ajanut ystäväni Huttuselta vuokraamaa isoa pakua hänen ystävän muuttoa varten ja kerran itse ihan vähän aikaa sitten vuokrannut teliperäkärryn. Hyvä palvelu, siedettävät hinnat ja ERITTÄIN hyvä vuokrattu kalusto molemmilla kerroilla. Muuta en tiedä, mutta suosittelan.

• Vekki

Oho. Muutama virhe, mutta kai tuosta ymmärtää itse asian. (Kyse oli siis ystäväni muutosta - ei hänen ystävänsä!!!!

Ja lopussa: Suosittelen!

• tyytyväinen

Mä suosittelen huttusta kanssa. Ei tartte ees ite tankata tankkaavat lopuksi ja maksat diiselit. Hyvä palvelu ja mun nähdäkseni kotkan edullisimmat hinnat.

• 325252342se

Nostetaans vähän vanhaa aihetta. Pitäisi hakea tallinnasta remonttitarpeita, villaa ja muuta. Keltä sais pakettiauton vuokralle vuorokaudeksi, mahdollisimman halvalla. Tietenkin pitää pystyä viemään se myös maasta pois

• Rakkop

HAAA EI SIELTÄ HAETA KU KALJAA JA VOTKAA KUKAA VUOKRAA PAKUU SIIHE. LAITA ÄITIS KYSYY HUTTUSELT

• 325252352se

Onko yksityisiä auton vuokraajia kotkassa? Tarvetta ois vuorokaudelle paku...

• VARMASTINÄIN

EI KUKAAN HALUA OMAANSA VUOKRATA TUNTEMATTOMIEN ROSVOREISSUILLE. TULEE POLIISIT KYSELEE JA AUTO AJETTU ROMUKS

• Anonyymi

Kyllä niit o ammattikuskeiki jotka työnsä ulkopuolel tarvii joskus tollast pienenpää kulkinetta ....pakua ...Ei siis 44 tonnista kuormaa kuljetettavana .... ja ehjänä palautuu pirssi aina ....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe