Elisa viihde

apu tarpeen

Minulla on ollut viikon Elisa viihdepaketti. Minä en saa millään näkyviin Eurosport HD:tä. Se puuttuu kanavalistasta vaikka sen pitäisi näkyä ja se on maksuton. Vianselvityksessä Tv signaaliluettolossa se näkyy mutta se ilmoittaa signaalia ei löydy. Sen pitäisi olla kanavapaikalla 203. Minulla on myös HD televisio, joten se ei ole siitä kiinni.

9

1485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rituh

      Minulla ei näy normaalisti kanavaluettelossa. Kaukosäätimen list-näppäimellä saan Eurosport HD:n näkyviin.

      • apu tarpeen

        Kiitos vietistäsi. Minulla on juuri se ongelma, että minulla ei näy luettolossa, joka löytyy list-näppäimen sisältä ollenkaan Eurosport HD:tä joka pitäisi olla kanavapaikalla 203 kaapeliyhteydessä ja jotain 500 numeroisella ADSL:SSä. Tein laajan kanavahaun, mutta se ei auttanut. Millä kanavapaikalla sinulla on Eurosport HD ja onko sinulla kaapeli vai ADSL. Minulla on kaapeliyhteys. Miten sait Eurosport HD list-kanavaluetteloon?


      • rituh
        apu tarpeen kirjoitti:

        Kiitos vietistäsi. Minulla on juuri se ongelma, että minulla ei näy luettolossa, joka löytyy list-näppäimen sisältä ollenkaan Eurosport HD:tä joka pitäisi olla kanavapaikalla 203 kaapeliyhteydessä ja jotain 500 numeroisella ADSL:SSä. Tein laajan kanavahaun, mutta se ei auttanut. Millä kanavapaikalla sinulla on Eurosport HD ja onko sinulla kaapeli vai ADSL. Minulla on kaapeliyhteys. Miten sait Eurosport HD list-kanavaluetteloon?

        Mulla on ADSL ja siinä tosiaan Eurosport HD näkyy kanavapaikalta 550. kanavien virityksen tein alussa ohjeiden mukaan automaattivirityksellä. Olin itsekin yllättynyt, kun list-näppäimen takaa löytyi valtavasti kanavia, joita kanavienviritys ei antanut. Kaapelissa voi olla ihan eri jutskat. Sori enpä osaa auttaa, kun oot kaapelissa. Toivottavasti saat tukea Elisalta ja löydät oikean kanavapaikan. Minulla Elisa-viihde toiminut hyvin ja oon ollu tyytyväinen.


      • rituh
        rituh kirjoitti:

        Mulla on ADSL ja siinä tosiaan Eurosport HD näkyy kanavapaikalta 550. kanavien virityksen tein alussa ohjeiden mukaan automaattivirityksellä. Olin itsekin yllättynyt, kun list-näppäimen takaa löytyi valtavasti kanavia, joita kanavienviritys ei antanut. Kaapelissa voi olla ihan eri jutskat. Sori enpä osaa auttaa, kun oot kaapelissa. Toivottavasti saat tukea Elisalta ja löydät oikean kanavapaikan. Minulla Elisa-viihde toiminut hyvin ja oon ollu tyytyväinen.

        Eurosport Hd näkyy kanavapaikalla 580 ADSL:ssä. muistin väärin, Mutta sehän ei auta sua kaapelissa mitenkään.


      • rituh
        rituh kirjoitti:

        Eurosport Hd näkyy kanavapaikalla 580 ADSL:ssä. muistin väärin, Mutta sehän ei auta sua kaapelissa mitenkään.

        Oletko lueskellut Elisa-viihdepalstaa. Sieltä saa myös hyviä neuvoja muilta käyttäjiltä.
        http://palsta.elisa.fi/index.php/board,23.0.html


      • apu tarpeen
        rituh kirjoitti:

        Oletko lueskellut Elisa-viihdepalstaa. Sieltä saa myös hyviä neuvoja muilta käyttäjiltä.
        http://palsta.elisa.fi/index.php/board,23.0.html

        Kiitos sinulle jälleen viesteistä Hyvä tieto oli että ADSL:ssä Eurosport HD:n kanavapaikka on 580 sitä en tiennyt. Olen yrittänyt saada Eurosport HD:tä näkyviin jo pari päivää onnistumatta. Jätin Elisaan vikailmoituksen, mutta he ei tiedä, miksi kanava ei näy.


      • Ottaisinko minäkin
        apu tarpeen kirjoitti:

        Kiitos sinulle jälleen viesteistä Hyvä tieto oli että ADSL:ssä Eurosport HD:n kanavapaikka on 580 sitä en tiennyt. Olen yrittänyt saada Eurosport HD:tä näkyviin jo pari päivää onnistumatta. Jätin Elisaan vikailmoituksen, mutta he ei tiedä, miksi kanava ei näy.

        Kysynpä teiltä, joilla on Elisa-kanavapaketti... Onko se kk-maksu sen 39,90 mitä ne mainostaa, vai tarviiko siihen sen lisäksi vielä maksaa jotain? Eikö siihen kuulu laajakaistakin? Maksaako se erikseen?


    • illoh

      Älä ota! Oon odottanu jo kuukauden eikä vieläkään toimi... Lukuisin puheluita, sähköposteja, yhteydenotto kuluttajansuojaan... TULOKSETTA! Kaikki käyty läpi verkkoasiantuntijan kanssa. Elisa vaan jaksaa jauhaa et "joo joo pitäis toimii" ja "ei sitä voi irtisanoo kun se on määräaikainen". Niin ja ylipäätään modeemin lähettäminen kesti monta viikkoa kun ensin tuli päivässä perille "viihde"-paketti väärällä modeemilla =D

      39,90e/kk jos haluut jonku kanavapaketin nii esim. viasat 28e/kk. Netti sisältyy, mut modeemit made in china (rutkasti keskustelupalstoilla huonoja kokemuksia). Lisäkuluja tulee varmaan soittelusta asiakastukeen (jonotusajat 60-120min, yöllä kannattaa soittaa). Ne muistaakseni perii jonkun minuuttimaksun jonotuksestakin =D

    • Himhoo

      Joo, ei kannata ottaa! Yhdyn siihen. Tai jos otat, tilaa netin kautta nin saat 14 päivän palautusoikeus. Jos menet kauppaan ja allekirjoitat paperin, niin olet heti suostunut pitämään sitä 24kk.

      Minulla ollut Elisa-Viihde jonkun aikaan nyt ja ei toimi. Joka päivä jonottelen noin 30 min asiakaspalveluun. Site ne sen korjaa ja seuraavan päivän sökönä taas. Sanovat kokoajan, että ohjelmisto päivityksiä tulossa, jotka pitäisi parantaa asiaa. Niin, ja jonotus maksaa, niin sehän on bisnestä heilla vaan, että Viihde ei toimi ja porukka soittelee sinne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe