Elisa viihde

apu tarpeen

Minulla on ollut viikon Elisa viihdepaketti. Minä en saa millään näkyviin Eurosport HD:tä. Se puuttuu kanavalistasta vaikka sen pitäisi näkyä ja se on maksuton. Vianselvityksessä Tv signaaliluettolossa se näkyy mutta se ilmoittaa signaalia ei löydy. Sen pitäisi olla kanavapaikalla 203. Minulla on myös HD televisio, joten se ei ole siitä kiinni.

9

1649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rituh

Minulla ei näy normaalisti kanavaluettelossa. Kaukosäätimen list-näppäimellä saan Eurosport HD:n näkyviin.

• apu tarpeen

Kiitos vietistäsi. Minulla on juuri se ongelma, että minulla ei näy luettolossa, joka löytyy list-näppäimen sisältä ollenkaan Eurosport HD:tä joka pitäisi olla kanavapaikalla 203 kaapeliyhteydessä ja jotain 500 numeroisella ADSL:SSä. Tein laajan kanavahaun, mutta se ei auttanut. Millä kanavapaikalla sinulla on Eurosport HD ja onko sinulla kaapeli vai ADSL. Minulla on kaapeliyhteys. Miten sait Eurosport HD list-kanavaluetteloon?

• rituh
        apu tarpeen kirjoitti:

Kiitos vietistäsi. Minulla on juuri se ongelma, että minulla ei näy luettolossa, joka löytyy list-näppäimen sisältä ollenkaan Eurosport HD:tä joka pitäisi olla kanavapaikalla 203 kaapeliyhteydessä ja jotain 500 numeroisella ADSL:SSä. Tein laajan kanavahaun, mutta se ei auttanut. Millä kanavapaikalla sinulla on Eurosport HD ja onko sinulla kaapeli vai ADSL. Minulla on kaapeliyhteys. Miten sait Eurosport HD list-kanavaluetteloon?

Mulla on ADSL ja siinä tosiaan Eurosport HD näkyy kanavapaikalta 550. kanavien virityksen tein alussa ohjeiden mukaan automaattivirityksellä. Olin itsekin yllättynyt, kun list-näppäimen takaa löytyi valtavasti kanavia, joita kanavienviritys ei antanut. Kaapelissa voi olla ihan eri jutskat. Sori enpä osaa auttaa, kun oot kaapelissa. Toivottavasti saat tukea Elisalta ja löydät oikean kanavapaikan. Minulla Elisa-viihde toiminut hyvin ja oon ollu tyytyväinen.

• rituh
        rituh kirjoitti:

Mulla on ADSL ja siinä tosiaan Eurosport HD näkyy kanavapaikalta 550. kanavien virityksen tein alussa ohjeiden mukaan automaattivirityksellä. Olin itsekin yllättynyt, kun list-näppäimen takaa löytyi valtavasti kanavia, joita kanavienviritys ei antanut. Kaapelissa voi olla ihan eri jutskat. Sori enpä osaa auttaa, kun oot kaapelissa. Toivottavasti saat tukea Elisalta ja löydät oikean kanavapaikan. Minulla Elisa-viihde toiminut hyvin ja oon ollu tyytyväinen.

Eurosport Hd näkyy kanavapaikalla 580 ADSL:ssä. muistin väärin, Mutta sehän ei auta sua kaapelissa mitenkään.

• rituh
        rituh kirjoitti:

Eurosport Hd näkyy kanavapaikalla 580 ADSL:ssä. muistin väärin, Mutta sehän ei auta sua kaapelissa mitenkään.

Oletko lueskellut Elisa-viihdepalstaa. Sieltä saa myös hyviä neuvoja muilta käyttäjiltä.
        http://palsta.elisa.fi/index.php/board,23.0.html

• apu tarpeen
        rituh kirjoitti:

Oletko lueskellut Elisa-viihdepalstaa. Sieltä saa myös hyviä neuvoja muilta käyttäjiltä.
        http://palsta.elisa.fi/index.php/board,23.0.html

Kiitos sinulle jälleen viesteistä Hyvä tieto oli että ADSL:ssä Eurosport HD:n kanavapaikka on 580 sitä en tiennyt. Olen yrittänyt saada Eurosport HD:tä näkyviin jo pari päivää onnistumatta. Jätin Elisaan vikailmoituksen, mutta he ei tiedä, miksi kanava ei näy.

• Ottaisinko minäkin
        apu tarpeen kirjoitti:

Kiitos sinulle jälleen viesteistä Hyvä tieto oli että ADSL:ssä Eurosport HD:n kanavapaikka on 580 sitä en tiennyt. Olen yrittänyt saada Eurosport HD:tä näkyviin jo pari päivää onnistumatta. Jätin Elisaan vikailmoituksen, mutta he ei tiedä, miksi kanava ei näy.

Kysynpä teiltä, joilla on Elisa-kanavapaketti... Onko se kk-maksu sen 39,90 mitä ne mainostaa, vai tarviiko siihen sen lisäksi vielä maksaa jotain? Eikö siihen kuulu laajakaistakin? Maksaako se erikseen?

• illoh

Älä ota! Oon odottanu jo kuukauden eikä vieläkään toimi... Lukuisin puheluita, sähköposteja, yhteydenotto kuluttajansuojaan... TULOKSETTA! Kaikki käyty läpi verkkoasiantuntijan kanssa. Elisa vaan jaksaa jauhaa et "joo joo pitäis toimii" ja "ei sitä voi irtisanoo kun se on määräaikainen". Niin ja ylipäätään modeemin lähettäminen kesti monta viikkoa kun ensin tuli päivässä perille "viihde"-paketti väärällä modeemilla =D

39,90e/kk jos haluut jonku kanavapaketin nii esim. viasat 28e/kk. Netti sisältyy, mut modeemit made in china (rutkasti keskustelupalstoilla huonoja kokemuksia). Lisäkuluja tulee varmaan soittelusta asiakastukeen (jonotusajat 60-120min, yöllä kannattaa soittaa). Ne muistaakseni perii jonkun minuuttimaksun jonotuksestakin =D

• Himhoo

Joo, ei kannata ottaa! Yhdyn siihen. Tai jos otat, tilaa netin kautta nin saat 14 päivän palautusoikeus. Jos menet kauppaan ja allekirjoitat paperin, niin olet heti suostunut pitämään sitä 24kk.

Minulla ollut Elisa-Viihde jonkun aikaan nyt ja ei toimi. Joka päivä jonottelen noin 30 min asiakaspalveluun. Site ne sen korjaa ja seuraavan päivän sökönä taas. Sanovat kokoajan, että ohjelmisto päivityksiä tulossa, jotka pitäisi parantaa asiaa. Niin, ja jonotus maksaa, niin sehän on bisnestä heilla vaan, että Viihde ei toimi ja porukka soittelee sinne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      318
      11962
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      155
      11099
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      260
      6435
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      229
      5242
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      170
      3700
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      174
      3568
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      52
      2554
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      329
      2000
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      12
      1844
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      17
      1745
    Aihe