Siis koneella on avira antivirus personal - free antivirus ohjelma. Toiminut ihan hyvin ja scannit suoritettu, mutta kone lagaa nykyjään ain välil ihan saatanasti, koneella on yli puolet muistista vapaana. Aika useasti kuitenkin koneen suoritinkäyttö on jossain 10 prosentin tasolla (JA SILLOIN LAGAA) vaikka se on useasti yli 80 prossaa. Konetta oon eheytelly useesti ja scannannu (viirusturvalla ja anti malwarella), mutta kun viirusturvan scanni on mennyt johonkin kymmenen prosentin paikkeille se hyppää yhtäkkiä yli kolmenkymmenen prosentin ja jatkaa siitä. Voiko siis olla mahdollista että koneessa on joku viirus joka jollain keinolla onnistuu väistämään noin viirus scannin? auttakaa tietämätöntä ja kiitos jo etukäteen.
Avira antivir personal - free antivirus ongelma??
Tyhmälle apua?
3
731
Vastaukset
- Tyhmälle Apua?
Ja sit lagaa viel enemmän ku suoritinkäyttö on jostain syystä 99 prossaa tai sata. Mulla ei oo kuin selain ja itunes päällä että ei ole sen vika että olisi liikaa ohjelmia päällä.
- syf<pieu<
http://www.virustorjunta.net rekisteröidy tonne, kerro mikä on ongelman nimi ja postaa sinne HJT-logi. Siellä osataan auttaa paremmin.
- Tyhmälle apua
syf<pieu< kirjoitti:
http://www.virustorjunta.net rekisteröidy tonne, kerro mikä on ongelman nimi ja postaa sinne HJT-logi. Siellä osataan auttaa paremmin.
Kiitos linkistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332