:(

surullinen äiti

Moikka!
Kyllä on surullista. Mulla todennäköisesti menossa kesken raskaus. Raskausviikkoja vasta 5-6. Olen nyt yli vuorokauden vuotanut kirkasta verta, vähän vähemmän kuin kuukautisissa. Kuukautiskivun tyyppistä kipua alavatsalla. Onneks ei kovaa kipua kuitenkaan, ilman särkylääkkeitä pärjännyt kuitenkin. Hyytymiä ei ole toistaiseksi tullut. Huomenna ja maanantaina täytyy labrassa käydä otattamassa hcG, perjantaina saan ekasta labrakokeesta tulokset. Takana yksi keskeytynyt km v. -04, lapset -05 ja -07. Ihan hirveästi harmittaa ja itkettää, kerkesin kuitenkin jo asennoitumaan siihen, että vauva tulee meidän perheeseen. Ei tainnutkaan tämän raskauden myötä tulla :(

3

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RV8

      Älä heitä vielä pyyhettä kehään. Mulla tihkuttanut/vuotanut viikon ajan verta ja kaikki oli kuitenkin ultrassa pari päivää sitten OK! Kerro miten kävi!

      • ap.

        Kyllä se raskaus päättyi :( viikon verran vuodin yhteensä. Neljä päivää elin epätietoisuudessa, kunnes lopulta tuli hyytymä, jonka jälkeen olinkin jo varma raskauden päättyneen. Nyt vuodon alkamisesta 1,5 viikkoa ja eilen otetussa verikokeessa hcG oli laskenyt jo 14. Viime viikon torstaina se oli 160, joten matala sekin.

        Vuoto loppui eilen, jonkin verran olen saanut päätäkin jo kuntoon. Hyytymän jälkeen tiesin jo, että raskaus on mennyt kesken ja osasin jo asennoitua ja pystyin aloittamaan varsinaisen surutyön. Sitä edeltävinä päivinä oli hankala elää kun piti yrittää olla rakentamatta pilvilinnoja.

        Nyt yritämme uutta, toivottavasti tärppäisi nopeasti ja raskaus sujuisi hyvin. Ei tämmöstä kovin montaa kestä . Pidetään peukkuja meille ja onnea raskauteen!


      • ap. kirjoitti:

        Kyllä se raskaus päättyi :( viikon verran vuodin yhteensä. Neljä päivää elin epätietoisuudessa, kunnes lopulta tuli hyytymä, jonka jälkeen olinkin jo varma raskauden päättyneen. Nyt vuodon alkamisesta 1,5 viikkoa ja eilen otetussa verikokeessa hcG oli laskenyt jo 14. Viime viikon torstaina se oli 160, joten matala sekin.

        Vuoto loppui eilen, jonkin verran olen saanut päätäkin jo kuntoon. Hyytymän jälkeen tiesin jo, että raskaus on mennyt kesken ja osasin jo asennoitua ja pystyin aloittamaan varsinaisen surutyön. Sitä edeltävinä päivinä oli hankala elää kun piti yrittää olla rakentamatta pilvilinnoja.

        Nyt yritämme uutta, toivottavasti tärppäisi nopeasti ja raskaus sujuisi hyvin. Ei tämmöstä kovin montaa kestä . Pidetään peukkuja meille ja onnea raskauteen!

        Itellä on 1 elävä raskaus ja sen jälkeen 2 km 3 ku.

        Tässä nyt on mietintämyssy päässä, että vieläkö jaksan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe