Hei, ehtisitkö ja voisitko katsoa hieman tulevaisuuttani? Erostani puoli vuotta ja edelleen tuntuu minulla olevan tunteita tätä tummaa miestä kohtaan. Onko hän "parantumassa" vai jatkaako samaa rataa kuin aiemminkin?
Olen myös huolissani omasta jaksamisestani, lapsia on monta ja niistä nuorin pitäisi syntyä ensi viikolla....meneehän kaikki hyvin synnytyksen puolesta?
Kiitos jo etukäteen jos voit auttaa
Cherrykirsikka
4
189
Vastaukset
- muumikas
Ehtisitkö auttaa Cherrykirsikka?
- muumikas
Cherrykirsikka kiltti...
Hei, vastaan nyt Sinulle jonon ohi, kun levottomuutesi on niin käsinkosketeltavaa - ymmärrettävistä syistä.. Älä huoli, synnytys sujuu mainiosti, itse asiassa nopeammin kuin osasit odottaa. Elämä on toki raskasta noin monen pienen kanssa, mutta jostain löydät aina voimavarat, ennen kaikkea lapsiltasi, jotka luovuttavat sinulle todella paljon energiaa vaikka myös vievät sitä. Olet saanut suuren ja tärkeän elämäntehtävän, ole ylpeä siitä!
Entisen miehesi varaan en luottamustani ja toivoani laskisi, hän ei ole sellainen ihminen johon tukeutua vaikeina aikoina, kun hänen oma olemisensakin on niin kovin häilyvällä pohjalla. Sinua odottaa tulevassa rehti, suoraselkäinen perheenisä, jonka rakkaus eheyttää sinut ja saa elämän maistumaan ja perheen tuntumaan kokonaiselta ja täydeltä. Kaiken kaikkiaan, maailmasi palaset loksahtavat pikkuhiljaa paikoilleen seuraavien kahden vuoden aikana ja huomaat sanovasi ja ajattelevasi: Kyllä elämä on ihanaa!- muumikas
Kiitän Sinua kun ehdit katsastaa tulevaisuuttani. Täytyy sanoa että muutama kyynel tuli silmäkulmaan kun luin kirjoituksesi. Ihanaa että synnytykseni menee kuitenkin turvallisesti ja hyvin.
Koitan kerätä voimia tulevaan koitokseen ja luottaa että jaksan vetää sen jälkeen arkirutiineja läpi.
Uskomatonta miten tiedät että tähän entiseen mieheen ei tosiaankaan voi luottaa, en ole häneltä saanut mitään apuja mihinkään asioihin liittyen. Hän kyllä pyytelee apuja minulta tuon tuosta enkä vain tunnepuolella meinaa päästä hänestä eroon. Uuteen suhteeseen en koe olevani vielä valmis juuri siksi koska lapset pieniä ja tunteeni roikkuvat tässä entisessä miehessä. Luottamukseni myös siihen että on olemassa joku joka oikeasti pystyy asettumaan "perheenisäksi" näille kaikille lapsilleni ja haluaa sen vilpittömästi rakkaudesta tehdä...kuulostaa melkein mahdottomalta saati että joku tosiaan jaksaa osoittaa rakkauttaan niin vahvasti minuun että kykenen jälleen rakastamaan itsekin ja opin luottamaan. Toivotan Sinulle Cherrykirsikka lämmintä loppukesää ja alkavaa syksyä! Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612