sillä tosiaankin on hyvät sanoitukset!!! mua alkaa pikku hiljaa tympimään noi pesästä pesään-laulut..ja en oo meidän perheestä ainoo joka tykkää pikku g:stä--->kummallakin mun isosiskolla on sen cd (25&28vuotiaita) oon ollu kahdella keikalla ja kieltämättä jätkä osaa hommansa. onhan se ihan söpökin...JOSKUS!
hyvät sanoitukset
2
257
Vastaukset
- ArchHereticAngelo
no siis onhan sillä sellaset hyvät "suomi-rap-hengataan-ja-ollaan-kiltisti-eikä-ajatella-enään-sillä-meissä-on-tulevaisuus-koska-pikukg-tietää-paremmin-todellaki" tasoset sanoitukset. Teknisesti jos niitä katsoo, niin ovathan ne kunnossa, mutta...missä on se sisältö?
Jos nyt tekee niin että nipistää itseään kädestä ja katsoo maailmaa, niin huomaa että ihmiset ja elämä ei ole sellasta mistä pikkug laulaa! ei ole mitään ihanaa ja pehmeetä maailmaa! on vain kova paska jossa pitää selvitä taikka sitten kuollaan. Jos niitä sanoituksia kattoo tarkemmin, ja jos on uskaltautunut talostaan pihalle, ja vaikka vielä kattonut esim. Steen1 tai jopa Memmyn sanoja, niin alkaa tajuamaan. Taikka sitten jatkaa vaikka Ganksta Nipin sanoitusten pariin. Niissä on se elämän maku. Niissä on kontekstia. PikkuGssä ei ole sitä mitään. Niillä sanoilla on tarkoitus vain....no niillä ei oikeasti saa mitään aikaan. Ne ovat huonoja! Vailla ideaa! Tyhjiä.'
kelpasko? - just
Paskat sanat eikä oo ees kaikki omia.
Vittuun koko mainstreamteinikakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323857- 1431619
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111491- 751142
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931111- 581061
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261017Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38991Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78925