Mulla niin palaa hermot ku uuden vuoden jälkeen lisättiin mainoksia. Mä en ees muista mitä olin katsomassa ku tulee joka 5-15 minuttia 5 min pituisia mainoksia.
Koko ohjelma pelkä mainosta!!! Onko mahdollista tehdä tälle asialle jotain?
Mä on ruvennu katsomaan netistä ohjelmia, tai sitten pistää Tv tauolle 20 minutiiksi ni sitten ku alat katsomaan leffa ja tulee mainos voit kelata eteenpäin.
MAINOKSET!!
4
322
Vastaukset
- älä usko mainosta
Nykyset mainokset on yhdellä sanalla sanoen -aivan surkeita- Jos mainokset olis edes hyviä, ne ei haittais niin paljon. Tosin viisaat tutkiat ovat tulleet sellaseen TULOKSEEN: et ÄRSYTTÄVÄ mainos jää hyvin mieleen ja sellasiahan nuo nykysin on. Muutama yksittäinen mainos on hyvä, mutta semmosia ei montaa päivässä tule.
Kaupallinen TV joutaa hittoon nykymuodossaan. Aikanaan, kun maikkari oli "vuokralla" ja ainut mainostaja telkkarissa oli nää pikkuset pätkät paljon paljon parempia, kun hintaa voitiin surutta ottaa. Nyt kilpailu on tiputtanut hinnat ja samalla tasokkuuden alas. Surkee mainos on halpa tehdä ja tekee tehtävänsä.
Osa mainoksista valehtelee päin näköö, siis nämä kemikaali mällit, joita naiset "tarvitsee". Osta tämä, tämä on 100% paittävä tai tämä on 100h haju suoja, poistaa kaikki rypyt. Tavara menee kaupaksi vaikka ei oikeesti tehoa ja kukaan nainen ei kehtaa myöntää, et 1000 e rasva pakkeli ei tehonnutkaan, kun se EHKÄ voi tehota jo huomenna tai ens vuonna. Osta, osta, osta...- mainoksennus
"Maksan heti extraa, jos mainokset lähtee hittoon "
Niitä kanavia jotka eivät pätki ohjelmia mainoksilla kutsutaan m_a_k_s_u_kanaviksi.
Maksamalla X euroa/kk saat ne kanavat näkymään.
tosissaan tuo että niitä mainoksia tulee ihan mielettömän usein. silleen ei häiritse kun useasti katson ohjelmani tallennettuna boksilta. jos niitä pirun mainoksia pitää joka toinen hetki pistää tulemaan niin olisi edes jotain tasamittaisia, vaikka 2min tai 3min niin saisi edes helposti kelattua niiden perkeleiden ohi. samat mainokset siellä pyörii monta viikkoa putkeen..
- Sagatsu
Hei, kertokaa mulle kuka laulaa uusimmassa sonera-mainoksessa? Oon todella yrittänyt selvittää mutta en ole saanut selville. Joku nuori nainen, Jonna Kosonen/Chisu?? Biisin nimi olis kans kiva... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2762484Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001334- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 44992
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787