Onkohan kenelläkään kokemusta ko valmistajan nykyisistä tuotteista,
ja varsinkin tuosta 475 Twin C mallista
Terhi 475 Twin C
11
8080
Vastaukset
- JormaJii
Olen tämän kesän veneillyt sisarmallilla 475 Open CC:llä. Venehän on käytännössä sama, layout vaan erilainen. Moottorina minulla on Hondan 50 hv ruiskukone. Toisessa ketjussa jo listasin huomioita, tässäpä niitä nopeasti muisteltuna:
-erittäin vakaa kun kaksi ihmistä liikuskelee veneessä
-pieni kulutus, 4500-4750 kierr/min kulutus n. 7.5 l tunnissa yhden hengen kuormalla plus 50 kg tavaraa, nopeus tällöin 40-45 km/h. Eli todella taloudellinen vene. Hondan kone vaikuttaa ihan pomminvarmalta.
-hiljainen ajaa, säilytystilojen kannet helkkää hieman aallokossa
-hyvin säilytystilaa (Open CC ainakin)
-hieman karu ulkonäkö ja hallintalaitteet jos vertaa vaikka Yamariiniin tai Silveriin, toisaalta ei niin karu kuin joku Suvi tai Buster
-sadevesityhjennys toimii, pilssiin valunut rankkasateella vain hieman vettä, veneessä on myös pilssipumppu
-veneessä on kalustekuori joka suojaa varsinaista runkorakennetta sisäpuolisilta kolhuilta ym.
-abs-muovi on huolettomampi kuin lujitemuovi luonnon rannoille rantautuessa, tosin ei niin huoleton kuin alumiini (omistan myös lujitemuoviveneen ja en tykkää gelcoatin sutimisesta joka kevät). Mahdollisena rakenteen riskipaikkana näkisin tyhjennystulppien läpiviennit. No veneellä on muistaakseni 4 tai 5 v takuu
-kaiteet tulee vakiona ja niihin saa kiinni vapatelinettä yms.
Ihan kelpo peliltä tuntunut toistaiseksi. Hintaero aluveneisiin oli todella suolainen joten päädyin monen mutkan kautta Terhiin.- Terhiä ostamassa
Kiitos asianmukaisesta ja valaisevasta kokemuksesta !
- venemiäs
tämä ketjuhan on mennyt kuin tilauksesta: ensin kysymys sopivalla nimimerkillä, runsaan parinkymmenen minuutin päästä kehut tuotteesta, ja lopuksi vielä vajaan tunnin päästä kauniit kiitokset päälle.
Kouluesimerkki hyvästä sissimarkkinoinnista netin keskustelupalstoja hyödyntäen. Ei mitään pahaa, siis.
Kiitos.- JormaJii
No sattuipa vaan otsikko silmiin, itse yritin googlettaa ennen veneen ostoa tietoa Open CC:stä, mutta en löytänyt juuri mitään. Nythän kysyttiin Twinistä, sellaisella en ole ajanut. En tiedä miksi jotain tuotetta pitäisi haukkua jos ei ole suuria valituksen aiheita ja toin kyllä havaitsemani negatiivisetkin puolet esille eli vene on hieman karu ja toiseksi tuo vedenpoiston läpiviennit minua askarruttava. Terhi ei missään tapauksessa ole maailman paras vene, mutta kuten jossain toisessa pulpettiveneketjussa kokemuksia veneestä kertoilin, hinta/laatu-suhde on minun mielestäni hyvä. Tietysti jonkun alan lehden testi jossa verrataan kilpailijoihin, olisi informatiivisempi, mutta kerroinpa vaan omat kokemukseni.
- Hanttanen
JormaJii kirjoitti:
No sattuipa vaan otsikko silmiin, itse yritin googlettaa ennen veneen ostoa tietoa Open CC:stä, mutta en löytänyt juuri mitään. Nythän kysyttiin Twinistä, sellaisella en ole ajanut. En tiedä miksi jotain tuotetta pitäisi haukkua jos ei ole suuria valituksen aiheita ja toin kyllä havaitsemani negatiivisetkin puolet esille eli vene on hieman karu ja toiseksi tuo vedenpoiston läpiviennit minua askarruttava. Terhi ei missään tapauksessa ole maailman paras vene, mutta kuten jossain toisessa pulpettiveneketjussa kokemuksia veneestä kertoilin, hinta/laatu-suhde on minun mielestäni hyvä. Tietysti jonkun alan lehden testi jossa verrataan kilpailijoihin, olisi informatiivisempi, mutta kerroinpa vaan omat kokemukseni.
Eipä suomi24:ssa kauhean asiallisesti voi mistään tuotteesta tai abstraktimmastakaan asiasta keskustella. Joku kysyy veneilyosastolla Busterista niin heti tulee viestiä että "hirvee lätkyttävä paska, älä ikinä osta sellaista." Tai toinen kysyy Terhistä ja jos joku erehtyy kertomaan jotain positiivsta ni kauhee älämölö, että Terhi-kauppias siellä mainostaa. Aivan naurettavaa touhua.
En tiedä mikä olis ratkaisu, ehkä sellainen että kaikkien olisi rekisteröidyttävä ja sähköpostiviesteillä voisi sitten lähettää kokemuksia ja lisätietoa kyselijälle. Ei taida vaan onnistua käytännössä. - arvostelija+
Hanttanen kirjoitti:
Eipä suomi24:ssa kauhean asiallisesti voi mistään tuotteesta tai abstraktimmastakaan asiasta keskustella. Joku kysyy veneilyosastolla Busterista niin heti tulee viestiä että "hirvee lätkyttävä paska, älä ikinä osta sellaista." Tai toinen kysyy Terhistä ja jos joku erehtyy kertomaan jotain positiivsta ni kauhee älämölö, että Terhi-kauppias siellä mainostaa. Aivan naurettavaa touhua.
En tiedä mikä olis ratkaisu, ehkä sellainen että kaikkien olisi rekisteröidyttävä ja sähköpostiviesteillä voisi sitten lähettää kokemuksia ja lisätietoa kyselijälle. Ei taida vaan onnistua käytännössä.Kyllä pakkorekisteröinti olisi mahdollinen, mutta ei tällaisella mainosrahoitteisella saitilla jossa kävijämäärä vaikuttaa mainosten hintaan.
Puhtaasti harrastuksena toimivat pakkorekisterisaitit ovat loistavia. Toki sielläkin joku joskus toista arvostelee, mutta se on pientä Suoli24:n verrattuna. - James Bond
arvostelija+ kirjoitti:
Kyllä pakkorekisteröinti olisi mahdollinen, mutta ei tällaisella mainosrahoitteisella saitilla jossa kävijämäärä vaikuttaa mainosten hintaan.
Puhtaasti harrastuksena toimivat pakkorekisterisaitit ovat loistavia. Toki sielläkin joku joskus toista arvostelee, mutta se on pientä Suoli24:n verrattuna.Onhan noita asiallisempia saitteja keskustella veneistä, vaikkapa vetouistelu.com, kalastus.com ja moottorivene.info. Huutelua sielläkin on, mutta keskustelun taso on huomattavasti korkeampi kuin näillä nimenomaisilla sivuilla
Hanttanen kirjoitti:
En tiedä mikä olis ratkaisu, ehkä sellainen että kaikkien olisi rekisteröidyttävä ja sähköpostiviesteillä voisi sitten lähettää kokemuksia ja lisätietoa kyselijälle. Ei taida vaan onnistua käytännössä.Tosin en ymmärrä tuota rekisteröintikammoa, ainakin täällä se antaa vapauden ilmaista mielipiteitä muita kärkkäämmin, tosin se vaatii ainakin ripauksen itseluottamusta, itseironiaa ja etenkin kykyä myöntää omat erehdyksensä kun sellaisia tulee..
Nimim. Sähköalan asiantuntija ;D
- salaista tietoa...
Onkos kellään mitään sanottavaa tähän: onkos se terhi 475 twin c puoliliukuva vai liukuva? Kiinnostaa nyt ihan moottoritehon takia!
- mökkivene
ei nykyisistä malleista,mutta vuodesta 2003 alkaen variot-mallilla tapahtumia on ollut asiat on hoidettu todella loistavasti venevalmistajan takuuasioissa
- juukeli
missä terhissä 475 twin c valmiste tai runkonumero
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740