Parisuhteessani tuntuu ettei mitään intohimoa kuin kaverit miten jatkossa. Ulkomailla minulla yksi "ystävä"
tapaanko häntä enää jos niin onko tulevaisuutta.
onko tämä kaverisuhde
mietiskelevä
2
150
Vastaukset
- mietiskelevä
nostelen
Mieti nyt todella mitä haluat - haluatko panostaa tähän suhteeseen vai etsitkö jotain muuta? Valinta on Sinun, et voi elää välitilassa, vaan joko sitoudut ja rakastat tai jätät nykyisen taaksesi. Voit toki jatkaa nykyiselläkin tyylillä, mutta niin et tule onnelliseksi. Intohimo löytyy, jos haluat sen löytyvän ja katsot asioita uudesta näkökulmasta, näet pikkuisen vaivaakin - aina ei kaikki tule ihan itsestään kuin Manulle illallinen. Ulkomaan ystävän perään ei kannata haikailla, se oli vain väliaikainen etappi elämässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834