HUOM !

Koska Suomalainen perisynti eli kateus
nostaa niin vahvana päätään mitättömiä
runojani kohtaan olen päättänyt lopettaa
toistaiseksi kirjoittamisen tänne palstalle.

Mielestäni en ole ansainnut tämmöistä
loan heittoa ja toivonkin että hänen
(kaiketi huippurunoilija) tyytyväisyys
maljansa olisi täysi piripintaan josta
voi ammentaa taas voimaa jonkun toisen
pään menoksi.

Jos ole loukannut joitakin henkilöitä
pyydän näin julkisesti ANTEEKSI koko
sydämestäni sillä se ei ole ollut tarkoitukseni.

Kiitän kaikkia runojeni lukijoita, ystäviä
sekä palautteen antajia oikein mukavista
hetkistä,teitte arjestani pyhän mukana olollanne.
Jään teitä kaipaamaan.

Lopuksi toivotan kaikille palstalla kävijöille
sekä kirjoittajille oikein HYVÄÄ syksyn
odotusta.

T: Jokke

38

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      on kaiken pahan alku ja juuri
      kun tuli palstalle, alkoi sota
      nyt vastailee itselleen kun ei
      saa enää vastakaikua
      ja ahdistelee muut pois

      • ????

        ????



      • ---
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Se otakoppiko ne ämpärit ja lapiot vei... :O

        http://www.youtube.com/watch?v=64QVFhYfSDE

        ja typeryys on miehellä yhdistelmä
        jota muiden on vaikea hyväksyä.
        Olet riidankylväjä !!


      • --- kirjoitti:

        ja typeryys on miehellä yhdistelmä
        jota muiden on vaikea hyväksyä.
        Olet riidankylväjä !!

        Kumpikohan meistä tässä nyt toisen, Halausmiehen, tekstissä! on aloittanut
        Otakopin flaskaamisen... Mene itseesi !... kateellinen naurettava !
        Vihasi ja antipatiasi on sotkenut sinun rationaalisen ajattelusi ja tekee sinusta typeryksen !

        Keskittyisin vain sinäkin runoilemaan ja tervetuloa vaan arvostelemaan
        minun runojani minun runoihini ! Minä en ole niin "herkkänahkainen" :)

        *
        Mutta Ps.
        Tsemppiä vaan Jokelle ! Ja älä helpolla luovuta !
        Kyllä maailmaan ääntä mahtuu...Kulje sinä vain omaa runotietäsi ! :)))

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=_0Ecu-hq6Fs


      • 2+3
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Kumpikohan meistä tässä nyt toisen, Halausmiehen, tekstissä! on aloittanut
        Otakopin flaskaamisen... Mene itseesi !... kateellinen naurettava !
        Vihasi ja antipatiasi on sotkenut sinun rationaalisen ajattelusi ja tekee sinusta typeryksen !

        Keskittyisin vain sinäkin runoilemaan ja tervetuloa vaan arvostelemaan
        minun runojani minun runoihini ! Minä en ole niin "herkkänahkainen" :)

        *
        Mutta Ps.
        Tsemppiä vaan Jokelle ! Ja älä helpolla luovuta !
        Kyllä maailmaan ääntä mahtuu...Kulje sinä vain omaa runotietäsi ! :)))

        Terkuin (*J*)

        http://www.youtube.com/watch?v=_0Ecu-hq6Fs

        aloitit palstalla muiden arvostelun ja sait kaikki mukavat runokirjoittajat katoamaan jonnin joutavalla höpinälläsi.
        nyt pyydät muita arvostelemaan paskarunojasi, jotka eivät tasoltaan ole edes alakoululaisten sepustuksia.
        ilmapiiri palstalla paranee huomattavasti, kun SINÄ lopetat täällä kirjoittamisen.
        narsistiset kuvitelmasi ja itserakkauttesi on muiden palstalaisten hyvinvoinnin esteenä.
        häivy


      • Lopen kyllästynyt

        Kyllä se on tämä meidän kopittelija pahin palstakirous mitä olla voi, ei enää ole leppoisa meininki ja runojen kommentointi rakentavassa hengessä tärkeintä. Miten voikaan yksi ihminen saada noin paljon pahaa mieltä aikaiseksi niin monelle?


      • 2+3 kirjoitti:

        aloitit palstalla muiden arvostelun ja sait kaikki mukavat runokirjoittajat katoamaan jonnin joutavalla höpinälläsi.
        nyt pyydät muita arvostelemaan paskarunojasi, jotka eivät tasoltaan ole edes alakoululaisten sepustuksia.
        ilmapiiri palstalla paranee huomattavasti, kun SINÄ lopetat täällä kirjoittamisen.
        narsistiset kuvitelmasi ja itserakkauttesi on muiden palstalaisten hyvinvoinnin esteenä.
        häivy

        Ja toisekseen minä en arvostele toisten runoja, juuri sitä varten, koska jos arvostelen niin
        heti teidänlaisenne homekorvat on spämmäämässä niitä omilla sepostuksilla !

        Menkää pois jos ette osaa runoilla !

        Terkuin (*J*)


      • Lopen kyllästynyt kirjoitti:

        Kyllä se on tämä meidän kopittelija pahin palstakirous mitä olla voi, ei enää ole leppoisa meininki ja runojen kommentointi rakentavassa hengessä tärkeintä. Miten voikaan yksi ihminen saada noin paljon pahaa mieltä aikaiseksi niin monelle?

        Minä liityn siihen klaanikäyttäytymiseen joka oli vallalla silloin täällä kun
        tulin palstoille liittymättä mihinkään niistä !?

        Sinä olet ihan pihalla kaikesta !


      • 2+3 kirjoitti:

        aloitit palstalla muiden arvostelun ja sait kaikki mukavat runokirjoittajat katoamaan jonnin joutavalla höpinälläsi.
        nyt pyydät muita arvostelemaan paskarunojasi, jotka eivät tasoltaan ole edes alakoululaisten sepustuksia.
        ilmapiiri palstalla paranee huomattavasti, kun SINÄ lopetat täällä kirjoittamisen.
        narsistiset kuvitelmasi ja itserakkauttesi on muiden palstalaisten hyvinvoinnin esteenä.
        häivy

        Olen saanut myös näistä "alakoululaisen sepostuksista" myös paljon positiivista kannustusta
        jopa yksityisviestein galleriaan ja se kannustaa minua jatkamaan tätä "harrastustani" ! :)))

        Olen aina sanonut, että minun runoni voi kyllä ohittaa sujuvasti jos ei huvita lukea ! UGH


      • tyhmäkö?
        Lopen kyllästynyt kirjoitti:

        Kyllä se on tämä meidän kopittelija pahin palstakirous mitä olla voi, ei enää ole leppoisa meininki ja runojen kommentointi rakentavassa hengessä tärkeintä. Miten voikaan yksi ihminen saada noin paljon pahaa mieltä aikaiseksi niin monelle?

        Siis minä satunnaisrunoilija olen aivan pihalla näistä systeemeistä kuin lumiukko. Mutta kertokaa ihmeessä miten tämä kopittelija vai otakoppi- kuka ikinä, on joku palstakirous. Selailin noita sivuja ja luin tuolta arkistosta, niin mistä ilmenee että tämä kyseinen runoilja on kaiken pahan alku ja juuri. Vai onko tuo kaikki tapahtunut palstan ulkopuolella. Aivan mystistä näin ulkopuoliselle. Sen muista että se lindalinda myrkytti ilmapiirin aikoinaan totaalisesti täällä, mutta että asialla on joku muukin? Kunhan kysyn ei tarvi vastata jos vastaus ei ole asiallinen.


      • ---
        Lopen kyllästynyt kirjoitti:

        Kyllä se on tämä meidän kopittelija pahin palstakirous mitä olla voi, ei enää ole leppoisa meininki ja runojen kommentointi rakentavassa hengessä tärkeintä. Miten voikaan yksi ihminen saada noin paljon pahaa mieltä aikaiseksi niin monelle?

        luulisi kyseisen puusilmän
        käsittävän vähemmä,
        ettei täällä kaivata mitään
        'minä tiedän kaiken'-tyyppejä
        vaan rauhaa rakastavia runoilijoita.
        otakoppi on syvältä ja kirjoittaa
        paljasta paskaa !!


      • Lopen kyllästynyt
        --- kirjoitti:

        luulisi kyseisen puusilmän
        käsittävän vähemmä,
        ettei täällä kaivata mitään
        'minä tiedän kaiken'-tyyppejä
        vaan rauhaa rakastavia runoilijoita.
        otakoppi on syvältä ja kirjoittaa
        paljasta paskaa !!

        Kyseinen heppu vastailee itselleen rekkaamattomana puskista ja kuvittelee luovansa vaikutelman, että palstalla olisi häntä kohtaan sympatiaa tuntevia henkilöitä. Todella läpinäkyvää. Pahinta tuollaiselle narsistille on kun kukaan ei vastaa hänen kirjoituksiin ja hän itse joutuu päivästä toiseen vastaamaan itselleen käyttäen lukuisia sivupersooniaan :)


      • yrittää kääntää
        tyhmäkö? kirjoitti:

        Siis minä satunnaisrunoilija olen aivan pihalla näistä systeemeistä kuin lumiukko. Mutta kertokaa ihmeessä miten tämä kopittelija vai otakoppi- kuka ikinä, on joku palstakirous. Selailin noita sivuja ja luin tuolta arkistosta, niin mistä ilmenee että tämä kyseinen runoilja on kaiken pahan alku ja juuri. Vai onko tuo kaikki tapahtunut palstan ulkopuolella. Aivan mystistä näin ulkopuoliselle. Sen muista että se lindalinda myrkytti ilmapiirin aikoinaan totaalisesti täällä, mutta että asialla on joku muukin? Kunhan kysyn ei tarvi vastata jos vastaus ei ole asiallinen.

        huomiota lindaan, ei ole paikalla.
        tämän palstan ongelma on otakoppi.


      • ---
        Lopen kyllästynyt kirjoitti:

        Kyseinen heppu vastailee itselleen rekkaamattomana puskista ja kuvittelee luovansa vaikutelman, että palstalla olisi häntä kohtaan sympatiaa tuntevia henkilöitä. Todella läpinäkyvää. Pahinta tuollaiselle narsistille on kun kukaan ei vastaa hänen kirjoituksiin ja hän itse joutuu päivästä toiseen vastaamaan itselleen käyttäen lukuisia sivupersooniaan :)

        kun ei noteraa tällaista kiusa-kopittelijaa millään tavalla, eikä vastaile hänelle.
        luulisi vituttavan linkitellä musiikkia joka viestiin,
        kun palkaksi saa syvää halveksuntaa.
        uskovaisten elämä ei ole helppoa.


      • vielä tyhmempi
        --- kirjoitti:

        kun ei noteraa tällaista kiusa-kopittelijaa millään tavalla, eikä vastaile hänelle.
        luulisi vituttavan linkitellä musiikkia joka viestiin,
        kun palkaksi saa syvää halveksuntaa.
        uskovaisten elämä ei ole helppoa.

        Siis ihanko te perustatte luotettaviin todisteisiin nuo väittämänne vai heijastelette omaa mielikuvitusta ja vainolaisteorioitanne tuohon typpiin. Jaa-a pitää miettiä kummasta nämäkin vastaukset kertoo enemmän- vastaajistako vai tuosta koppimiehestä. Mistä te tiedätte että vastaa omiin viesteihinsä ja jos vastaa niin siinäpä vastaa! Keltä se on pois? Enpä välitä enää perehtyä tähän enempää. Kirjoittakaa runoja joita viitsii joskus käydä lukemassa.


      • Arska Raaka
        vielä tyhmempi kirjoitti:

        Siis ihanko te perustatte luotettaviin todisteisiin nuo väittämänne vai heijastelette omaa mielikuvitusta ja vainolaisteorioitanne tuohon typpiin. Jaa-a pitää miettiä kummasta nämäkin vastaukset kertoo enemmän- vastaajistako vai tuosta koppimiehestä. Mistä te tiedätte että vastaa omiin viesteihinsä ja jos vastaa niin siinäpä vastaa! Keltä se on pois? Enpä välitä enää perehtyä tähän enempää. Kirjoittakaa runoja joita viitsii joskus käydä lukemassa.

        koppimiehet ottaneet itselleen oikeuden arvostella muita, mutta heitä (otakoppi lissu monet muut tekaistut nikit)kohtaan negatiivisen palautteen antaminen ei käy. He tietävät asiat paremmin ja suuressa viisaudessaan laupiaat samarialaiset yrittävät ohjata meitä eksyneitä mustia lampaita :D:D


      • e--e--e
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Ja toisekseen minä en arvostele toisten runoja, juuri sitä varten, koska jos arvostelen niin
        heti teidänlaisenne homekorvat on spämmäämässä niitä omilla sepostuksilla !

        Menkää pois jos ette osaa runoilla !

        Terkuin (*J*)

        siitä mikset arvostele toisten runoja :(
        eiköhön itserakkautesi ole se suurin syy :))
        haluat olla paras ;(


      • e--e--e
        Kopittelija007 kirjoitti:

        Olen saanut myös näistä "alakoululaisen sepostuksista" myös paljon positiivista kannustusta
        jopa yksityisviestein galleriaan ja se kannustaa minua jatkamaan tätä "harrastustani" ! :)))

        Olen aina sanonut, että minun runoni voi kyllä ohittaa sujuvasti jos ei huvita lukea ! UGH

        oletko sinä saanut kannustusta?
        multinikki voi kirjoitella itse sinne galleriaan :))
        tällä palstalla sinun kannatuksesi on nolla.


      • Lopen kyllästynyt
        Arska Raaka kirjoitti:

        koppimiehet ottaneet itselleen oikeuden arvostella muita, mutta heitä (otakoppi lissu monet muut tekaistut nikit)kohtaan negatiivisen palautteen antaminen ei käy. He tietävät asiat paremmin ja suuressa viisaudessaan laupiaat samarialaiset yrittävät ohjata meitä eksyneitä mustia lampaita :D:D

        paremman runoilijan (otakoppi) omahyväiseen neuvomistyyliin. Tämä palstan on kaikille runokirjoittajille, eikä pelkästään kopittelijan temmellyskenttä.


      • e--e--e kirjoitti:

        oletko sinä saanut kannustusta?
        multinikki voi kirjoitella itse sinne galleriaan :))
        tällä palstalla sinun kannatuksesi on nolla.

        Lukisin niin mielelläni ! :)))


      • Lopen kyllästynyt kirjoitti:

        paremman runoilijan (otakoppi) omahyväiseen neuvomistyyliin. Tämä palstan on kaikille runokirjoittajille, eikä pelkästään kopittelijan temmellyskenttä.

        Minä olen samaa mieltä !
        Minullakin on galleriassa hyviä runoja... :D

        http://www.youtube.com/watch?v=2EZzk-3i0BA


      • Epis-tä
        Maistuisko kirjoitti:

        Lukisin niin mielelläni ! :)))

        nimimerkkilläsi löydy ainuttakaan runoa palstalta.
        Sen sijaan paljon turhaa kommentointia.



      • Pyhä Sylvi
        Maistuisko kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/6971797/thread

        Todistit samalla todeksi väitteen, että vastailet omiin viesteihisi :)
        Mene nyt hyvä mies, vaikka vähäksi aikaa ulos (vaikka pariksi vuodeksi) tältä palstalta, on niin hieno ilmakin ja elämä ilman nettiä se vasta on elämisen arvoista.


      • Pyhä Sylvi kirjoitti:

        Todistit samalla todeksi väitteen, että vastailet omiin viesteihisi :)
        Mene nyt hyvä mies, vaikka vähäksi aikaa ulos (vaikka pariksi vuodeksi) tältä palstalta, on niin hieno ilmakin ja elämä ilman nettiä se vasta on elämisen arvoista.

        Viisas ymmärtää... :))


      • Pyhä Sylvi
        Maistuisko kirjoitti:

        Viisas ymmärtää... :))

        Ja hölmölle ei voi selittää miksi se on hölmö, kun se ei ymmärrä sitä.


      • Pyhä Sylvi kirjoitti:

        Ja hölmölle ei voi selittää miksi se on hölmö, kun se ei ymmärrä sitä.

        kun tunne on molemminpuolinen... :)))

        Oikein Rakkaudellista päivää sinulle.. Pyhä Sylvi... :D


      • lueskellut

        tuolla otakopin runoissa otakoppi itse kun kukaan muu ei juuri
        ole vastaillut vai mitä tarkoitat kun sanot otakopin vastailevan itselleen?


      • %)
        lueskellut kirjoitti:

        tuolla otakopin runoissa otakoppi itse kun kukaan muu ei juuri
        ole vastaillut vai mitä tarkoitat kun sanot otakopin vastailevan itselleen?

        Mulle kyllä tuli nyt valitettavasti sama mieleen.


      • lueskellut
        %) kirjoitti:

        Mulle kyllä tuli nyt valitettavasti sama mieleen.

        niin sekaisin sentään ole että omia runojaan viitsisi flaskata ja haukkua?



    • lukija-kin

      mahdu kaikki runoilemaan, älä turhista välitä.

      • :)

        Tulee väkisinkin mieleen, että nuo kopittelijan kiivaat vastustajat tai kenties vastustaja (?) onkin joku hänen tuttu, joka hänet tuntee ja inhoaa.. nuo kummalliset yhteen ihmiseen kohdistuvat henkilökohtaisuuksiin menevät ilkeilyt saivat minut miettimään sitäkin vaihtoehtoa..

        No, joka tapauksessa..tämän pitäisi olla runopalsta ja toivoisin sen sellaisena pysyvän. Minusta, Jokke ja *J* ovat hienoja runoilijoita ja persoonia varmasti kumpainenkin, joten jatkakaa ihmeessä kirjoittelemista. Kauniita ja ajatuksia herättäviä runoja on aina kiva lukea:)


        Tässä hieman mielialan nostetta :))

        http://www.youtube.com/watch?v=xdCrZfTkG1c&feature=related


    • enkelin-tuli^Å^

      harvoin näkee...siis lukea
      tämä on kuitenkin saitti
      johon mahtuu kaikkien kirjoitukset
      joskus on hyvä pitää taukoa
      antaa...pahaolosten purkaa ja aukoa
      hyvää syksyä sulle
      olet ilo lukea mulle.

      Halitus sulle iltaan
      tähdenlentoja kuun siltaan
      eilen näin upean sellaisen.

      • riittää jo.

        Eikö tämän joutavanpäiväisen paskan jauhannan vois jo lopettaa. Tämä ei rakenna ketään osoittaa vain ihmisten pikkusieluisuuden.

        Runoilla saa ja pitää kaikkien jotka sitä haluaa.

        RIIDELKÄÄ MUUALLA !


      • 6+11
        riittää jo. kirjoitti:

        Eikö tämän joutavanpäiväisen paskan jauhannan vois jo lopettaa. Tämä ei rakenna ketään osoittaa vain ihmisten pikkusieluisuuden.

        Runoilla saa ja pitää kaikkien jotka sitä haluaa.

        RIIDELKÄÄ MUUALLA !

        Keskustelu osoittaa oikein hyvin millainen jääräpää kopittelija on ja mitkä hänen tarkoitusperät tällä palstalla ovat. Ei rakentavaa keskustelua vaan jonnin joutavaa tyhjän päiväistä esillä olemista ja huomion herättämistä. Säälittävää!


      • 6+11 kirjoitti:

        Keskustelu osoittaa oikein hyvin millainen jääräpää kopittelija on ja mitkä hänen tarkoitusperät tällä palstalla ovat. Ei rakentavaa keskustelua vaan jonnin joutavaa tyhjän päiväistä esillä olemista ja huomion herättämistä. Säälittävää!

        otakoppi on härkäjääräpää... :D
        Ja kaikki te jotka yritätte epätoivoisesti häätää häntä pois tekemästä omia runojaan
        ja te jotka kokoajan nostatte hänestä spämmiketjuja niin poistukaa koska ette
        tule onnistumaan säälittävissä aikeissanne...
        Monet runoilijat olette jo ajaneet pois mutta otakopin kohdalla ette tule onnistumaan !

        Sorry vaan !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      114
      1772
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1087
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      671
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe