Space Star

M0PO%%

Mulla on toi -02 Mitsu Space Star 1,6 koneella. Alkoi pesun jälkeen "engine check" valo palamaan. Auto toimi kyllä moitteettomasti. Myöhemmin se sammu itekseen ilman toimenpiteitä. Mistä tää vois johtua? Jääkö tästä vikamuistiin joku merkintä? Miten muistin saa nollattua? Kelpaako auto OPD mittauksessa katsastuksessa? Onko tässä ko. autossa OPD 2 tyyppinen pistoke? Mistä saa vikakoodilistan ja mittalaitteen?
Sori että kysymyksiä on näin paljon, mutta kun tää asia on mulle uutta. Kiitokset asiallisista vastauksista jo etukäteen. PS. kyllä tässä vielä ehkä opitaan

4

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on OPD2

tyypin pistoke. Käy merkkiliikkeessä luetuttamassa ja nollaamassa vikakoodit. Ei kustannu kuin noin 40€. Jos virhe ei tule uudestaan,niin auto todennäköisesti hävittää vikakoodin muistista jonkin ajan kuluttua. Syy on todennäköisesti se, että vettä on vain roiskahtanut pesussa johonkin sopivaan paikkaan, mikä on sotkenut jonkin anturin toimintaa hetkellisesti ja näin ollen ei mitään vaarallista.

• MOPO%%

Kiitos!

• spacestarship

johto yöksi ja kytke vaikka ajovalot päälle. Ennen kuin kiinnität akun takaisin sammuta valot ja muut virtalaitteet. Sitten kytke virta päälle ja käytä sähköiset ikkunat ylös alas, kun mittariston varoitusvalot ovat sammuneet kahta lukuunottamatta käynnista auto ja anna käynnin tasaantua vaikkapa minuutin, samalla voit käyttää ylös alas sähköikkunoita uudestaan. Nyt auto on ajovalmis vikamuisti on nollaantunut eikä millään testerillä löydy. ikkunoiden ylösalas käyttäminen kertoo vain niiden olemassaolon ajotietokoneelle ja aktivoi muistitoiminnon = ikkunat nousee kerralla ylös hipaisusta. (aktivoituu itsestään kyllä myöhemminkin).

• ladamies nro 185

No ei siinä auta muu, kuin käyttää huollossa tai vaihtaa autoa. Onkos se muuten bensa vai diisseli? Osta Lada, niin saat huolettomia kilometrejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8063
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5667
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5013
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4953
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2677
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2368
    Aihe