tracker 400 (kallis)

rahastusta

Tracker gps koiratutkan käyttö on todella kallista,kun olet lataillut kartat puhelimeesi muista että kartat toimivat vain siinä puhelimessa,jos ostat uuden puhelimen joudut ostamaan kaikki kartat uudestaan,lisäksi uusia ohjelmaversioita tulee jatkuvasti ja näitä päivittäissä ja kavereiden koiria lisätessä tulee kalliita ongelmia kun joudut soittamaan sinne pe------n neuvontaan kun olet tehnyt jonkin pikku virheen näitä suhratessa, eikä sieltä ole saanu kun ison lisän puhelinlaskuun,nyt houkuttevat uusia käyttäjiä ilmaisella vuoden lisenssillä, jos jatkat ohjelma alk 199,panta 699 ja tietysti puhelin ja kaksi datapakettia ja 39 euron lisenssi.Tämä on tehty tarkoituksella kokonaisuudessaan hankalaksi käyttää,tässä on sitä rahastuksen makua. Kun tällaisia ohjelmia suunnitellaan ja kehitellään pitäisi olla näiden tietokonenörttien mukana joku kokenut metsästäjä testaamassa näiden laitteiden käyttöä ettei niistä tulisi liian vaikeita käyttää,näin uudesta teknologiasta saisi nauttia myös kokeneet metsämiehet,eikä tarttisi noitua kun ei taaskaan pelaa kun tekstiviestillä,tämä live ohjelma on toki todella hyvä silloin kun toimii,viime syksynä pohjoiskuhmossa pätki luvattoman paljon,pahimmillaan ainaski kymmenen kertaa tunnissa.Panta tuli oulunsalosta huollosta,lappu mukana, on testattu että toimii, ei toiminu, soitin olivat väärin ohjelmoineet.panta ulos virta päälle parin tunnin kuluttua se toimi.

6

1695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kainuun ukko

GPS-pannan pitäisi olla sellainen, että lähetin ja vastaanotin olisi riippumaton puhelinoperaattoreiden rahastuksesta.

• CC

Hommaa Garmin Astro.

• on olemas

jos haluu niin voi ostaa suomesta sellasen ku garmin astro jollo ollaan suorassa livessä koiran ja isännän tai usen isännän kanssa. muka laiton mutta kaikki myy ja huoltaa. joo mäkin alan kypsyyn tota trackerin porukkaa kohtaa. oli hyvä aikanaan kun toi harava mallit kehiin mutta nyt ovat jo pahasti pihalla. meijän porukassa mulla ja eräällä toisella tracker ja ja sitten osal ultrapoint ja vielä lisäksi osalla easygo. jos ammatti metsä niin paras viimene. tracker ja pointti liki tasois mutta toi kartta politiikka harmittaa. mulla kestää puhelin noin 1 vuoden ja kaikki menee..... voi olla että vaihdan easygohin......jos nyt tracker älyys....

• tuohon kalliiseen trackeriin saattaa siis tulla vika ja aivan samalla lailla siihen vielä kalliimpaan koiraankin saattaa tulla vika. On se perseestä ku rahat menee mutta laitteet ei toimi. Näin se hirvi-Einari ajattelee.

• cc

Onkos tämä analyytikkö hirvenmetsästystä vastaan ?

Jos ei hirviä ammuttaisi yhtään paljonko ihmisiä kuolisi hirvikolareissa ?

• kkkmies

Mulla hajos puhelin ja olin latannu karttaa, no olin sinne Trakkerille yhteydessä ja ne hyvitti mun kartat, sanovat että se on normaalia että tekee niin jotta säilyy asiakkaalla hyvä mieli.

Minä oon ollu tosi tyytyväinen Trakkeriin, toki se kannattaa opetella mutta näkee että sen on suunnitelleet sellaset jotka viettää paljon aikaa koiran kanssa kokeissa ja metsällä, ehkä sellaselle joka käy harvon metällä voi olla monipuolisuuvessaan vähän muistelemista.

Minä käytän koiraa jopa 5 kertaa viikossa metällä, monesti on kaksi koiraa mukana. Trakkeri on tosi joutusa käytellä jos pitää useampaa koiraa seurata. Pari näppäimen painallusta ja katot toista koiraa. Ne pikanapit kannattaa opetella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      204
      11444
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      135
      10876
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      234
      6232
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      188
      5045
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3496
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3485
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2343
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      303
      1886
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      9
      1734
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1644
    Aihe