Kun naisasiasta puhutaan, äänessä ovat naiset. Aivan oikein. Kun miesasiasta puhutaan, äänessä ovat naiset. Vaikka palstalla juuri nyt onkin muutama naisia koskeva aloitus, niin miesten määrittely noin yleensä on kyllä naisten hommaa. Jos nyt tehtäisiin tällä kertaa niin, että mies määrittelee miehen.
Kaikki miehet ovat: sohvaperunoita, saamattomia vätyksiä, alkoholisteja, ylipainoisia, pettureita, hyväksikäyttäjiä, epäsiistejä, tyhmiä, valehtelijoita, välinpitämättömiä ja epäluotettavia.
Paitsi minä.:-D)))))))))))))))))))))))))))
Kaikki miehet ovat!
115
651
Vastaukset
- HTZA
Minun ei enää tarvikkaan.
H.sanat suustasi. Kuule nyt, sua tarvitaan just nyt ennen kuin femakot tekee intervention palstalle.:-D))
- G.J
tarvitaan aina ;-)
Teotwawki kirjoitti:
sanat suustasi. Kuule nyt, sua tarvitaan just nyt ennen kuin femakot tekee intervention palstalle.:-D))
meillä onkin hyvä vahvistus, jonka sinäkin tunnet.
Mä kerron sulle gallerian kautta, kun et sä kuitenkaan muuten sitä keksi.Anceli kirjoitti:
Mä kerron sulle gallerian kautta, kun et sä kuitenkaan muuten sitä keksi.anna tulla vain.
Teotwawki kirjoitti:
anna tulla vain.
kirjoittamassa, mee lukemaan. Käski muuten sanoa terveisiä, ne unohtuivat, tulevat tässä.
Anceli kirjoitti:
kirjoittamassa, mee lukemaan. Käski muuten sanoa terveisiä, ne unohtuivat, tulevat tässä.
terkuista ja vastaus on luettavissa.
- Minor one
tosissassi ton Teon ystävä? Hatsa? Mihin tarvitset? Kysyn tosissani.
tsau:Friidu - soramarsalkka
Anceli kirjoitti:
Mä kerron sulle gallerian kautta, kun et sä kuitenkaan muuten sitä keksi.täällä vahvistuksia tarvitaan.
leirejä perustetaan soramarsalkka kirjoitti:
täällä vahvistuksia tarvitaan.
leirejä perustetaanTeon femakkoja koskevaan viestiin vastasin, että naisia on tullut yksi lisää.
Kyllä te jaksatte vääntää, minä en ainakaan perusta mitän leirejä.
Eiköhän noita kerhoja sun muita porukoita ole jo ihan tarpeeksi.
- k/k
Sen vessanrenkaan ja sen sinäkin jätät ylös,myönnä pois.
suoralta kädeltä. Sitä paitsi asun yksin, paitsi silloin, kun olen naisystäväni luona.:-D)))))
- Anjaniina.
ja kaivaa nenäänsä liikennevaloissa
en oo koskaan tajunnut!
Mun miestä se on hyvä, että mies nostaa sen ylös.
Ei oo iso homma laittaa se takas alas kun ite tarvii veskiä.
Sitten riipois, jos ite istuis pissapisaroiden päälle.- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
:-D))
hieno nainen ei kaiva KOSKAAN nenäänsä.Eikä piere.
Miehet pieree! Anjaniina. kirjoitti:
ja kaivaa nenäänsä liikennevaloissa
En ylety sieltä sinun nenääsi kaivamaan.
Anjaniina. kirjoitti:
Miehet pieree!Niin, sekin oli tutkittu että miesten pierut ovat kuuluvampia mutta naisten haisevat paljon pahemmilta.
- Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Niin, sekin oli tutkittu että miesten pierut ovat kuuluvampia mutta naisten haisevat paljon pahemmilta.
koska naiset ei piere!
Eikä röyhtäile. Anjaniina. kirjoitti:
Miehet pieree!sekä kaivavan nenäänsä liikennevaloissa, että kuullut naisen pierevän.:-D))))
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
sekä kaivavan nenäänsä liikennevaloissa, että kuullut naisen pierevän.:-D))))
porukassa sä oikein liikut?
*puistelee surullisena päätään* - Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
En ylety sieltä sinun nenääsi kaivamaan.
kuitenkin.
Olet sinä niin sinnikko... Anjaniina. kirjoitti:
porukassa sä oikein liikut?
*puistelee surullisena päätään*kaivavan nenäänsä liikennevaloissa, emme automaattisesti ole samassa porukassa. Mitä tulee siihen pieremiseen, siihen en anna yksityiskohtaista selitystä.
- k/k
minttupuu kirjoitti:
en oo koskaan tajunnut!
Mun miestä se on hyvä, että mies nostaa sen ylös.
Ei oo iso homma laittaa se takas alas kun ite tarvii veskiä.
Sitten riipois, jos ite istuis pissapisaroiden päälle.Olla onnellinen kun yks nainen on järkevä täs asias.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
kaivavan nenäänsä liikennevaloissa, emme automaattisesti ole samassa porukassa. Mitä tulee siihen pieremiseen, siihen en anna yksityiskohtaista selitystä.
eipä sitte mitään oel todistettu.
Sitä heitellään villiä väittämiä, eikä minkäänlaisia tutkimustukosia, empiirisiä tai muitakaan, ole esittää.
Epäuskottava.
Puhut vaan! Anjaniina. kirjoitti:
koska naiset ei piere!
Eikä röyhtäile.No sitten olen sekaantunut eläimeen 22 vuoden ajan. Toivottavasti rikos on jo vanhentunut...
Anjaniina. kirjoitti:
eipä sitte mitään oel todistettu.
Sitä heitellään villiä väittämiä, eikä minkäänlaisia tutkimustukosia, empiirisiä tai muitakaan, ole esittää.
Epäuskottava.
Puhut vaan!tieteellistä tutkimusta selkänojaksi tällekin jutulle. Hitto, mistä mä sen nyt kaivan.
- Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
ihan vain sinun mieliksesi...
ihan hiki tuli, niin säikähdin... ;)))
Oleksä...kunnossa? - Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
tieteellistä tutkimusta selkänojaksi tällekin jutulle. Hitto, mistä mä sen nyt kaivan.
ja sitten vielä turhapuromaisesti todistus kaikilta naisilta, jotka ei piere.
Anjaniina. kirjoitti:
ja sitten vielä turhapuromaisesti todistus kaikilta naisilta, jotka ei piere.
etkö nähnyt BBC:n dokumenttia Totuus ruoasta? Siinä laitettiin kahdelle amerikkalaiselle ilmapussit vuorokaudeksi vartaloihin. Sillä mitattiin suolistokaasujen tilavuutta/vuorokausi. Toinen oli nainen ja toinen mies. Yli kolme litraa sitä tuli molemmilta. Siinä sinulle todistusta.:-D)))))))))
yohuuhkaja kirjoitti:
No sitten olen sekaantunut eläimeen 22 vuoden ajan. Toivottavasti rikos on jo vanhentunut...
anna periksi, vaikka juuri todistin, että naisetkin pierevät.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
etkö nähnyt BBC:n dokumenttia Totuus ruoasta? Siinä laitettiin kahdelle amerikkalaiselle ilmapussit vuorokaudeksi vartaloihin. Sillä mitattiin suolistokaasujen tilavuutta/vuorokausi. Toinen oli nainen ja toinen mies. Yli kolme litraa sitä tuli molemmilta. Siinä sinulle todistusta.:-D)))))))))
ei riitä.
Huhupuhetta.
Mitään sellasta en ole nähny! Enkä toissailtasta ohjelmaa...
Joo, mut tää tästä aiheesta.
Lähden touhaan jotain muuta.
Katsomaan tuota kehräävää rukkia pihalla, jospa kävis vaikka huviajon ja sit saunaan. - G.J
yohuuhkaja kirjoitti:
Niin, sekin oli tutkittu että miesten pierut ovat kuuluvampia mutta naisten haisevat paljon pahemmilta.
nyt tähän väliin, koska olen kuullut että siat muistuttavat eniten ihmistä ihan tuolla geenipuolella ja ovat tarvittaessa kaikkiruokaisempiakin kuin ihmiset (koska niille kelpaa yhtälaille tuores liha kuin ihan äärimmilleen tai väärin raakakypsennetty liha, lisäksi ne syövät ihmisen lailla emäksiset ja happamat ruoka-ainekset sekaisin ja sitten niiden pierut ne vasta h a i s e v at, suorastaan lemuavat. Kumpaakohan sukupuolta enemmän verrataan sikaan?????????????????? :-) öyh
Anjaniina. kirjoitti:
ihan hiki tuli, niin säikähdin... ;)))
Oleksä...kunnossa?Jessus sentään, mitä kuntoa sä tarkoitat?
*tarraa lompakkoonsa*G.J kirjoitti:
nyt tähän väliin, koska olen kuullut että siat muistuttavat eniten ihmistä ihan tuolla geenipuolella ja ovat tarvittaessa kaikkiruokaisempiakin kuin ihmiset (koska niille kelpaa yhtälaille tuores liha kuin ihan äärimmilleen tai väärin raakakypsennetty liha, lisäksi ne syövät ihmisen lailla emäksiset ja happamat ruoka-ainekset sekaisin ja sitten niiden pierut ne vasta h a i s e v at, suorastaan lemuavat. Kumpaakohan sukupuolta enemmän verrataan sikaan?????????????????? :-) öyh
Jukoliste! :-D
- Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Jessus sentään, mitä kuntoa sä tarkoitat?
*tarraa lompakkoonsa*pihtari
*tuhisee*
Mieskuntoa.
*valehtelee* - Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
anna periksi, vaikka juuri todistin, että naisetkin pierevät.
se vitsi olikin, kun et kyennyt todistamaan...vaikka olet uskovainen mies ;)
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
:-D)
niin tai näin...
Anjaniina. kirjoitti:
se vitsi olikin, kun et kyennyt todistamaan...vaikka olet uskovainen mies ;)
Olenko minä uskovainen? Mistä tuo juolahti mieleesi?
- Niksinirkka
yohuuhkaja kirjoitti:
Etpä kertonut tutkimustulosten loppua .
Naiseten päästöt haisevat pahemmilta mutta miehet päästelevät orvokeitaan hartaasti
ja tiheään.
Naiset ja miehet näin ollen ovat tasa-arvoisia peräpäästään sillä vuorakauden saldo
on yhtäläinen.
- mitäkä mies
Itseatäni: Päissään kuin käki,tyhmä kuin aasi tai sapas,syö kuin hevonen.
Milloin on nähty käki päissään? eikä aasi ole tyhmä ja hevonen syö vähän kerrallaan:)))))mutta käki on kerran ollut päissään. Nimittäin papukaija G. Pula-aho meni kerran tuuraamaan käkeä käkikelloon ja muistaakseni oli päissään kuin käki.
- mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
mutta käki on kerran ollut päissään. Nimittäin papukaija G. Pula-aho meni kerran tuuraamaan käkeä käkikelloon ja muistaakseni oli päissään kuin käki.
Tuuraaja oli päissään "kuin käki" mutta käki oli todellisuudessa vain estynyt tekemästä työtään,tai oli keksinyt ryyppäämiselleen tekosyyn:)))
mitäkä mies kirjoitti:
Tuuraaja oli päissään "kuin käki" mutta käki oli todellisuudessa vain estynyt tekemästä työtään,tai oli keksinyt ryyppäämiselleen tekosyyn:)))
tulee sanonta, että on päissään kuin käki. Käki oli jurrissa, mutta tuuraaja oli vielä enemmän. Kukkuikin ihan väärään aikaan.
- mitäkä mies
Teotwawki kirjoitti:
tulee sanonta, että on päissään kuin käki. Käki oli jurrissa, mutta tuuraaja oli vielä enemmän. Kukkuikin ihan väärään aikaan.
Että käki oli sittenkin humalassa.Armeijassa minulla oli kaksi käkeä taskussa,tai luulen niin,kun vääpeli huusi minulle täyttä kurkkua,KÄET POIS TASKUISTA:))))))))
mitäkä mies kirjoitti:
Että käki oli sittenkin humalassa.Armeijassa minulla oli kaksi käkeä taskussa,tai luulen niin,kun vääpeli huusi minulle täyttä kurkkua,KÄET POIS TASKUISTA:))))))))
Itä-Suomesta. Tai mistä minä tiedän, kun en ole mikään etymologi.:-) Meillä oli santsarina Auk:ssa yksi kessu Ylämyllyltä, joka käytti samanlaista kieltä. Ja mistä pirusta sen tietää, vaikka olisimme olleet intissä samaan aikaan samassa paikassa.
Niin, satako kertaa olen tältäkin palstalta oppinut etten minä mikään mies ole.
- G.J
Teotwawki kirjoitti:
luulin, että juuri sinä olet mies.??????
koska hänellä on mielenmaltti ja hymynkare viiksien alla piilossa totisimmillaankin
G.J kirjoitti:
koska hänellä on mielenmaltti ja hymynkare viiksien alla piilossa totisimmillaankin
hyvin tiedät, niin onko hänellä kalapuikkoviikset?
Tuo antamasi määritelmä pudotti taas minut jonnekin ongelmajätteiden joukkoon, nainenkaan kun en ole.
- Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Tuo antamasi määritelmä pudotti taas minut jonnekin ongelmajätteiden joukkoon, nainenkaan kun en ole.
ojentaa auttavan käden ;))))
Kömmi pois ;))) - G.J
Teotwawki kirjoitti:
hyvin tiedät, niin onko hänellä kalapuikkoviikset?
on uudistetulta horoskooppimerkiltään kala eli kuha ja olen siten jäävitty ulos oikeuvesta ottamaan esille tuomaasi kysymyskseen kantaa puoleen tai toiseen edes abstraktilla tasolla .
G.J kirjoitti:
on uudistetulta horoskooppimerkiltään kala eli kuha ja olen siten jäävitty ulos oikeuvesta ottamaan esille tuomaasi kysymyskseen kantaa puoleen tai toiseen edes abstraktilla tasolla .
kuka minun naisystäväni on.:-D))))))))))
Anjaniina. kirjoitti:
ojentaa auttavan käden ;))))
Kömmi pois ;)))Ei tarvitse auttaa. Määritelmähän sen ratkaisee eikä kenenkään subjektiivinen näkemys.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
päältä vai?
pöllön olisin kaivellut sieltä roskakasasta, mutta se jää mieluummin sinne ,)
Anjaniina. kirjoitti:
pöllön olisin kaivellut sieltä roskakasasta, mutta se jää mieluummin sinne ,)
ottanut oikein hoivattavaksi haavoittuneen huuhkajan. Anjaniinan lintuhoitola Oy. :-D))))))))))
yohuuhkaja kirjoitti:
Ei tarvitse auttaa. Määritelmähän sen ratkaisee eikä kenenkään subjektiivinen näkemys.
aloituksesta ja sehän kuin jumalan sanaa.:-D)))))
- G.J
Teotwawki kirjoitti:
kuka minun naisystäväni on.:-D))))))))))
on sukkela heppu, miun erosta on virallisesti vasta vuosi, joten miu ei erehy laastarilinjalle, parisen vuotta vielä mietin ennen kuin psykee vapautuu riittävästi, paitsi hmmm, hmmmm, .... on yksi joka on dynamiittia kaikille padoilleni vaan hää ei sitä tiedosta
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
ottanut oikein hoivattavaksi haavoittuneen huuhkajan. Anjaniinan lintuhoitola Oy. :-D))))))))))
kai tuo olis menny tässä seassa.
Varikset ja harakatkin olen ruokkinut niin paksuiksi, ettei ne jaksa nousta lentoon...rähisevät vaan kylän kissoille ;)
Mutta tuo pöllö on hankalampi tapaus, se vastustaa kaikkia yrityksiä kokeilla sen pörssin paksuutta...
Ties mistä kaikesta se läpsii näpeille ;))) Teotwawki kirjoitti:
aloituksesta ja sehän kuin jumalan sanaa.:-D)))))
Katos vaan, ateistinkin jumala löytyy peilistä...
G.J kirjoitti:
on sukkela heppu, miun erosta on virallisesti vasta vuosi, joten miu ei erehy laastarilinjalle, parisen vuotta vielä mietin ennen kuin psykee vapautuu riittävästi, paitsi hmmm, hmmmm, .... on yksi joka on dynamiittia kaikille padoilleni vaan hää ei sitä tiedosta
ystäväiseni, siitä se alkaa.:-)
yohuuhkaja kirjoitti:
Katos vaan, ateistinkin jumala löytyy peilistä...
samoin kuin pahin vihollisesi.
Anjaniina. kirjoitti:
kai tuo olis menny tässä seassa.
Varikset ja harakatkin olen ruokkinut niin paksuiksi, ettei ne jaksa nousta lentoon...rähisevät vaan kylän kissoille ;)
Mutta tuo pöllö on hankalampi tapaus, se vastustaa kaikkia yrityksiä kokeilla sen pörssin paksuutta...
Ties mistä kaikesta se läpsii näpeille ;)))tiukemmat otteet, niin kyllä se siitä kesyyntyy.
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
tiukemmat otteet, niin kyllä se siitä kesyyntyy.
käydä itselle huonosti
*Katseelee Teo epäillen*
näin
http://www.livevideo.com/video/D3239C08374F4DED9C56287AD89481D9/kangaroo-fight.aspx Anjaniina. kirjoitti:
käydä itselle huonosti
*Katseelee Teo epäillen*
näin
http://www.livevideo.com/video/D3239C08374F4DED9C56287AD89481D9/kangaroo-fight.aspxmiehiä.:-D
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
miehiä.:-D
en katsonut niin tarkkaan ;)
Ajattelin vaan, et ne on hassun näkösiä ;)))
Törmäsin muuten samalla mukaviin luontodokkareihin, joten jatkankin niitä katselemalla ;)))
Koeta sä saada Friidu rauhottuun Anjaniina. kirjoitti:
en katsonut niin tarkkaan ;)
Ajattelin vaan, et ne on hassun näkösiä ;)))
Törmäsin muuten samalla mukaviin luontodokkareihin, joten jatkankin niitä katselemalla ;)))
Koeta sä saada Friidu rauhottuunkaiken peliin. Nuo otukset taistelevat naaraista.:-)
käteni. Et ainakaan voisi väittää sohvaperunaksi. Vasta itekkin huomasin, käsivarret ruskettuneet mutta ranteista sormiin valkoista. Koko kesän tehnyt töitä pihalla hanskat kädessä.
No asiaan. Ei miestä voi määritellä, sen koommin kuin naistakaan. Se mikä pätee yhteen ei päde toiseen sitten alkuunkaan. Tältä palstalta jo löytyy selviä esimerkkejä.Kyllä miehelle on ihan käypiäkin määritelmiä. Ne ihmiset joilta löytyy Y-kromosomi ovat miehiä.
Tämän määritelmän minäkin täytän.yohuuhkaja kirjoitti:
Kyllä miehelle on ihan käypiäkin määritelmiä. Ne ihmiset joilta löytyy Y-kromosomi ovat miehiä.
Tämän määritelmän minäkin täytän.löytyvät munat, voisi sanoa miehiksi, mutta tämä määritelmä ei aina ole täysin yksiselitteinen.
Teotwawki kirjoitti:
minäpä tein aloituksen kieli poskessa.
sen. Voin silti vastata kieli vain osittain poskessa.
- munaton impi
Teotwawki kirjoitti:
löytyvät munat, voisi sanoa miehiksi, mutta tämä määritelmä ei aina ole täysin yksiselitteinen.
Mitäs kaikkia munia miehessä voi olla? Mitäs tiede sanoo? Täin-ja kihomadon munat, mitä muita? ;))))
Teotwawki kirjoitti:
löytyvät munat, voisi sanoa miehiksi, mutta tämä määritelmä ei aina ole täysin yksiselitteinen.
Ne ovat noita morfologisia määritelmiä joihin ei ole voinut luottaa enää 1960-luvun puolivälin jälkeen...
Kromosomeista löytyy vielä riittävästi pysyvyyttä kun niiden testauksen jälkeen nuo kuulaa työntävät neuvostotäditkin hävisivät julkisuudesta. Toki niissäkin on vaihtelua, Y:tä voi olla yksi tai kaksi, X:ää samoin vaikka seurana olisi yksi Y:kin....munaton impi kirjoitti:
Mitäs kaikkia munia miehessä voi olla? Mitäs tiede sanoo? Täin-ja kihomadon munat, mitä muita? ;))))
sukupuolielimiä kutsutaan kansaomaisesti muniksi.:-D)
yohuuhkaja kirjoitti:
Ne ovat noita morfologisia määritelmiä joihin ei ole voinut luottaa enää 1960-luvun puolivälin jälkeen...
Kromosomeista löytyy vielä riittävästi pysyvyyttä kun niiden testauksen jälkeen nuo kuulaa työntävät neuvostotäditkin hävisivät julkisuudesta. Toki niissäkin on vaihtelua, Y:tä voi olla yksi tai kaksi, X:ää samoin vaikka seurana olisi yksi Y:kin....eipä ole Jarmila Kratotskilovastakaan kuulunut mitään pitkään aikaan. Siis tämä Jarmoksikin kutsuttu juoksija, jolla on edelleen hallussaan useita maailman ennätyksiä.:-D)))))
Teotwawki kirjoitti:
eipä ole Jarmila Kratotskilovastakaan kuulunut mitään pitkään aikaan. Siis tämä Jarmoksikin kutsuttu juoksija, jolla on edelleen hallussaan useita maailman ennätyksiä.:-D)))))
Jarmosta taisi tulla koiraan oloinen steroidien voimalla, kromosomitestit taisi kyllä läpäistä ihan hyvin.
mies-vm56 kirjoitti:
sen. Voin silti vastata kieli vain osittain poskessa.
kun ei näe toisen kasvoja, voi joskus kuvitella, että toinen ei tajunnut vitsiä.:-D)))
yohuuhkaja kirjoitti:
Jarmosta taisi tulla koiraan oloinen steroidien voimalla, kromosomitestit taisi kyllä läpäistä ihan hyvin.
en minä asiaan ole perehtynyt sen vertaa, että voisin sanoa tuohon muuta kuin, että Jarmolla oli hurja parran kasvu.:-)
Teotwawki kirjoitti:
kun ei näe toisen kasvoja, voi joskus kuvitella, että toinen ei tajunnut vitsiä.:-D)))
auta asiaa vaikka näkisi ne kasvotkin. Olen huomannut ihan live-elämässä, että huumorilla esitetyt asiat otetaan usein tosissaan. Enkä usko, että vika aina olisi kuulijan huumorintajussa, vika voi olla tavassani esittää asia ikäänkuin olisin aivan vakavissani. Muistan ikäni kun joskus aikoinaan sanoin lapsista puheen ollen, että kyllä minäkin lapsista tykkään mutta kun se tekotapa on niin inhottava. Ainakaan yksi ei näyttänyt ymmärtävän alkuunkaan.
mies-vm56 kirjoitti:
auta asiaa vaikka näkisi ne kasvotkin. Olen huomannut ihan live-elämässä, että huumorilla esitetyt asiat otetaan usein tosissaan. Enkä usko, että vika aina olisi kuulijan huumorintajussa, vika voi olla tavassani esittää asia ikäänkuin olisin aivan vakavissani. Muistan ikäni kun joskus aikoinaan sanoin lapsista puheen ollen, että kyllä minäkin lapsista tykkään mutta kun se tekotapa on niin inhottava. Ainakaan yksi ei näyttänyt ymmärtävän alkuunkaan.
ymmärtää tyhmempikin, mutta joskus on vaikea tietää, mitä toinen huumorilla tarkoittaa.
- Dorodea
Kaikki miehet ovat ihania :) Mistä ihmeestä noi sohvaperuna ym. jutut tulee, en tunne yhtään sellaista? Missä heitä tapaa, kenen sohvalta? :D
- Dorodea
Teotwawki kirjoitti:
kun miesasiasta puhutaan, äänessä ovat naiset. Itse en täytä määritelmän kriteereitä.:-D)
No et varmaan, sitähän ihmettelinkin, mis muka tommosii miehii :)
Dorodea kirjoitti:
No et varmaan, sitähän ihmettelinkin, mis muka tommosii miehii :)
joidenkin katkerien viestejä, löytyvät nuo elementit niistä. Mehän e m m e ole sellaisia, emmehän;-)
- Dorodea
Teotwawki kirjoitti:
joidenkin katkerien viestejä, löytyvät nuo elementit niistä. Mehän e m m e ole sellaisia, emmehän;-)
Katkeruus on paha juttu, ei koskaan pitäis antaa sille tilaa. Ja kun oikein kaivelee, kaikista löytyy jotain moitittavaa. Mutta miksi keskittyä niihin, kun voi keskittyä hyviin juttuihin. Joten ette ole, olette ihania :)
Dorodea kirjoitti:
Katkeruus on paha juttu, ei koskaan pitäis antaa sille tilaa. Ja kun oikein kaivelee, kaikista löytyy jotain moitittavaa. Mutta miksi keskittyä niihin, kun voi keskittyä hyviin juttuihin. Joten ette ole, olette ihania :)
katkeruus on paha voimavara, jos sen antaa viedä elämää.
- Minor one
Teotwawki kirjoitti:
pelkästään kiero ja kaksinaamainen;)))) ja tietysti vielä kun et mieheksi ole kasvanut henkisesti niin raukkis;)))) Älä ota tätä tosissasi tämä on huumooriii;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tsau:Friidu Minor one kirjoitti:
pelkästään kiero ja kaksinaamainen;)))) ja tietysti vielä kun et mieheksi ole kasvanut henkisesti niin raukkis;)))) Älä ota tätä tosissasi tämä on huumooriii;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tsau:Friiduminut huumorilla höystettynä niin monessa kohdassa, että pakko uskoa, että sinulla on loistava huumorintaju.:-D))))))))))) Kylläpä.
Määrittelysi ei ole tieteellinen fakta. :)))
sillä lailla, että tämä perustuu Timisoaran yliopiston aivan äskettäin julkaisemaan tutkimukseen.:-D))))) Tiedätkö, missä Timisoara on? Älä katso Wikipediasta.
Teotwawki kirjoitti:
sillä lailla, että tämä perustuu Timisoaran yliopiston aivan äskettäin julkaisemaan tutkimukseen.:-D))))) Tiedätkö, missä Timisoara on? Älä katso Wikipediasta.
mutta kerro ihmeessä :)) Kuitenkin yrität nyt jekuttaa mua...en kyllä mene katsomaan Wikipediaa :D
TaikisN kirjoitti:
mutta kerro ihmeessä :)) Kuitenkin yrität nyt jekuttaa mua...en kyllä mene katsomaan Wikipediaa :D
oleva kaupunki. Mypa pelasi juuri vähän aikaa sitten Eurofutista Timisoaraa vastaan, mutta mulle se tuli tutuksi, kun toimin kuljetusalalla. Enkä jekuta, vaan totta puhun.:-D))) Melkein.
- o.tunnus
Mikä mättää elämääs? katkeruusko entinen, kun yrität huumorilla jota ei etes ole ja jos on? se näkyy läpi.
Kaikki miehet ovat: sohvaperunoita, saamattomia vätyksiä, alkoholisteja, ylipainoisia, pettureita, hyväksikäyttäjiä, epäsiistejä, tyhmiä, valehtelijoita, välinpitämättömiä ja epäluotettavia.
Paitsi minä.:-D)))))))))))))))))))))))))))
On kiva lukea ..ja varmaan lisääntyy :)
Hieno aloitus..tietoisesti :)- o.tunnus
Teotwawki kirjoitti:
huumoria, se on ehkä huonosti muotoiltu.:-)
Muodoiltu, ei todellakaan !
Tästä lähtien nimesi on juoru akka ja hameilla olet...miksi petit meidät,? ei naisten tarvitese tietää ....keitä olemme :D o.tunnus kirjoitti:
Muodoiltu, ei todellakaan !
Tästä lähtien nimesi on juoru akka ja hameilla olet...miksi petit meidät,? ei naisten tarvitese tietää ....keitä olemme :Dkuitenkin tietävät. Mullakin on täällä monta ystävää, jotka tietävät tasan tarkkaan, kuka olen.:-)
- Anjaniina.
Teotwawki kirjoitti:
kuitenkin tietävät. Mullakin on täällä monta ystävää, jotka tietävät tasan tarkkaan, kuka olen.:-)
teo...sun huumori tais loppua ensin, lues uudelleen ;)
- minor one
Teotwawki kirjoitti:
kuitenkin tietävät. Mullakin on täällä monta ystävää, jotka tietävät tasan tarkkaan, kuka olen.:-)
näkevät MIKÄ oikeasti olet? Tosi raukkamainen äijä. *Et muuta. Pelkkänä Rakkina tulet myös kuolemaan.
tsau:Friidu - minor one
minor one kirjoitti:
näkevät MIKÄ oikeasti olet? Tosi raukkamainen äijä. *Et muuta. Pelkkänä Rakkina tulet myös kuolemaan.
tsau:Friidulaittaa että, tämän oli sitten humorii.;))))))......DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
tsau:Friidu
- Minor one
on kyllä nainen. Vaikka fudaakin jotain idioottia nivusiin jos tarve niin vaatii...En ole femakko koskaan ollut. Kaukana siitä. Raukkiksia en vaan siedä enkä piipertäjiä;))) Miehet itse ovat opettaneet että, idiootteja älä friidu kuuntele turhaan. Fudaa ensin palleihin ja piirrä sitten otsaan kysy vasta senjälkeen oliks sulla niinku jotain asiaaki? Olen siis vain totellut...en muuta;)))
Mihin hittoon kaikki miehet häipy? - Tuli kumman hiljaista. Siis enhänmä raukkiksia täältä pääse fudaamaan en millään...kuhan heitin läppää....eiks täällä kellään yhtään huumorintajua;))) *En mä tosissani....
tsau:Friidu- Minor one
Teotwawki kirjoitti:
telkkaria, kun uutiset tulee.:-)
siis tosi raukkamaista jengiä. Selvinpäin ei uskalla flaidaa...selityksiä, selityksiä ja kummallisia tekosyitä...Heti ku meikä jää yksin aarenalle nää hyypiöt siis kaikki meikäläisen kimpussa yhtä aikaa...Tulis nyt vetäisin kunnolla nivusiin ja täysillä;))) Siis yhtään tätän palstan raukkamaisista äijistä ei tietenkään MEIKÄLÄISTÄ puolustamassa, akoista puhumattamakaan;))) Se on tämän palstan solidaarisuusperiaate..Niile ku voi tulla naisilta nokka kipeeks, tai naisille vois jäädä jälki otsaan;)))...Siis enhän mä tosissani..tää on vaan sellaista leikkimielistä aikuisten palstahuumoria;)))) Kato *Teo eiks nii et JENGIN voimalla kaikki yhden kimppuun ja tehdään sit vielä jälkikäteen niinku siitä huumorii ja uus aloitus vahinko ettei mun nimimerkin perässä galleriassa enää toi vihree valonappula pala..et pääse niinku ilmoittaa muille oonks paikalla vai enks oo kato puskaradio systeemi ei toimi....;))))
siis tosi raukkamaista jengiä. Selvinpäin ei uskalla flaidaa...selityksiä, selityksiä ja kummallisia tekosyitä...Heti ku meikä jää yksin aarenalle nää hyypiöt siis kaikki meikäläisen kimpussa yhtä aikaa...Tulis nyt vetäisin kunnolla nivusiin ja täysillä;))) Siis yhtään tätän palstan raukkamaisista äijistä ei tietenkään MEIKÄLÄISTÄ puolustamassa, akoista puhumattamakaan;))) Se on tämän palstan solidaarisuusperiaate..Niile ku voi tulla naisilta nokka kipeeks, tai naisille vois jäädä jälki otsaan;)))...Siis enhän mä tosissani..tää on vaan sellaista leikkimielistä aikuisten palstahuumoria;)))) Kato *Teo eiks nii et JENGIN voimalla kaikki yhden kimppuun ja tehdään sit vielä jälkikäteen niinku siitä huumorii ja uus aloitus vahinko ettei mun nimimerkin perässä galleriassa enää toi vihree valonappula pala..et pääse niinku ilmoittaa muille oonks paikalla vai enks oo kato puskaradio systeemi ei toimi....;))))
tsau:Friidumutta mitään flaidausketjua en tästä ajatellut, joten jospa pitäisit ne piikkikorot kiltisti maassa.:-D) Nyt tulee Teemalta tiededokkari, joten palataan.
- Minor one
Teotwawki kirjoitti:
mutta mitään flaidausketjua en tästä ajatellut, joten jospa pitäisit ne piikkikorot kiltisti maassa.:-D) Nyt tulee Teemalta tiededokkari, joten palataan.
missä sun huumorintaju on jäbä? Täähän on pelkkää Stadilaisten kevyttä läpän heittoa vaa eikä mitään flaidausta pitäishän sun Stadilainen jäbä ku oot tää tsennata?? Ilman selityksii...mut taidatki olla landelta ....enhän mä tosissasi;)))) Mitä sä nyt noin pikkusielunen paskiainen taas olet? Juokset heti pakoon, ku joku friidu vähän sun olemantonta miehistä itsetuntoasi kolauttaa...Kato mieshän jos, oikeesti kestää kyllä huulenheittoa;))) Mut taidat olla vielä keskenkasvuinen pentu....mee kasvamaan;))))ensin mieheks ennen kuin aloitat vastaavia typeriä aloituksia siis huumorimielessä;)))) kato elämähän se aina vaa kaikille huumoriii.....humoriii tsenaaks. Vai piirränkö nättiin otsaan...mut fudaan palleihin sitä ennen ja täysillä;))) vai laitetaaks varmuuden vuoks vielä nää DDDDD merkit et menee sullaki jotain jakeluun... mut en mä tosissani...
missä sun huumorintaju on jäbä? Täähän on pelkkää Stadilaisten kevyttä läpän heittoa vaa eikä mitään flaidausta pitäishän sun Stadilainen jäbä ku oot tää tsennata?? Ilman selityksii...mut taidatki olla landelta ....enhän mä tosissasi;)))) Mitä sä nyt noin pikkusielunen paskiainen taas olet? Juokset heti pakoon, ku joku friidu vähän sun olemantonta miehistä itsetuntoasi kolauttaa...Kato mieshän jos, oikeesti kestää kyllä huulenheittoa;))) Mut taidat olla vielä keskenkasvuinen pentu....mee kasvamaan;))))ensin mieheks ennen kuin aloitat vastaavia typeriä aloituksia siis huumorimielessä;)))) kato elämähän se aina vaa kaikille huumoriii.....humoriii tsenaaks. Vai piirränkö nättiin otsaan...mut fudaan palleihin sitä ennen ja täysillä;))) vai laitetaaks varmuuden vuoks vielä nää DDDDD merkit et menee sullaki jotain jakeluun... mut en mä tosissani...
tsau:Friidumutta galleriaani tulvii viestejä, joissa pyydetään, että yritä nyt Teo saada se Friidu rauhoittumaan. Miksi, kysyn minä???????? Mitäs kivaa meillä täällä olisi ilman noin hauskaa tyyppiä
- raapii päätään
Teotwawki kirjoitti:
mutta galleriaani tulvii viestejä, joissa pyydetään, että yritä nyt Teo saada se Friidu rauhoittumaan. Miksi, kysyn minä???????? Mitäs kivaa meillä täällä olisi ilman noin hauskaa tyyppiä
Jaahas eli gallerioissa supistaan muista kirjoittajista ja nyt kaikki miettii, kuka kuuluu ryhmään "meillä".
:-)))))) - hamehame
Teotwawki kirjoitti:
mutta galleriaani tulvii viestejä, joissa pyydetään, että yritä nyt Teo saada se Friidu rauhoittumaan. Miksi, kysyn minä???????? Mitäs kivaa meillä täällä olisi ilman noin hauskaa tyyppiä
halpamainen vai auttamattomasti tyhmä?
- Adria
Teotwawki kirjoitti:
Lukaisin valikoiden tätä ketjua läpi monenlaisin miettein, tai no, mitä näitä miettimään, pitäis ensin olla siihen edellytykset.
Kun en mitään mistään tajua, niin tämä sopii hyvin samaan sarjaan, eli
elvistely galleriaan tulleista viesteistä. Minä näen ne senverran privoiksi, etten niistä paljon puhuisi. Ei osoita kovin suurta fiksuutta julistaa privaviestien tulvivan galleriaansa, vaikka sitten tulvisikin.
Juu olen kateellinen, kiva jos mullekin joskus jotain tulis. Dee dee. - Deedeeee
hamehame kirjoitti:
halpamainen vai auttamattomasti tyhmä?
hän on pätemisentarpeinen tyhmä.
Adria kirjoitti:
Lukaisin valikoiden tätä ketjua läpi monenlaisin miettein, tai no, mitä näitä miettimään, pitäis ensin olla siihen edellytykset.
Kun en mitään mistään tajua, niin tämä sopii hyvin samaan sarjaan, eli
elvistely galleriaan tulleista viesteistä. Minä näen ne senverran privoiksi, etten niistä paljon puhuisi. Ei osoita kovin suurta fiksuutta julistaa privaviestien tulvivan galleriaansa, vaikka sitten tulvisikin.
Juu olen kateellinen, kiva jos mullekin joskus jotain tulis. Dee dee.mene galleriaasi katsomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609077IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661380Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut61889Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311708Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696