Esimieheni vihaa minua. Loman jälkeen heti kolmantena päivänä hän esittää huononnoksia asioihini. Samoin hän teki vuosi sitten, muutamalla samalla pilasi työniloni. Miksi hän käyttäytyy näin? Mistä on kysymys?
Olen yrittänyt olla kohtelias ja huomaavainen häntä kohtaan, mutta eikö se riitä. Pelkään, että harkintakykyni pettää vielä jossain kiiretilanteessa.
Suojausta
4
153
Vastaukset
- Nainen55+
Nostan. Ehtisitkö auttaa, asia vaivaa minua kovasti.
- Nainen55+
ja odotan...
Ei hän Sinua vihaa. Hänellä on kotiasiat huonosti ja hän purkaa pahaa oloaan Sinuun. Yritä ajatella asiaa tältä kannalta, niin esimiehen töykeys on helpompi kestää - ja muista tuo otsikossa mainittu suojaus, eli muista pyytää joka päivä töihin mennessäsi suojausta. Jos haluat vielä vahvemman suojan, pyydä arkkienkeli Mikaelia kietomaan sininen viittansa tiukasti ympärillesi, niin ettei mikään paha voi Sinua koskettaa. Tsemppiä Sinulle työelämään!
- Nainen55+
kauniista sanoistasi Cherrykirsikka ja jaksamista Sinullekin. Meitä autettavia kun riittää...
Yritän muistaa voimalauseen: "Olen voimakas, ja arkkienkeli Mikael suojelee minua." Asiani ovat kuitenkin maailmanongelmien rinnalla pieniä vietäväksi itse enkelten enkelille.
Suojausta Sinullekin ja kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834