Olen hölmöyksissäni poistanut Vistan "työpöytä" -pikakuvakkeen ja haluaisin sen toimivan vasemman alakulman minikuvakkeissa näin: Kun on monta ikkunaa päällekäin isolla ruudulla auki niin yhdellä "työpöytä" -painalluksella alakulmasta saan kaikki avoimet ikkunat pienennettyä alapalkkiin.
Normaalin "työpöytä" -pikakuvakkeen luominen ja siirtäminen vasempaan alanurkkaan ei tuo haluttua lopputulosta.
Kuinka siis tuon pikkukuvakkeen loihdin takaisin?
Pieni niksi hukassa.
4
336
Vastaukset
- mikko-on
Valitettavasti en saa loihdittua tuota "Näytä työpöytä" -pikakuvaketta missään uudestaan kun olen sen kerran poistanut.
Mistä vastaus ongelmaan? - findcopy
mikko-on kirjoitti:
Valitettavasti en saa loihdittua tuota "Näytä työpöytä" -pikakuvaketta missään uudestaan kun olen sen kerran poistanut.
Mistä vastaus ongelmaan?Etsi resurssienhallinnassa
Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch -hakemistosta se kuvake ja kopioi se vastavaan oman käyttäjäprofiilisi hakemistoon
Users\käyttäjänimi\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch - findcopy
findcopy kirjoitti:
Etsi resurssienhallinnassa
Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch -hakemistosta se kuvake ja kopioi se vastavaan oman käyttäjäprofiilisi hakemistoon
Users\käyttäjänimi\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick LaunchUsers\käyttäjänimi\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
piti olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200