Olen hölmöyksissäni poistanut Vistan "työpöytä" -pikakuvakkeen ja haluaisin sen toimivan vasemman alakulman minikuvakkeissa näin: Kun on monta ikkunaa päällekäin isolla ruudulla auki niin yhdellä "työpöytä" -painalluksella alakulmasta saan kaikki avoimet ikkunat pienennettyä alapalkkiin.
Normaalin "työpöytä" -pikakuvakkeen luominen ja siirtäminen vasempaan alanurkkaan ei tuo haluttua lopputulosta.
Kuinka siis tuon pikkukuvakkeen loihdin takaisin?
Pieni niksi hukassa.
4
329
Vastaukset
- mikko-on
Valitettavasti en saa loihdittua tuota "Näytä työpöytä" -pikakuvaketta missään uudestaan kun olen sen kerran poistanut.
Mistä vastaus ongelmaan? - findcopy
mikko-on kirjoitti:
Valitettavasti en saa loihdittua tuota "Näytä työpöytä" -pikakuvaketta missään uudestaan kun olen sen kerran poistanut.
Mistä vastaus ongelmaan?Etsi resurssienhallinnassa
Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch -hakemistosta se kuvake ja kopioi se vastavaan oman käyttäjäprofiilisi hakemistoon
Users\käyttäjänimi\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch - findcopy
findcopy kirjoitti:
Etsi resurssienhallinnassa
Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch -hakemistosta se kuvake ja kopioi se vastavaan oman käyttäjäprofiilisi hakemistoon
Users\käyttäjänimi\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick LaunchUsers\käyttäjänimi\AppData\Roaming\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
piti olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274295
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233032Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132554- 462121
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561709Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461636- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201446- 281430
- 951211