Tuossa viikko sitten menin Kuopion K-Rautaan hyvän tarjouksen perässä ,no tiskillä myyjä kertoo että lehti ilmoituksessa on virhe.
Ei tarvitse myydä siihen hintaan ..ammataidotonta jos mitä.
Oma vastaus asiaan oli että eihän asiakkaan tarvitse ostaa mitään mihinkään hintaan enään koskaan mutta kun markkinointi ontuu niin kärsii siinä myyntikin.
Jos ammattitaitoa löytyy niin tilanteen saisi vältettyä ihan helpolla eikä asiakkaalle tule moista liikkeen boikotointia mieleen jos älyää laittaa lapun että alennus erä loppunut kuten lehdessäkin kerrottiin että mihin asti voimassa tai tarjous erää riittää.
No eipä ole ensimmäinen kerta ettei kaupasta saa ostettua tai saa tavaraa käteensä.
No itselleni riittää kolmas huonosti mennyt kauppa samassa putiikissa ja kahteen edelliseen palautteeseen ei edes vastattu.
Nyt ei viitsinyt enään edes laittaa palautetta .
Paikallislehdessä jossa ilmoitus oli ei riittänyt edes muna julkaisemaan huonoa kaupankäyntiä oliko ilmoituksen virhe sitten kenen hyvänsä mutta munattomuus ei ole pelkästään nuoremman sukupolven kaupankäynti tapa vaan yleistynyt komeasti ihan oikeaan kauppaankin.
Onneksi paikkakunnalla löytyy vielä palvelevia rautakauppoja ja PeeÄssäkin aukaisi uuden liikkeen .
K-Rauta ja markkinointi
5
1112
Vastaukset
- 3
Etsitkö mainoksista todennäköisesti virheellisiä ilmoituksia, joiden perässä lähdet kaupoille? Ja vain sen takia, että saisit valittaa? Siis olet jo antanut aiemminkin palautetta, toisin sanoen sinulla ei ole aietta enää ostaa, vaan löytää lisää valituksen aiheita. Onneksi tosiaan voit käyttää muitakin liikkeitä. Tai osta normaalihintaisena, silloin on saatavissa.
- PlopPlop.
Yksinkertainen myyjä ?
Mutta vastaan silti ,en etsi mutta satuin huomaamaan hyvä tarjouksen ja ajattelin käydä ostamassa tuotteen.
Juu onneksi on ja muista saakin halvemmalla kuin K-raudasta...
En ole koskaan ostanut sillä hintaa mitä pyydetään kun kyse on tuotteesta joka maksaa satasia tai tuhansia ..
- älä etsi virheitä
oli virhe niin kaupan ei ole siinä tapauksessa pakko myydä tavaraa ja useinkaan kuluttajat eivät tätä ymmärrä. Sinun tapauksessa paikka oli K-Rauta, mutta ihan samoin on tapahtunut missä tavaratalossa tahansa.
Joskus jopa tyhmät asiakkaat vaativat bussimaksuja tai bensakuluja myös liikkeeltä. Kaikkia torveloita niitä sikiää.- PlopPlop.
Jos loppuunasti mennään.
On muuten maksettu muutaman kerran et silleen.
Jos ammattitaitoinen liike tai myyjä tekee väärin hinnoitellusta tuotteesta hyvän tarjouksen menköön vaikka - mutta tärkein on pitää asiakas ostava asiakkaan eikä mainostamassa liikettä huonosta palvelusta tai muuten vaan asiakkaan kusettamisesta.
Tyhmä liike jättää jollain tavalla asian hyvittämättä joka kolahtaa omaan nilkkaan kuten nytkin kävi ,ostin saman tuotteen toisesta liikkeestä ja 800:n tuotteessa olisi voinut jäädä jopa katettakin jos olisi sen osannut myydä..mutta ei.
Mitä merkitystä muuten hinnoittelulla on jos se ei päde ?
Ihmiset tekee työtään ja tarkastaa esim kyseiset ilmoitukset ja virhestä ei sinun mielestä pidä maksaa mutta onneksi on kuluttajasyteemit jotka muuten on yhteiskunnavaroilla ylläpidetyt niin hoitavat moiset jutut ,ei tarvii täyttää kuin pari lipettiä.
Eipä ole tullut vastaan yhtään liikettä joka kauppaa jatkanut jossain muodossa .. - Harhaanjohdettu
On sairaan helppoa vedota esim. virheeseen kun oikea syy on esim. tarjoustuotteen riittämätön saatavuus. Tahallaan ostetaan lidlmäisesti 5kpl tarjoustuotetta ja isolla ilmoitellaan lehdessä. Kuluttajalla on oikeus saada tarjoustuote tarjoushinnalla myöhemmin.
Menin kerran ostamaan Kärkkäiseltä tarjoustuotetta, joka oli tullut voimeen edellisenä päivänä ja jatkui vielä pidempään. Myyjä ylimielisesti vain tokaisi, että ne on myyty jo ajatsitten. Miten tarjoustuote on myyty jo ajatsitten kun se on juuri tullut tarjoukseen. No, eipä tarvi siitä firmasta enää mitään ostaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232638- 1392017
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151332Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971226
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078