Ensimmäinen lapseni kärsii pahasta paniikkihäiriöstä, näetkö onko hänellä mitä valoa näkyvissä. Minun huoleni on niin suuri etten itse pysty tekemään oikein mitään. Oisko yhtään parempaa näkyvissä.
Cherrykirsikalle
2
120
Vastaukset
- 57
nosto
Lapsesi elää nyt vaikeita aikoja, mutta hän selviää niistä kyllä. Hän on itse valinnut elämänläksynsä ennen syntymäänsä niin kuin me kaikki omamme, vaikkemme sitä muistakaan. Älä lakkaa toivomasta ja rukoilemasta, näin pidät hyvät energiat liikkeellä ja kuljetat lastasi kohti valoa. Hän löytää lopulta keinot, miten hallita sairautta, vaikkei se täysin koskaan parantuisikaan. Nyt on tärkeää elää päivä kerrallaan, koko elämän ongelmia ei tarvitse eikä voi kerralla ratkaista. Taakka tuntuu pienemmältä kun sen paloittelee ihan pieniksi paloiksi - kun tästä hetkestä selviän, se riittää.
Voimia teille molemmille, rakkaudella cherry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1141761
- 881429
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834