Naiset kadehtivat minua, vaikka en meikkaa enkä pukeudu muodikkaasti enkä värjää hiuksiani lainkaan en siis tällaile milläänlailla. Kulen kirpparilta hankituilla vaatteilla ja asun todella vaatimattomasti siitä huolimatta naiset oikein kihisevät minulle ja sekin vähän mitä minulla on on heidä mielestään liikaa minulla kun ei saisi olla ollenkaan lähimaillakaan hermostuttamassa heidän epävarmaa elämäänsä ja viemässä miehiä heiltä.
En ole vienyt kenenkään miestä, mutta ilmeisesti he niin luulevat kun ulkonäköni on heidän mielestään "lutkan" ulkonäkö. Minulla vain sattuu oleen upeat paksut tummat kihartuvat hiukset ja tummat kaarevat kulmat ja vihreät silmät ja nöpönenä ja pyöreät kasvot ja vauvamainen valkea hyvä iho. En ole edes kovin nuorikaan enää, ja kaikenlisäksi hieman pyöreä, mutta silti olen ilmeisesti jollainlailla uhka heille. Jätän silti sanomatta tässä mitä kaikkea olen elämässäni saanut heidän taholtansa kärsiä ja mitä kaikkea outouksia täällä lähelläni tapahtuu.
En ymmärrä
4
685
Vastaukset
- --
en usko, että se on ulkonäkö, sori vaan. ehkä joku asia käytöksessäsi saa sut vaikuttamaan ihmiseltä, joka panee ketä huvittaa milloin huvittaa, oli varattu tai ei.
- kamalaa
Minulla on aivan samaa juttu!!! Olen vaatimaton ihminen joka ei halua huomiota, pukeudun semmosiin vaatteisiin mistä tykkään ja yritän olla kaikille hyvä ihminen.
Silti muut naiset eivät tee muuta ku sylkeä myrkkyä päälleni, katellisia kun olla ja voi. Kerran sain kuulla että mun pitäisi mennä piilottamaan itteni koska muut naiset ahdistuvat minusta. Se tuntui niin pahalta.
Ku taas meen tosi hyvin toimeen miesten kanssa. En vaa tajuu miksi olen silmätikkuna muille naisille. Koska tiedän sitä että minulla ei ole ärsyttävä luonne, olen monta kerta taas kuullut kuinka ihanaa ihminen olen.
Ehkä muut naiset aistivat sitä että ei ole huono omatunto.
- lasert
Nosta nenä pystyyn ,älä välitä.TEIN minä kaikki loppui ,lopuksi kiitos seisoo..Mies ei koskaan aikuistu,hän vaan vanhenee.
- jk
v ai n iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435