kaikki pätkii

milmil

Ongelma on siis sellainen että yhtäkkiä noin 5 vuotta vanhassa koneessa kaikki on alkanut pätkimään. Äänet ja kuva pätkii jatkuvasti lisäksi kone on ihan törkeän hidas.. Menee entisen minuutin sijaan noin 15 minuuttia käynnistämiseen. Pätkiminen ilmeni kun muutama päivä sitten, kun internet-yhteys katkesi ja yritin korjata sen käynnistämällä koneen uudestaan, mutta kun kone ei suostunut sammumaan vaan oli pitkän aikaa siinä sinitaustaisessa "sammutetaan" ruudussa, niin sammutin koneen virtanappia pohjassa painamalla. Käynnistyksen yhteydessä näkyy myös noin sekunnin uusi ruutu jota ei ennen ole ollut, lukee jotain muistaakseni keltaisella ja valkoisella tekstillä.
Onko ongelmaani mitään muuta ratkaisua kuin koneen formatointi ja kun formatoin niin saako käyttöjärjestelmän mitenkään säilytettyä kun olen näes hävittänyt sen windowsin asentamiseen tarvittavan certificate of authenticityn?
Käyttöjärjestelmä on vista 32-bittinen, jos sillä tiedolla mitään tekee ja RAM muistia on 3gt.
Kiitos vastauksista etukäteen.

1

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korjausasennusta voisi koittaa ja järjestelmän palautusta. Jos Windows Vista ei ole Business tai Enterprise niin sitä ei enää kannata asentaa uusiksi vaan uusi käyttöjärjestelmä tilalle. Joko Windows 7 Professional jos haluaa käyttää Windowsia tai sitten joku muu merkki.

Windows 7 Professionalin tapauksessa kannattaa muistia lisätään 4Gt asti ja asentaa 64-bittinen versio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe