Koneista silleen..

verditti

Kun palstaikonit toisensa jälkeen poistuvat, kuka loukkaantuuneena, kuka treffeille, kuka sammuneena,
kuka yksinkertaisuuttaan, jättää se kentän vapaaksi meille, hieman hienostuneemman egon omaaville miehille.
Pelkään Anjaniinaa ja Nittaa yhtä paljon kuin Htza, mutta muuten olen kunnossa.
Sefua en pelkää!
Pelkään että en jouda vastaamaan kenelleen.

61

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä tiedän

Sinulla on tasan kaksi nimimerkkiä.

• Баба Севера

aina kanntaa laittaa kuulosuojaimet, jos melutaso on korkea. Pyörösahalla pitää aina olla teräsuoja. Vaikka yleisesti onkin uskottu, että pystyssä sojottava teräsuoja lupaa hyvää erektiota, niin se ei tutkimusten perusteella pidä paikkaansa. Silti jostain kumman syystä mahtisonnit(??) pitävät suojalaitetta lähes aina pystyssä.

Mitä Anjaniinaan, Nittaan ja Hatsaan tulee, niin en ole nähnyt mitään syytä pelätä heitä.

Keitä ovat palstaikonit? Ihan oikeasti. Minä en ole havainnut mitään ikoniksi asti yltävää karismaa.

• verditti

En sano maailmaasi köyhäksi, sanon omaani rikkaaksi. Köyhän paras huvitus on vilkas mielikuvitus.
        Ihan oikeasti? On niitä, valtavia persoonia.

• Баба Севера
        verditti kirjoitti:

En sano maailmaasi köyhäksi, sanon omaani rikkaaksi. Köyhän paras huvitus on vilkas mielikuvitus.
        Ihan oikeasti? On niitä, valtavia persoonia.

mutten uusi muualla.

"On niitä, valtavia persoonia."

On on, tottakai on, mutta täällä? Onko niitä täällä?

• Баба Севера kirjoitti:

mutten uusi muualla.

mutta sitten paljastuu, että samanlaisia surkimuksia ovat kuin me muutkin.
        Kuka itsensä ylentää ja niin edelleen, sä uskovaisena ihmisenä varmaan muistat jatkon paremmin ;)))

• Баба Севера
        Anceli kirjoitti:

Kuka itsensä ylentää ja niin edelleen, sä uskovaisena ihmisenä varmaan muistat jatkon paremmin ;)))

"sä uskovaisena ihmisenä varmaan muistat jatkon paremmin"

Niin, että vittuilulinjan otit heti uudella tietokoneellasi.

• Anceli kirjoitti:

oliko nyt ihan pakko mennä paljastamaan mutkin surkimukseks!!
        Nyt kaikki tietää.

:D

• Баба Севера kirjoitti:

"sä uskovaisena ihmisenä varmaan muistat jatkon paremmin"

Niin, että vittuilulinjan otit heti uudella tietokoneellasi.

ollaan harrastettu ennenkin, hyvällä menestyksellä ja aina vaan
        ollaan kavereita. Taitaa olla kolmas vuosi jo menossa :))

• Anceli kirjoitti:

Olet näemmä saanut koneen pelittämään,onks hieno kone?

• minttupuu kirjoitti:

oliko nyt ihan pakko mennä paljastamaan mutkin surkimukseks!!
        Nyt kaikki tietää.

:D

mitään nimiä, sä vaan luulet, että kohdistui sinuun ;))
        Mutta samalla viivalla ollaan, tai olen mä vähän taaempana.

• Баба Севера
        Anceli kirjoitti:

ollaan harrastettu ennenkin, hyvällä menestyksellä ja aina vaan
        ollaan kavereita. Taitaa olla kolmas vuosi jo menossa :))

Mutta ennen et ole sentään uskovaiseksi nimitellyt. Nyt meni liian pitkälle! Tää muistetaan!

• koti-kiusattu kirjoitti:

Olet näemmä saanut koneen pelittämään,onks hieno kone?

voisit tulla katsomaan, kun asuisit vähän lähempänä.
        Tämä on ihan uusi malli, en mie tätä raaski kiinni laittaakaan.
        Acer 7736ZG......... tässä on web-kamerakin.

• Баба Севера kirjoitti:

Mutta ennen et ole sentään uskovaiseksi nimitellyt. Nyt meni liian pitkälle! Tää muistetaan!

jotenkin latistunut, ennen olisit suuttunut paljon enemmän. Onko susta tullut vanha ;)
        Huomenna et enää muista mitään, jos vanhoilla mennään.

• Anceli kirjoitti:

voisit tulla katsomaan, kun asuisit vähän lähempänä.
        Tämä on ihan uusi malli, en mie tätä raaski kiinni laittaakaan.
        Acer 7736ZG......... tässä on web-kamerakin.

Stil nappulaan mä kokeilin omallani ja arkisto täyttys jonkun vieraa ja ruman äijän kuvilla,ole varovainen ettei joku outo nainen tuu sinne möllöttämään.

Stil nappulaan mä kokeilin omallani ja arkisto täyttys jonkun vieraa ja ruman äijän kuvilla,ole varovainen ettei joku outo nainen tuu sinne möllöttämään.

en koske koko vekottimeen, tiedä mikä vanha akka tulisi sieltä kurkkimaan.
        Ihan turha vehje taitaa ollakin, mie pistän jeesusteippiä päälle, ettei sieltä
        näe mitä mie puuhaan.

• Баба Севера
        Anceli kirjoitti:

jotenkin latistunut, ennen olisit suuttunut paljon enemmän. Onko susta tullut vanha ;)
        Huomenna et enää muista mitään, jos vanhoilla mennään.

haluaisit vissiin mun rettelöivän. Ei irtoo, ei irtoo.

• Баба Севера kirjoitti:

haluaisit vissiin mun rettelöivän. Ei irtoo, ei irtoo.

kun sinusta on tullut vanha mummo, et sä jaksa enää edes kinastella niin kuin
        vanhoina hyvinä aikoina. Ihan on ikävä sitä kesää.
        Mennäänkö joku päivä moikkaamaan kavereita ;)

• Баба Севера
        Anceli kirjoitti:

kun sinusta on tullut vanha mummo, et sä jaksa enää edes kinastella niin kuin
        vanhoina hyvinä aikoina. Ihan on ikävä sitä kesää.
        Mennäänkö joku päivä moikkaamaan kavereita ;)

Pitäskö mun hommata joku valeasu, jonka puitteissa vähän innostuisin.

"Mennäänkö joku päivä moikkaamaan kavereita ;)"

Joo mennään vaan ja polkupyörällä halki Suomen - ainakin kuvitelmissa.

• Баба Севера kirjoitti:

Pitäskö mun hommata joku valeasu, jonka puitteissa vähän innostuisin.

"Mennäänkö joku päivä moikkaamaan kavereita ;)"

Joo mennään vaan ja polkupyörällä halki Suomen - ainakin kuvitelmissa.

Turkuun, yks ihminen siellä on mulle kahvit velkaa, vai oliko jätskit, otetaan molemmat.
        Sinähän olet taitava ompelija, tee joku kiva puku. Tai maalaa itsesi vihreäksi, sehän oli
        niihin mun häihin suunniteltu juttu :)))

• Баба Севера
        Anceli kirjoitti:

Turkuun, yks ihminen siellä on mulle kahvit velkaa, vai oliko jätskit, otetaan molemmat.
        Sinähän olet taitava ompelija, tee joku kiva puku. Tai maalaa itsesi vihreäksi, sehän oli
        niihin mun häihin suunniteltu juttu :)))

Ne oli kyl jonkun muun, kun sun häät. Turku on ihan hyvä idea. Jos sä selviät hengissä tänne asti, niin kait mäkin pääsen Turkuun asti.

• Баба Севера kirjoitti:

Ne oli kyl jonkun muun, kun sun häät. Turku on ihan hyvä idea. Jos sä selviät hengissä tänne asti, niin kait mäkin pääsen Turkuun asti.

etkö sä muista, se oli uusintavihkimínen, vähän vapaammin menoin kuin nää kirkolliset jutskat.
        Unikkopellot ja kaikki, kaivas nyt vähän muistilokeroitas, ellet ole tyhjentänyt sitä pulloa yksin.
        Mikäs minua estäisi sinne asti hengissä selviämästä, mä tulenkin bussilla. Sitten sun pyöräs tarakalla
        siitä eteenpäin.
        Nämähän poistuu pian, tää on sitä perkeleellistä tsättäilyä pahimmillaan ;))

• Баба Севера
        Anceli kirjoitti:

etkö sä muista, se oli uusintavihkimínen, vähän vapaammin menoin kuin nää kirkolliset jutskat.
        Unikkopellot ja kaikki, kaivas nyt vähän muistilokeroitas, ellet ole tyhjentänyt sitä pulloa yksin.
        Mikäs minua estäisi sinne asti hengissä selviämästä, mä tulenkin bussilla. Sitten sun pyöräs tarakalla
        siitä eteenpäin.

että tarakalla mennään. En mää lähe.

• Anceli kirjoitti:

siitä eteenpäin.

Suorastaan Saatanalliset säkeet?

Suorastaan Saatanalliset säkeet?

luulen minä, otan aikaa koska nää lähtee. Olen jotenkin pirullisella tuulella, tuolla
        pohjan akalla on huono vaikutus minuun ;)) No, nyt se ainakin suuttuu.

• Баба Севера kirjoitti:

että tarakalla mennään. En mää lähe.

minä polkisin ;)

• Баба Севера
        Anceli kirjoitti:

luulen minä, otan aikaa koska nää lähtee. Olen jotenkin pirullisella tuulella, tuolla
        pohjan akalla on huono vaikutus minuun ;)) No, nyt se ainakin suuttuu.

Mä olin keväällä rintamalla. Itärajaa puolustettiin, ja puolustuslinja ei pettänyt. Nyt nautin rauhan ajasta.

• Баба Севера kirjoitti:

Mä olin keväällä rintamalla. Itärajaa puolustettiin, ja puolustuslinja ei pettänyt. Nyt nautin rauhan ajasta.

ei suutu, nyt sekin on todistettu, hyvä sinä.
        Nautitaan rauhasta ja nähdään kun aika on otollinen.

• Баба Севера
        Anceli kirjoitti:

ei suutu, nyt sekin on todistettu, hyvä sinä.
        Nautitaan rauhasta ja nähdään kun aika on otollinen.

alkaa olla otollinen aika rauhottua.

• 2+7
        Баба Севера kirjoitti:

mutten uusi muualla.

Uuttua täällä on vuosi varreltu

• Voisko tätä palstaa sanoa bonk museoksi vai onko tää kumminkin dynamotehdas josta aina silloin tällöin kipinä leiskahtaa?

• verditti

Minua naurattaa. Bonkkiahan tää. Ja kyllä täältäkin kipinä silloin, tällöin, nää toimii oikeasti.

• Siilakka

• Siilakka kirjoitti:

tätä? http://www.bonkcentre.fi/p0_swe.htm.

Suolasta ja gaarumista voisi tarinoida aamuun asti. :)

Kauhian hienoi pelei mut ei oikke tair pelittä.
        On ku meiän ikäluokka paljo meteli mut vähä villoi.

• Siilakka
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kauhian hienoi pelei mut ei oikke tair pelittä.
        On ku meiän ikäluokka paljo meteli mut vähä villoi.

ollaan me ainaki entisten nerojen perillisiä ja saatettu maailmaan tuleva nerojen sukupolvi. Ite me ollaan se ylimenokausi. :)

• henrjii

palsta niin kuin silloin ennen, sefullakin on profiilissa jokin hukka.

• GloriaJoy

on tääl tällänen kohtapuolin mummukka, joka kannustaa siuta rohkeesti tekemään ainakin kaksi aloitusta viikossa jos näillä nurkilla jaksat hetkosen viipyä ;-) ,,,, miu tietää et siul on kep(p)osia takataskussa

• Anjaniina.

vain kaunis kuva ;)))
      Miksi pelkäät Anjaniinaa?
      Luulisin, että olen osoittanut, että kanssani voi jutella, ilman pelkoa että puren.
      En kaiketi ole ilkeä, jollei joku ala hankalaksi, silloin osaan sitä olla minäkin.
      Keltään en täällä halua mitään, en myöskään paljon anna.Kunhan jutustelen.

Vietän tänään syntymäpäivääni, joten en paljon palstailemaan jouda.
      Lisäksi petyin taas palstalaisiin, joutavaa vanhaa paskaa jaksetaan ylläpitää ikuisesti ja ihmisellä on vain yksi elämä...

• GloriaJoy

• Onnittelut sinulle!

• Mirri.........

reviiristäsi.

Hyvää syntyäpäivää !

• Paljon Onnea! :))))

• Anjaniina.
        Mirri......... kirjoitti:

reviiristäsi.

Hyvää syntyäpäivää !

kiitoksia kaikille, mut?
        Mistä reviiristä?

Ei minulla ole täällä sellaista.Kuten sanoin, en paljon annakaan...?

• verditti

Ikoni on kaunis kuva, sanoi Anjaniina.
        Jos minä käytän muutamasta palstalaisesta ikoni- nimitystä sinä selität sen kuin pitääkin.
        Kauniin kuvanhan me luomme täällä itsestämme. H on huippuälykäs , sinä väåkivaltaista naisenergiaa
        puesuava koskaan saavuttamaton. hande originelli meille nauraja. adria törkimys jota siedät, gj ihminen jonka haluat hädänhetkellä, kk lähiviisauden ilmentymä.

Onnittelisinko,- kalkkiviiva on entistä lähempänä.

• Anjaniina.
        Anjaniina. kirjoitti:

kiitoksia kaikille, mut?
        Mistä reviiristä?

Ei minulla ole täällä sellaista.Kuten sanoin, en paljon annakaan...?

viestiäni.
        Noihin muutamaan vanhan kaunan kantajaan.
        Uusia sivujako ei enää kirjassa ole?

• GloriaJoy
        verditti kirjoitti:

Jos minä käytän muutamasta palstalaisesta ikoni- nimitystä sinä selität sen kuin pitääkin.
        Kauniin kuvanhan me luomme täällä itsestämme. H on huippuälykäs , sinä väåkivaltaista naisenergiaa
        puesuava koskaan saavuttamaton. hande originelli meille nauraja. adria törkimys jota siedät, gj ihminen jonka haluat hädänhetkellä, kk lähiviisauden ilmentymä.

todella masentavaa.. huoh :,-(

• HTZA
        verditti kirjoitti:

näppyläni sekaisin.
        H.

• GloriaJoy
        HTZA kirjoitti:

näppyläni sekaisin.
        H.

on ongelmaan auttaa se, että annat nörttisormiesi näpytellä näppylöitäs vanhalla tottumuksella etkä liikaa kiinnittä huomiota gj-kirjaitnten todennäköiseen epäjärjestykselliseen ilmiasuun ..

• verditti
        GloriaJoy kirjoitti:

todella masentavaa.. huoh :,-(

Olen oikesti pahollan jos masennan.. Aivan oikeasti.
        En voi kuitenkaan vuoksesi luopua realismistani.

• GloriaJoy
        verditti kirjoitti:

Olen oikesti pahollan jos masennan.. Aivan oikeasti.
        En voi kuitenkaan vuoksesi luopua realismistani.

on imago ongelma, miun iso sisko sanoi et miu halus pikkusena ammatikseen *äiti' ja pari vuotta sitten samainen isosisko totesi et miusta on tullut koko suvun 'äiti' ... iik, miu haluu olla jo jotain muutakin :-(

• GloriaJoy
        GloriaJoy kirjoitti:

on imago ongelma, miun iso sisko sanoi et miu halus pikkusena ammatikseen *äiti' ja pari vuotta sitten samainen isosisko totesi et miusta on tullut koko suvun 'äiti' ... iik, miu haluu olla jo jotain muutakin :-(

vaan eipä miusta oo Femme Fataleksi joten oon sitten mitä oon

• nöyrin hailijanne

"jättää se kentän vapaaksi meille, hieman hienostuneemman egon omaaville miehille."

Ettekö te hienostuneet herrat ole saaneet tarpeeksi huomiota. Olen pahoillani muiden palstalaisten puolesta.

• henrjii

paranee, kun nuo laitoshoidossa olevat lopettavat.

• 11+17
        henrjii kirjoitti:

paranee, kun nuo laitoshoidossa olevat lopettavat.

olevat kaltaisesi jatkaa

• Kuulenhan sie Hailijanne, lopeta nöyristely ja syö vaikka lohta jos et punaista lihaa vielä uskalla.

• tuo lähetyksesi Verdiitti, mutta täällä olemme.:-D)))))))))

• ;)

hittuile Verditille! Puolustan aina rohkeaa pullistelijaa. :)

• Minullakin on treffit tänään vain nukkumatin kanssa :=)

• PupuPuskasta kirjoitti:

Minullakin on treffit tänään vain nukkumatin kanssa :=)

kun aika on, me tapaamme jälleen. Näin on tähtiin kirjoitettu.:-D))))))))) Dear

• Teotwawki kirjoitti:

kun aika on, me tapaamme jälleen. Näin on tähtiin kirjoitettu.:-D))))))))) Dear

Sinähän sen parhaiten tiedät. Tähtiä..eiku tähtitiedettä lukeneena. :=D)))))))))))))))

• PupuPuskasta kirjoitti:

Sinähän sen parhaiten tiedät. Tähtiä..eiku tähtitiedettä lukeneena. :=D)))))))))))))))

ei nyt vastaa, mutta vastaa varmasti kun aika on.:-D))))) Radioteleskooppini on vähän sekaisin.

• Anjaniina.

koni ;))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9077
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6299
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1380
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      1005
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      889
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      708
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe