En ole saanut kokea

Miten?Mistä?

Tuota ihanaa tunnetta & olen reilut 18 vuotta vanha mies. Minua pelottaa, että en saakkaan sitä kokea, koska en löydä "sitä oikeaa". Eikös se niin mene "ettei kukaan kotoa tule hakemaan", vaikkakin olen muuttunut aktiivisemmaksi tänä kesänä kuin koskaan muttei tärppää :(. Lisäksi asun niin pienessä kaupungissa, että vaikeuksia on:S
Nyt on oikeasti ollut semmoinen tunne jo 2 kuukauden ajan, että haluan kokea tuon ensisuudelman, muuten tästä ei mitään tule. Eikös sen "tekeminen" ole aina vaikeampaa mitä vanhemmaksi sitä tulee? :(

Haluaisin tehdä sen henkilön kanssa keheen minulla on tunteita mutta kun ei ole semmoista tyttöä/naista.
Baareissa en kuljeskele, koska siellä on iljettävää porukkaa kun kaikki ovat humalassa, haluaisin kokea tämän ihanan asian selvinpäin!

6

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladamies nro 185

      no netistähän noita löytyy joiltain sinnkusivuilta

    • sreee

      Jonnekin bilebaariin kantsii mennä. Paikka jossa tanssilattia. Sieltä löytyy myös ihania naisia joita suudella

    • Saku5Tre

      Ensi-suudelmasi voit kokea missä vain. Älä turhaan satasaa siihen. Yleensä se siita paranee.

    • mutta olen kylläkin

      jo 21 vuotias.

      Baarit ei innosta eikä lähiseudulla naisiakaan ole nimeksikään.

      Viron reissua olen jo alkanut harkitsemaan...

      • elkäästressatko

        Elkäähän kaverin hätäilkö.

        Itse scorasin ensimmäistä kertaa puolisen vuotta sitten, eli 20 vuotiaana. Olen tyttö, asuin pienellä paikkakunnalla ja lukiossani oli suuri naisenemmistö. Lisäksi en lukiossa ollut mitenkään erityisen meneväinen, joten en siellä kertaakaan seurustellut.

        Eka suukkoseni sattuikin sitten jo reippaasti opintojen alkamisen jälkeen (vaikka olenkin nyt ollut todella aktiivisesti kaikessa mukana) ja tuli melkoisen puun takaa. Pippaloissa heitin erittäin huonoa läppää kivan kaveripojan kanssa, ja jossain vaiheessa vaan tuli jutut jätettyä ja siirryttiin käyttämään huulia johonkin muuhun. Etukäteen olin pelännyt tosi paljon ekaa suukkoa, kun "pitäishän parikymppisillä jo jotain kokemusta olla", mutta silloin se vain tapahtui. Pelkäsin, etten osaa yhtään ja plaaplaa, mutta kyllä se siitä vaan nätisti käynnistyi kun toisen huulet napsahti kiinni omiin. :)

        Eli elkää stressatko. Veikkaan, että mahdollisuudet on paremmat, jos ei tee siitä hirveetä epätoivoisa numeroa, vaan katsoo rauhassa, mitä tuleman pitää. Ja oma aktiivisuus kannattaa aina! Eli jos pääsette kivalle tytölle juttelemaan ja lähekkäin seisoskelemaan, niin asiaan!


    • Aridoruki

      :) Voin sanoa että älä ota stressiä. Kyllä sinunkin kohdallesi tulee upea nainen, jonka kanssa voit suudella mielinmäärin. Itse seurustelen 21 vee miehen kanssa, ja suuteli ensimmäistä kertaa. Minun kanssani. Ja ikää oli silloinkin tuo 21. Että ei kannata murehtia. =)

      Tsemppiä naisen löytämiseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe