Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

En ole saanut kokea

Miten?Mistä?

Tuota ihanaa tunnetta & olen reilut 18 vuotta vanha mies. Minua pelottaa, että en saakkaan sitä kokea, koska en löydä "sitä oikeaa". Eikös se niin mene "ettei kukaan kotoa tule hakemaan", vaikkakin olen muuttunut aktiivisemmaksi tänä kesänä kuin koskaan muttei tärppää :(. Lisäksi asun niin pienessä kaupungissa, että vaikeuksia on:S
Nyt on oikeasti ollut semmoinen tunne jo 2 kuukauden ajan, että haluan kokea tuon ensisuudelman, muuten tästä ei mitään tule. Eikös sen "tekeminen" ole aina vaikeampaa mitä vanhemmaksi sitä tulee? :(

Haluaisin tehdä sen henkilön kanssa keheen minulla on tunteita mutta kun ei ole semmoista tyttöä/naista.
Baareissa en kuljeskele, koska siellä on iljettävää porukkaa kun kaikki ovat humalassa, haluaisin kokea tämän ihanan asian selvinpäin!

6

1371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ladamies nro 185

      no netistähän noita löytyy joiltain sinnkusivuilta

    • sreee

      Jonnekin bilebaariin kantsii mennä. Paikka jossa tanssilattia. Sieltä löytyy myös ihania naisia joita suudella

    • Saku5Tre

      Ensi-suudelmasi voit kokea missä vain. Älä turhaan satasaa siihen. Yleensä se siita paranee.

    • mutta olen kylläkin

      jo 21 vuotias.

      Baarit ei innosta eikä lähiseudulla naisiakaan ole nimeksikään.

      Viron reissua olen jo alkanut harkitsemaan...

      • elkäästressatko

        Elkäähän kaverin hätäilkö.

        Itse scorasin ensimmäistä kertaa puolisen vuotta sitten, eli 20 vuotiaana. Olen tyttö, asuin pienellä paikkakunnalla ja lukiossani oli suuri naisenemmistö. Lisäksi en lukiossa ollut mitenkään erityisen meneväinen, joten en siellä kertaakaan seurustellut.

        Eka suukkoseni sattuikin sitten jo reippaasti opintojen alkamisen jälkeen (vaikka olenkin nyt ollut todella aktiivisesti kaikessa mukana) ja tuli melkoisen puun takaa. Pippaloissa heitin erittäin huonoa läppää kivan kaveripojan kanssa, ja jossain vaiheessa vaan tuli jutut jätettyä ja siirryttiin käyttämään huulia johonkin muuhun. Etukäteen olin pelännyt tosi paljon ekaa suukkoa, kun "pitäishän parikymppisillä jo jotain kokemusta olla", mutta silloin se vain tapahtui. Pelkäsin, etten osaa yhtään ja plaaplaa, mutta kyllä se siitä vaan nätisti käynnistyi kun toisen huulet napsahti kiinni omiin. :)

        Eli elkää stressatko. Veikkaan, että mahdollisuudet on paremmat, jos ei tee siitä hirveetä epätoivoisa numeroa, vaan katsoo rauhassa, mitä tuleman pitää. Ja oma aktiivisuus kannattaa aina! Eli jos pääsette kivalle tytölle juttelemaan ja lähekkäin seisoskelemaan, niin asiaan!


    • Aridoruki

      :) Voin sanoa että älä ota stressiä. Kyllä sinunkin kohdallesi tulee upea nainen, jonka kanssa voit suudella mielinmäärin. Itse seurustelen 21 vee miehen kanssa, ja suuteli ensimmäistä kertaa. Minun kanssani. Ja ikää oli silloinkin tuo 21. Että ei kannata murehtia. =)

      Tsemppiä naisen löytämiseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe