Mitäs mieltä

halvalla menee

olette varakkaat/rikkaat Lexus kuskit kun ostin 3 vuotta sitten vieläkin todella hyvin toimivan -87 Toyota Camryn automaattina ja sain kaupanpäälle todella mukavaa kyytiä? Olenko mielestänne köyhä syrjäytynyt työtön vai miten käsittelette asian? Huom ei ole kysymys provoilla... vain rehellisiä aitoja mielipiteitä (en loukkaannu ollenkaan). Joskus tulevaisuudessa (muutama vuosi) mulla on rahaa ostaa vaikka uusi Lexus... ja ihan oikeasti. Ja uusi automaatti Lexus on ollut jo pitkään mun unelma(maailman laadukkain auto oikeasti). Mersuja ja Bemareita en huoli niiden lukuisien vikojen takia.

6

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lexus GS hybrid

Surkea luuseri työtön pummi olet.

• laatuautoilija

on kylläkin maailaman laadukkain auto,kaikissa merkeissä voi olla vikoja ja onkin.mersuissa kuitenkin melko vähän.lexushan on kuin peltipurkilla ajaisi mihin on laitettu halpaa muovia sisustaan.(tämä on fakta)

• uikukluil

Mersu on kyllä kaukana laadukkaasta autosta. Katsastuksissa kaks eniten pompannutta autoa oli mersuja

• ls250
        uikukluil kirjoitti:

Mersu on kyllä kaukana laadukkaasta autosta. Katsastuksissa kaks eniten pompannutta autoa oli mersuja

Me Lexus porukat ollaan todella huippulaatuisia, oikeita luomakunnankruunuja.

• Toivioretkeläinen
        ls250 kirjoitti:

Me Lexus porukat ollaan todella huippulaatuisia, oikeita luomakunnankruunuja.

Oi sinä pyhistä pyhin Pyhä Toyota ole armollinen kuuliaisille alamaisillesi.
        Anna meille meidän jokapäiväinen onnemme ehjän Toyotan penkillä, äläkä anna
        ovien roikkua tai Toyotamme ruostua, kolista,rämistä,keittää tai muuten hajota
        sillä me olemme sinun kuuliainen laumasi jota sinä johdat autuuteen.

• kateellinen

autot on vaan autoja, mutta kun sait auton ostaessasi kaupanpäälle todella mukavaa kyytiä niin onnittelut siitä. Kyllä sellaisen kyydin muistaa useamman vuoden jälkeenkin! Saitko muuten myyjältä vai joltain sen kaverilta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      56
      3210
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2873
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2815
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2400
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2185
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      21
      1642
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1591
    9. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1538
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1514
    Aihe