Colt 1400 Turbo

MB 190D

Moi!

Vieläkös näitä 80-luvun pikkusportteja on hengissä ja liikenteessä?

Paljonko aikanaa tuotiin maahan ja millainen auto oli kyseessä?

8

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-Jay

      mutta kovaa vauhtia vähenemään päin. Kukaan ei arvosta eikä jaksa ruveta puuhaamaan jos korissa on sanomista, ja sitä usein valitettavasti on. Samaten kaasutin-turbo-tekniikka on herkkää, eikä sovi minkään corolla teinin käsittelyyn (ála "väännetään paineet tosta kaakkoon niin hyvin kulkee")

      Mutta autona todella hieno peli, varusteissa, tehoissa ja ominaisuuksissa löytyy, todellakin aikaansa edellä. Turbossahan ei oikeastaan ole tavallisen Coltin kanssa samaa muuta kuin korikehikko. Alustan saa paremmilla jousilla ja iskareilla helposti siihen kuntoon että 325i ei pysy radalla perässä. Täysin aliarvostettu auto kaiken kaikkiaan, ainoastaan siitä syystä kun se nyt ei satu olemaan opel, vw, toyota tai joku muu tusina-auto...

      En tiedä paljonko on aikanaan tuotu maahan, mutta en ole omani lisäksi enää vuosiin nähnyt liikenteessä muita (vaikkakin tiedän kyllä muutaman yksilön olemassaolosta).

      Jos olet kiinnostunut ko. autosta niin mailaa, neuvon sinulle osoitteen josta saat tietoa...

      [email protected]

    • Olisi tiedossa!

      Jos olet kiinnostunut ko. autosta ja jonkinmoista rakennustaitoakin löytyy niin olisi kaksi tiedossa 05 alueella. Toinen alkuperäinen turbo, kone muistaakseni rempattu kuntoon ja ajettu 0 kilometriä. Jomman kumman koria hitsattu, muistaakseni sen alunperin turbottoman kun se turbo malli oli muistaakseni mädempi. Kaikki osat löytyy. Hinnasta en osaa sanoa mutta joko ilmaiseksi tai pikkurahalla, kunhan eroon pääsee.

      Projekti seissyt vuosikausia eikä näytä edistyvän. Autot sisällä hallissa lämpimässä tilaa viemässä. Mä en siis näitä omista mutta omistaja haluaa eroon.

      • eräs

        alunperin turbo koneessa ja mikä kone siinä on siis lohkoa meinaan


      • Tiedossa
        eräs kirjoitti:

        alunperin turbo koneessa ja mikä kone siinä on siis lohkoa meinaan

        Tuota noin, en muuten tiedä kun kyse ei ole mun koneesta tai autosta. Keltaiseen pörssiin laitoin ilmoituksen osastolle 1107.Autovaraosat otsikolla mitsubishi coltin turbomoottori, siellä on kaverin puhelinnumero joka tietää asiasta enemmän. Mä hoidan vaan tän "markkinointi" puolen.
        Se kait ilmestyy tiistaina mutta netissä näkyy jo ilmoitus. Puhelin numeron saat multa ilmaiseksi jos arvaat laittaa email osoitteesi tähän. Oon paikalla varmaan klo 17.00 saakka.


      • N-Jay
        eräs kirjoitti:

        alunperin turbo koneessa ja mikä kone siinä on siis lohkoa meinaan

        kone on 4G12, 1410cc


      • ralli art

        no jummi jammi,vieläkö jossain majailis tälläisiä helmiä?pistä sen jannun numero jolla näitä coltteja ois niin pistetää langat kuumaksi!!voi myös vastata sähkö postiin!
        t:matti


      • koltt
        ralli art kirjoitti:

        no jummi jammi,vieläkö jossain majailis tälläisiä helmiä?pistä sen jannun numero jolla näitä coltteja ois niin pistetää langat kuumaksi!!voi myös vastata sähkö postiin!
        t:matti

        Mulla oli turbo-coltti joskus 1998 harmittaa kun myin mutta kun kaksi vaihdelaatikkoa poiki 1kk sisällä myin 500mk pois.
        Tehoa oli120hv mutta se kertojalaatikko oli heikoin lenkki niinpä näihin on vaihdettu 5-v askeja.
        Jos olet myymässä 1400 turbocolttia olen kiinnostunut ostamaan


      • Turbocoltiainen
        koltt kirjoitti:

        Mulla oli turbo-coltti joskus 1998 harmittaa kun myin mutta kun kaksi vaihdelaatikkoa poiki 1kk sisällä myin 500mk pois.
        Tehoa oli120hv mutta se kertojalaatikko oli heikoin lenkki niinpä näihin on vaihdettu 5-v askeja.
        Jos olet myymässä 1400 turbocolttia olen kiinnostunut ostamaan

        Mulla oli tuollainen turbo coltti, mut siinä oli galantin 2,0 eci turbokone. Hyvin sysäs coltiaista kyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe