.

tuputuu

Klikkasitkos hiirellä pistettä?

Ihan turhaa työtä teit.

Ei täällä oikeasti ole mitään aloitusta.

En oikein itsekään keksi, mistä keksin moisen jäynän:o/

41

177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kunnon piparilla on aina paikkansa:)


    • Ben_Sjatkel

      Mistä lie keksit. Tuonlainen viesti vain tuli.

      Keksi paremmat keksit sitten.

      bngt

      • Juu, mimä se nyt vaan olen huomionkipeä, enkä sit hoksannut parempaakaan.


      • Huomasin tuossa, että minäkin joudun klikkamaan sitä pistettä, jos vastailen.

        Eli omaan nilkkaan tuli:o/


    • Cassis-Alma

      äläpä vähättele,,, se yksi piste voi sisältää paljonkin,,, sen sijainti sen ratkasee,,, niinkun nyt tuossakin sun alotuksessa,,, On sillä merkitystä, kun ekaks sain osumaan kursorin siihen ;o),,, tärpillä oli,,,

      Lokosaa lauantai-iltaa ;0),,, kaikille yht aikaa,,,

      • Enpäs yhtään edes hokannut, että sen pisteen olis voinut laittaa muuallekin kuin alkuun.

        Pahus soikoon, ei tätä jäynää kannata ihan heti uudelleen koittaa:o/


      • Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

        Enpäs yhtään edes hokannut, että sen pisteen olis voinut laittaa muuallekin kuin alkuun.

        Pahus soikoon, ei tätä jäynää kannata ihan heti uudelleen koittaa:o/

        ei vielä tarvii suurennuslasia että osuu,,, tiä millon sekin on ajankohtanen,,, tämähän meni ihan harkasta,,, ettenkö sanois, tulevaisuuteen tuijottamiseksi ;o),,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        ei vielä tarvii suurennuslasia että osuu,,, tiä millon sekin on ajankohtanen,,, tämähän meni ihan harkasta,,, ettenkö sanois, tulevaisuuteen tuijottamiseksi ;o),,,

        Helppo se on sanoo jos on pc nenän edessä. Omat silmät ei enää riitä siihen hienoon 3g kännykkään jonka erehdyin ostamaan:o/


      • Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

        Helppo se on sanoo jos on pc nenän edessä. Omat silmät ei enää riitä siihen hienoon 3g kännykkään jonka erehdyin ostamaan:o/

        kyllä näen ne,,, toistaiseksi,,, no jos ei näe, niin optikkohan voi auttaa,,, mua auttanu ainakin ;o),,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        kyllä näen ne,,, toistaiseksi,,, no jos ei näe, niin optikkohan voi auttaa,,, mua auttanu ainakin ;o),,,

        Mulla tää silmäsairaus tekee sen, että en välillä tartte edes pisteitä, kun olen jo ihan kuutamolla. Mutta nyt näen sentään vastata itse omaan pisteeseeni:)


      • Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

        Mulla tää silmäsairaus tekee sen, että en välillä tartte edes pisteitä, kun olen jo ihan kuutamolla. Mutta nyt näen sentään vastata itse omaan pisteeseeni:)

        Anteeksi, ei ollu tarkotus ainakaan loukata,,, mistä kukaan voi tietää kenenkään tilannetta,,, Mulla ollu nää kakkulat jo muistaakseni kolmannelta luokalta asti,,, välillä ilman pärjäsin ihan ok,,, mut nyt ei pääkipua kun näiden läpi pällistelen,,, Ei ajokortissa mainintaa lasien pakollisuudesta,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        Anteeksi, ei ollu tarkotus ainakaan loukata,,, mistä kukaan voi tietää kenenkään tilannetta,,, Mulla ollu nää kakkulat jo muistaakseni kolmannelta luokalta asti,,, välillä ilman pärjäsin ihan ok,,, mut nyt ei pääkipua kun näiden läpi pällistelen,,, Ei ajokortissa mainintaa lasien pakollisuudesta,,,

        No joo. Kyllä minäkin selviäisin kakstehoilla nykyisin, mutta en viitsi ostaa ennenkuin olen käynyt leikkauksessa. Siinä menee kummiskin taas näkö ihan sekas, ja kalliit lasit menis ihan hukkaan.


      • Cassis-Alma
        tuputuu kirjoitti:

        No joo. Kyllä minäkin selviäisin kakstehoilla nykyisin, mutta en viitsi ostaa ennenkuin olen käynyt leikkauksessa. Siinä menee kummiskin taas näkö ihan sekas, ja kalliit lasit menis ihan hukkaan.

        näille löytyy,,, viimeks kun ostin instrusta, olin tyrmässä muutaman aikaa,,, tuli aurinkolasit omilla voimaksuuksilla,,, mut olihan todella kalliit, 750 €,,, empä enää instrua ponssaa,,, muualla puolet halvempia,,, samat ominaisuudet kuitenkin,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        näille löytyy,,, viimeks kun ostin instrusta, olin tyrmässä muutaman aikaa,,, tuli aurinkolasit omilla voimaksuuksilla,,, mut olihan todella kalliit, 750 €,,, empä enää instrua ponssaa,,, muualla puolet halvempia,,, samat ominaisuudet kuitenkin,,,

        Mua kans päännii, kun omat vahvuudet on sitä luokkaa, etten koskaan saa mitään alennuksia:(


      • H / H
        Cassis-Alma kirjoitti:

        näille löytyy,,, viimeks kun ostin instrusta, olin tyrmässä muutaman aikaa,,, tuli aurinkolasit omilla voimaksuuksilla,,, mut olihan todella kalliit, 750 €,,, empä enää instrua ponssaa,,, muualla puolet halvempia,,, samat ominaisuudet kuitenkin,,,

        Itse hain keväällä reseptin silmälääkäriltä. Oli muuten päin kakkulaa koko resepti, arvot mitä sattuu. Tyrkytti mulle 3500 tonnin laser leikkausta. Oikeastihan en käytä laseja kuin lukiessa ja tietokoneella ja joskus satunnaisesti töissä. No 5 vuotta sitten ostin moniteholasit - nekin Tallinnasta kun aiemmat täällä suomessa maksoi maltaita.
        Nyt siis kävin päivittämässä näköä, ja se päivittyi päin.... ok en kiroa. Noh. Kysäisin tuossa kesällä tarjousta Silmäasemalta. Ominaisuuksilla, kovuuksilla ja heijastuksen estoilla hinta olisi tullut alkaen 550 - 595.
        Menin Tallinnaan nyt keskiviikkona. Päivittivät näön joka oikeasti oli suomessa päivitetty siis päin....ok en kiroa. Pyysin tarjouksen uusilla arvoilla samoilla ominaisuuksilla kuin suomen lasit. 235 kehyksineen 10 euroa muita kuluja. Postitettuna suomeen (kuten tekivät ennenkin, silloin olivat jopa kalliimmat) tai noudettuna. Kaupat syntyi. Taas. Ai niin, matkat maksoivat 16 euroa Lux hytissä aamiaisineen kun oli käyttämättömiä Tallink pisteitä. Ke-To matkalla.


      • Cassis-Alma
        H / H kirjoitti:

        Itse hain keväällä reseptin silmälääkäriltä. Oli muuten päin kakkulaa koko resepti, arvot mitä sattuu. Tyrkytti mulle 3500 tonnin laser leikkausta. Oikeastihan en käytä laseja kuin lukiessa ja tietokoneella ja joskus satunnaisesti töissä. No 5 vuotta sitten ostin moniteholasit - nekin Tallinnasta kun aiemmat täällä suomessa maksoi maltaita.
        Nyt siis kävin päivittämässä näköä, ja se päivittyi päin.... ok en kiroa. Noh. Kysäisin tuossa kesällä tarjousta Silmäasemalta. Ominaisuuksilla, kovuuksilla ja heijastuksen estoilla hinta olisi tullut alkaen 550 - 595.
        Menin Tallinnaan nyt keskiviikkona. Päivittivät näön joka oikeasti oli suomessa päivitetty siis päin....ok en kiroa. Pyysin tarjouksen uusilla arvoilla samoilla ominaisuuksilla kuin suomen lasit. 235 kehyksineen 10 euroa muita kuluja. Postitettuna suomeen (kuten tekivät ennenkin, silloin olivat jopa kalliimmat) tai noudettuna. Kaupat syntyi. Taas. Ai niin, matkat maksoivat 16 euroa Lux hytissä aamiaisineen kun oli käyttämättömiä Tallink pisteitä. Ke-To matkalla.

        no johan on hintahaitari,,, Onhan täälläkin noita ns. halpaoptikoita, eipä ole kokemusta,,, oisko jollakin tietoa onko ihan ok. liikkeitä?,,,

        Yhdet instrusta saanu mitkä oli mun sankoihin hiottu väärät linssit,,, siis tosiaan ihan päin,,, tuota sanosko nätisti,,, hanuria,,, pöytäkin oli niin julmetun kupera et meinasin hommata puusepän tekemään kehikon pöydän reunoihin kiinni, ettei aamukaffeet ainakan pitkin lattiaa kupin kans valu,,,


      • mr_von.huuhaa
        Cassis-Alma kirjoitti:

        no johan on hintahaitari,,, Onhan täälläkin noita ns. halpaoptikoita, eipä ole kokemusta,,, oisko jollakin tietoa onko ihan ok. liikkeitä?,,,

        Yhdet instrusta saanu mitkä oli mun sankoihin hiottu väärät linssit,,, siis tosiaan ihan päin,,, tuota sanosko nätisti,,, hanuria,,, pöytäkin oli niin julmetun kupera et meinasin hommata puusepän tekemään kehikon pöydän reunoihin kiinni, ettei aamukaffeet ainakan pitkin lattiaa kupin kans valu,,,

        Vierailin niissäkin. Mainos-ilmo on juuri se houkutin ja näennäisyys, saada asiakas sisään. Minäkin olen siis käynyt katsomassa niitä 199 sisäänkutsu tarjouksia. Valitse sangat siitä ja siitä jo valmiiksi pölyttyneestä telineestä myös sankojen pölyn näkyessä silmiin (tuttava osti speacveri vai mikä se on, toinen sanka irtosi viikossa, toinen löystyi, nenätyynyt putosivat neljässä kuukaudessa jne) ja a vot niihin sankoihin nuo tarjous linssit (muovia) varastovahvuuksin. Ai mitä, haluat taittoa, kovennuksen, heijastukseneston, ohennuksen... Ja niin laskukone kävi ja halvemmalla linssilaadulla 495, hieman toisella 545.

        Tuolleen se homma etenee. Nasselta vai Hasselta vai mikä Nisse se oli ostin myös erehdyksessä (joskus v.2004) nuo 199 tarjouslasit. Monitehot. Reseptin vein. Kun noudin laseja ja sovitettiin vasemmalla en nähnyt viittä metriä kauemmaklsi, kaukana oli utuista ja oikeakin veti silmää kieroon ja tarkennussektori oli lasin keskellä ehkä 1 millin viivake. Niiden kakkuloiden alareunakaan ei käynyt edes lukemiseen - vaikka piti. Teksti näkyi hyvin kierona.
        Sen jälkeen en ole suomesta ostanut. Ja minkä palvelun Tallinnasta saa. Sieltä olen hakenut aurinkolasitkin voimakkuuksilla about reilulla satasella 3 vuotta sitten.


      • kirkassilmä*
        H / H kirjoitti:

        Itse hain keväällä reseptin silmälääkäriltä. Oli muuten päin kakkulaa koko resepti, arvot mitä sattuu. Tyrkytti mulle 3500 tonnin laser leikkausta. Oikeastihan en käytä laseja kuin lukiessa ja tietokoneella ja joskus satunnaisesti töissä. No 5 vuotta sitten ostin moniteholasit - nekin Tallinnasta kun aiemmat täällä suomessa maksoi maltaita.
        Nyt siis kävin päivittämässä näköä, ja se päivittyi päin.... ok en kiroa. Noh. Kysäisin tuossa kesällä tarjousta Silmäasemalta. Ominaisuuksilla, kovuuksilla ja heijastuksen estoilla hinta olisi tullut alkaen 550 - 595.
        Menin Tallinnaan nyt keskiviikkona. Päivittivät näön joka oikeasti oli suomessa päivitetty siis päin....ok en kiroa. Pyysin tarjouksen uusilla arvoilla samoilla ominaisuuksilla kuin suomen lasit. 235 kehyksineen 10 euroa muita kuluja. Postitettuna suomeen (kuten tekivät ennenkin, silloin olivat jopa kalliimmat) tai noudettuna. Kaupat syntyi. Taas. Ai niin, matkat maksoivat 16 euroa Lux hytissä aamiaisineen kun oli käyttämättömiä Tallink pisteitä. Ke-To matkalla.

        Laserleikkasuko 3500 tonnia = 3 500 000 euroo? Tuota en kyllä usko ikinä.


      • H / H
        kirkassilmä* kirjoitti:

        Laserleikkasuko 3500 tonnia = 3 500 000 euroo? Tuota en kyllä usko ikinä.

        Kiitos, se oli 3500 eurova.


    • pakkohan se oli klikata sun viestisi, kun siellä olis kuitenkin voinut olla jotain.;))

      • Niinpä, minusta kun ei koskaan voi olla varma...


      • tuputuu kirjoitti:

        Niinpä, minusta kun ei koskaan voi olla varma...

        vähän sellainen villin sorttinen, jotta siellä olis voinut ollakin ylläripylläri vaikka.;D


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        vähän sellainen villin sorttinen, jotta siellä olis voinut ollakin ylläripylläri vaikka.;D

        Siinä toivossa varmaan kaikki klikkas tota pistettä.

        Mahtoi olla pettymys, kun täällä ei sit oikeesti ollutkaan mitään oikeaa aloitusta:o/


      • tuputuu kirjoitti:

        Siinä toivossa varmaan kaikki klikkas tota pistettä.

        Mahtoi olla pettymys, kun täällä ei sit oikeesti ollutkaan mitään oikeaa aloitusta:o/

        oli pettymys, mutta olemme jo niihinkin onneksi tottuneet.;D
        Mutta, älä tee tuota sitten enää hyihyi!;)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        oli pettymys, mutta olemme jo niihinkin onneksi tottuneet.;D
        Mutta, älä tee tuota sitten enää hyihyi!;)

        En tee paitsi sit. kun mua kyllästyttää, ja en keksi kunnollista aloitusta. Ens kerralla kyllä piilotan pisteeni paremmin;)


    • Vielä on sen verran skarppina, että hiiri osuu ja pysyy paikallaan.

      • Vielä toistaiseks. Kohta se sunkin hiirikäsi alkaa väpättää kovempaa kuin alaleuka/leuat. Sitä nää aloitukset ei enää yhtään naurata.


      • H / H
        tuputuu kirjoitti:

        Vielä toistaiseks. Kohta se sunkin hiirikäsi alkaa väpättää kovempaa kuin alaleuka/leuat. Sitä nää aloitukset ei enää yhtään naurata.

        Jos olisin Väinö olisin koko ajan väpä. Vaan olen koko ajan Hoona.

        Hyvää iltaa pitkästä aikaa.


      • H / H kirjoitti:

        Jos olisin Väinö olisin koko ajan väpä. Vaan olen koko ajan Hoona.

        Hyvää iltaa pitkästä aikaa.

        Ehtoota vaan.

        Hoonako honottaa vai miten se menee?


      • Hoo / Haa
        tuputuu kirjoitti:

        Ehtoota vaan.

        Hoonako honottaa vai miten se menee?

        välillä omiani. Panit panit kyllä kunnolla pahan kun tuon pisteen kekkasit. Hiireni osoittimessa on käsi ja sen etusormi ei meinannut millään osua tuohon geepisteeseen vaikka kuinka töksöttelin. Lopulta aukesi. Puuhalasit on päässä ja iso näyttö pöytäkoneessa, mutta silti piti siristää.


      • tuputuu kirjoitti:

        Vielä toistaiseks. Kohta se sunkin hiirikäsi alkaa väpättää kovempaa kuin alaleuka/leuat. Sitä nää aloitukset ei enää yhtään naurata.

        Vain yksi siromuotoinen. Seksikäs George Clooney -sänki muassaan.


      • LaardiBee kirjoitti:

        Vain yksi siromuotoinen. Seksikäs George Clooney -sänki muassaan.

        Olet vaan vaatimaton, ettei muut naiset ala vaatia Solalta osuttaa muista leuoistasi;)


      • Hoo / Haa kirjoitti:

        välillä omiani. Panit panit kyllä kunnolla pahan kun tuon pisteen kekkasit. Hiireni osoittimessa on käsi ja sen etusormi ei meinannut millään osua tuohon geepisteeseen vaikka kuinka töksöttelin. Lopulta aukesi. Puuhalasit on päässä ja iso näyttö pöytäkoneessa, mutta silti piti siristää.

        Itse kans joskus tähtäilin kovasti jonkun puskan laittamaa pistettä. Senkään aloitus ei oikeasti sisältänyt mitään. Siitä minä tämän keksinkin:o/


      • tuputuu kirjoitti:

        Olet vaan vaatimaton, ettei muut naiset ala vaatia Solalta osuttaa muista leuoistasi;)

        eivät sitten tiedä, kumpi meistä iskee......


    • visukinttu-tre

      Hyi sua! yök.....

      • Niin olenkin, mutta sainpas sut silti klikkaamaan pistettä:D


      • ..sua

        r3portteri


    • visukinttu-tre

      Osuin ja se sitten upposi myäs,,,,, Onkos Kalevassa kivaa?

      • oottelemaan

        vastausta? No ei se vastaa, tietää mitä tarkotat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      202
      4810
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2942
    3. 134
      1757
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      219
      1526
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1129
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1097
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe