Miksi huollon ilmaisin näyttää että seuraavaan huoltoon on 4200 km, mutta päiviä enää jäljellä huoltoon 26? Auto A6 2.0 tfsi 2007
Huollon ilmaisin
11
751
Vastaukset
- .....
tullut ennen kilsoja täyteen. Se pitää viedä silloin huoltoon sitten kun toinen noista on täynnä.
- Ei peukalo keskellä
Kuka niin määrää että pitää viedä huoltoon. Jos ei ole takuuta enää päällä niin minkätakia veisi kalliiseen merkkihuoltoon jos itsellä ei ole peukalo keskellä kämmentä. Huoltonäytön voi nollata itsekkin. Tämä siinä tapauksessa jos takuu ei ole enää voimassa. Itse huollan ja vaihdan öljyt syksyllä ja keväällä ja aivan sama mitä huoltonäyttö ilmoittelee. Nollaan sen sitten kun alkaa muistuttelemaan.
- matka-aika
Ei peukalo keskellä kirjoitti:
Kuka niin määrää että pitää viedä huoltoon. Jos ei ole takuuta enää päällä niin minkätakia veisi kalliiseen merkkihuoltoon jos itsellä ei ole peukalo keskellä kämmentä. Huoltonäytön voi nollata itsekkin. Tämä siinä tapauksessa jos takuu ei ole enää voimassa. Itse huollan ja vaihdan öljyt syksyllä ja keväällä ja aivan sama mitä huoltonäyttö ilmoittelee. Nollaan sen sitten kun alkaa muistuttelemaan.
Kun osaat ja tiedät, ota se pekalosi peestäsi ja pane käyttöön ja älli käteen jos ei päässä toimi,,
ja ennenkuin jompikumpi rajoista tulee täyteen.
En kyllä sinuna menisi koskemaan tohon ifan koneeseen..
- peruste!
LL-huoltoväleissä kilometrit voivat vaihdella käytöstä riippuen 15000-30000km, mutta aikaperuste on aina max 2 uotta.
Sulla tulee 26 pv:n päästä 2 vuotta täyteen edellisestä huollon nollauksesta.
Nämä asiat on kerrottu myös käyttöohjekirjassa. - muilla kokemuksia?
Edellinen huolto 11 kuukautta sitten, mittarissa 43000. Nyt ajettu 54000. Mikä mättää? Ensihuolto oli 20000 km kohdalla. Herjaa siis huoltoon 4000 km tai 24 päivää. En taida viedä.
- lisää!
Onko autosi ollut alunperin LL-huolto-ohjelman piirissä? Jos on, viime huollossa ovat töpänneet ja kuitanneet auton lyhyelle huolto-ohjelmalle. Siinä tapauksessa pitäisi selvittää huollon suorittaneesta liikkeestä, onko autoon siitä huolimatta laitettu LL-öljyt, Jos on, ajoa voi jatkaa ad 30000km tai 2 vuotta. Tietenkin huoltomuistutin on hyvä kuitata.
- longlife vai short
lisää! kirjoitti:
Onko autosi ollut alunperin LL-huolto-ohjelman piirissä? Jos on, viime huollossa ovat töpänneet ja kuitanneet auton lyhyelle huolto-ohjelmalle. Siinä tapauksessa pitäisi selvittää huollon suorittaneesta liikkeestä, onko autoon siitä huolimatta laitettu LL-öljyt, Jos on, ajoa voi jatkaa ad 30000km tai 2 vuotta. Tietenkin huoltomuistutin on hyvä kuitata.
On merkattu kummatkin huollot LL-huolloksi. Jouduin kyllä lisäämään itse öljyä 53000 kohdalla.
- siis...
longlife vai short kirjoitti:
On merkattu kummatkin huollot LL-huolloksi. Jouduin kyllä lisäämään itse öljyä 53000 kohdalla.
koodanneet väärän huolto-ohjelman edellisellä kerralla. Korjaava toimenpide kuuluu siis huoltoliikkeelle.
- merkkihuolto
Huollon ilmaisin näyttää että nyt on huollossa poikkeuksellisesti tilaa ja auto kannattaa tuoda huoltoon jo ihan huoltomiesten rahantulon varmistamiseksi. Jos et vie niin auton huollon ilmaisin alkaa tööttäillä aina kun olet auton kanssa 10 km lähempänä merkkihuoltoa.
- et silleeen
Kysyin asiaa huollosta ja vastasivat, että jos ajan alle 15000 vuodessa, auto pyytää huoltoon. Kysyin syytä, ei osannut vastata. Muuten voi ajaa vaikka 30000 ilman huoltoa. Aikamoinen selitys. Vien autoni huoltoon kuitenkin vasta 4000 km jälkeen, mikä on se toinen vaihtoehto päivien lisäksi.60000 km huolto maksaa kuulemma 820 euroa A6 2.0 Tfsi.
- randomia
Hups, päivät umpeutui huollon ilmaisimessa ja kas kummaa seuraavana päivänä huoltoon 100 päivää tai 4100 km. Luota nyt tohon sitten. A6 kyseessä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217166Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4955303Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1483266Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t412324Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771242Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681188Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133