Kivijalkakauppiaat luottavat joukkovoimaan

cityshops

Helmikuussa 2010 lanseerattu CityShops-kauppiasportaali on lähtenyt liikkeelle ennätysvauhdilla. Alkuvuonna palveluun on liittynyt jo yli 200 Helsingin keskusta-alueen kivijalkayrittäjää. Viime talvena Helsingin keskustan kivijalkakauppiaat päättivät koettaa, voisivatko pienet yritykset pärjätä suurille joukkovoiman avulla. Taantuma, ankara talvi ja kilpailu kauppakeskusten ja kansainvälisten ketjuliikkeiden kanssa olivat antaneet tarpeeksi kylmää kyytiä alueen pikkukauppiaille.
Ideapalaverin tuloksena syntyi yhteishanke CityShops - tavaratalo taivaan alla.
CityShopsiin on tarkoitus lisätä yksitellen uutta teknologiaa, kuten online-kuvapuhelinyhteys asiakkaan ja liikkeen välille, mikä mahdollistaa tuotteisiin tutustumisen kauempaakin.
Yhteinen verkkokauppa avataan syyskuussa.

“CityShops on tuonut monia uteliaita asiakkaita. Erityisesti maakunnista tulevat ihmiset ja turistit ovat viehättyneet palvelussa olevasta 360º panoraamakuvasta, joka antaa hyvän kuvan liikkeestä ennen kauppaan astumista”, kuvaa Bell Art -sisustusliikkeen omistaja Raisa Kouhia.

"CityShopsissa on lukuisia uniikkeja oivalluksia, jotka voivat luoda uutta asiakasvirtaa Helsingin kivijalkamyymälöille. Konsepti on hyvin skaalautuva jopa kansainvälisesti ja hyvin liikkeelle lähtenyt pilotti Helsingissä lupaa yrityksille menestystä", sanoo Timo Huhtamäki Suomen Asiakastieto Oy:sta.

Lisätietoja Jorma / 010 666 9696

3

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PettynytJymäytetty

      Huijausta sanon minä. Myyjät valehtelee minkä kerkeää. Lupauksia ei pidetä.

      Koko palvelu toimii niin hitaasti että kannattaisi varmaan parempi palvelintila hommata.

      Irtisanoin oman sopimukseni kun noin viikon soittelun jälkeen sain ensimmäisen ihmisen Cityshopsista kiinni.

      • Petetty yrittäjä?

        Jos jollakin on virtaa olen valmis lähtemään mukaan joukkokanteeseen tutkimaan onko tässä ollut myyjillä tieto - taito hallussa vai mikä olisiko ollut ns. Harhaanjohtavaa markkinointia? Onko mitään sopimuksen lupauksista lunastettu.


      • Tampio?
        Petetty yrittäjä? kirjoitti:

        Jos jollakin on virtaa olen valmis lähtemään mukaan joukkokanteeseen tutkimaan onko tässä ollut myyjillä tieto - taito hallussa vai mikä olisiko ollut ns. Harhaanjohtavaa markkinointia? Onko mitään sopimuksen lupauksista lunastettu.

        Myyjät myyvät nyt verkostomarkkinointina zinzinon kahvia ja koneita? Samaa porukkaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe